ikke tot half 3 wakker gelegen en was er om 11 uur ofzo ingegaan? ik weet niet, lag in ieder geval goed wakker.
er uit, lijstje maken, want anders blijft het malen. nog een x eruit voor aanvullingen op het lijstje. weer terug naar bed. nog een x eruit, toen het lijstje maar gepakt en naast bed gelegd. maar ja, toen was 1 blaadje niet genoeg…
hihih
anyway, nog met de reisgenoot zitten sms-en, die was ook klaarwakker. vanmiddag eens ff bellen hoe en wat.
en tja toen de lp maar ff gepakt en vast wat van die dingen afgestreept.
zoooo
en net wakker. douchen, wilde nog van alles doen, maar die spullen liggen al bij de ouders. strax de lp afsluiten, alles hier leegruimen, schoonmaken, naar de ouders, lunchen, daar de backpack volledig in pakken, nog ff naar de stad, ditjes en datjes…
en dan weer terug naar hier voor de sleutel en dan bij pa en ma
dus beps, vrees dat er niet veel msn tijd meer is, sleutel overdracht is een beetje lastig, maar zie het nog wel…
ikke was eerst van plan om een soort van afscheidstopic te maken, maaaarrrrr dat doe ik lekker niet!! ik weet dat iedereen het beste met me voorheeft (en zo niet, gaat er lekker opzitten) en ik neem ook lekker geen afscheid van jullie!! hahahaa… ikke ga gewoon elke keer als ik online ben en op ww kan, ff binnen wippen voor een :dag:
dusssssssss
bedankt voor alle lieve, goede wensen, ik zal 20 uur per dag ww-en missen, maar kom nog vaak zat binnenvallen
owh ja, en tis hier SCHITTEREND weer!! hahaha… lekker zonnetje, warm hiero! hahahha… dus…de meesten kennen nu de weg :unibrow: