TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

ikke tot half 3 wakker gelegen en was er om 11 uur ofzo ingegaan? ik weet niet, lag in ieder geval goed wakker.

er uit, lijstje maken, want anders blijft het malen. nog een x eruit voor aanvullingen op het lijstje. weer terug naar bed. nog een x eruit, toen het lijstje maar gepakt en naast bed gelegd. maar ja, toen was 1 blaadje niet genoeg…
hihih

anyway, nog met de reisgenoot zitten sms-en, die was ook klaarwakker. vanmiddag eens ff bellen hoe en wat.
en tja toen de lp maar ff gepakt en vast wat van die dingen afgestreept.
zoooo

en net wakker. douchen, wilde nog van alles doen, maar die spullen liggen al bij de ouders. strax de lp afsluiten, alles hier leegruimen, schoonmaken, naar de ouders, lunchen, daar de backpack volledig in pakken, nog ff naar de stad, ditjes en datjes…
en dan weer terug naar hier voor de sleutel en dan bij pa en ma

dus beps, vrees dat er niet veel msn tijd meer is, sleutel overdracht is een beetje lastig, maar zie het nog wel…

ikke was eerst van plan om een soort van afscheidstopic te maken, maaaarrrrr dat doe ik lekker niet!! ik weet dat iedereen het beste met me voorheeft (en zo niet, gaat er lekker opzitten) en ik neem ook lekker geen afscheid van jullie!! hahahaa… ikke ga gewoon elke keer als ik online ben en op ww kan, ff binnen wippen voor een :dag:
dusssssssss

bedankt voor alle lieve, goede wensen, ik zal 20 uur per dag ww-en missen, maar kom nog vaak zat binnenvallen

owh ja, en tis hier SCHITTEREND weer!! hahaha… lekker zonnetje, warm hiero! hahahha… dus…de meesten kennen nu de weg :unibrow:

owh gezellie

nou ikke ben aan de slag. ozan helpt me wel met zn lekkere muziek
dan is het allemaal zo gedaan
tot laterssss

Goedemorgen allemaal.

Ook hier lekker zonnetje.

@Bloem: Nee natuurlijk geen afscheidstopic maken!! Je gaat toch niet “echt” weg? Je gaat alleen even een wereldreis maken, waarvan jij ons laat meegenieten.

Nou meid, doe wat je nog moet doen vandaag en geniet nog van alles en iedereen en dan… dan mag jij weg. :dag: Heerlijk de wijde wereld in.

Veel succes vandaag en nog een keer zwaaien doen we vanaaf nog wel. :vak01:

:kus:

**@Bloem: denk dat ik hier niet veel meer voorbij kom dus wil je alvast heeeeeeeeeeeeeel veel plezier, geluk en succes wensen! **
Ik blijf je belevenissen volgen!! :kus:

goede morgen dames…!! alweer een nieuw deel!! gaat te snel!!

@beps…idd vies weer bah…en dat terwijl ik vrij heb…:frowning:
maar kan idd het idee van viva volgen…lkkr op de bank met een boek…

@viva…goed idee…:wink:

@kaylo…(schrijf ik het goed) leuk dat je er bent…gezellig meekletsen hoor…!!

@marion…klinkt gezellig, gister avond!!

@fransijn…gaat het al wat beter nu de kids er zijn? zal sowieso de eerste weken zo blijven…:frowning: (K)

@ diamond, jij ook!!
@ filiz lekker nog een dagje vrij, lekker van genieten, ookal is het slecht weer

poehee
ff uithijgen zeg
ik weet niet hoe jullie dat doen met die werkbijen enzo, maar je gaat er helemaal van zweten
tis hier dus echt 28 graden en stralende zon en die zon staat pal in mn appartementje te branden, net de douche gedaan, alles gestoft en opgeruimd, de helft staat in de auto
ff afkoelen, dan stofzuigen, nog ff met een doekje overal langs en dan ben ik al klaar!! beterzzzzzzz!!

:wereld::wereld::wereld:en dan nu eentje speciaal voor bloem…:wereld::wereld::wereld:

ik wens je heel veel plezier op je reis!! geniet ervan…laat af en toe eens wat van je horen…want we zullen je hier ontzettend gaan missen!!!
enne…ook goed weer terug he!!

dikke kus

@ filiz : ja hoor, je schrijft het goed. En bedankt, zal proberen regelmatig een woordje neer te pennen.

Goeiemorgen,
Hier vandaag lekker:zon02:, wel veel wind. Lag om half 8 te schudden in mn bed, die $#$& stratenmakers met een trilmasjien.
@Beps: niet te veel :ninja: he enne wel netjes blijven aan de telefoon.:smiley:
@Marion: Genoten van je feestje en teveel port gedronken. Geen kater vandaag?
@Kaylo: Leuk dat je hier ook komt meekletsen:thumbsup:.
Zit wel een grappig verhaal aan. Toen wij aankwamen in ADR stond er een man buiten die wij ook van vorige jaren kenden. Hij wist dat we zouden komen en Kaylo ook. Ik schijn het evenbeeld van de schoonzus van die man te zijn dus toen wij uitstapten stond hij, He Trees (naam schoonzus) en Kaylo, nee dat is Toos.:smiley:

okey cola op
zweet opgedroogd
cd op oneindig repeat
en aan de stofzuig dan maar…

@toos : ik dacht eerst dat jij een man was, had ergens een foto gezien die jullie blijkbaar hadden genomen aan tafel met een koppel (die daar vorig jaar ook waren) en dacht dat die toos was. Je ziet; een mens kan zich vergissen hé ?

:wereld:Bloem ik ga het nou alvast doen, wie weet ben je anders al weg.:crybaby:. Ik ga je weblog volgen, maar dat wist je al. We gaan je hier vreselijk missen, maar ook dat wist je al. Als alles gaat zoals gepland, dan zie ik je volgend jaar in Bodrum/turgutreis. Een hele dikke :kus: voor jou.
Heel veel plezier in verweggiestan, denk aan jezelf en ga er onwijs van genieten

@Kaylo: Zo zie je maar, de wereld is klein

Ik weet niet wanneer ik vandaag online ben dus nu alvast.

:wereld: Bloem :wereld:

Heel heel veel plezier!
Geniet van alles wat je ziet en meemaakt!
Doe voorzichtig en pas goed op jezelf!
Dan komt het vast helemaal goed!
En ik zal je uiteraard volgen op je weblog.

Dikke hug en knuf :kus: :kus:

@toos : inderdaad, want Jac kende ons ook van in AD; die kwam ik hier ook toevallig tegen. Hadden al een paar mailtjes gestuurd naar thuisadres, en wist ook niet wie het was :paranoid:

owhhh lief lief lief :wub:
en jullie denken allemaal… wanneer gaat ze nou? wanneer is ze nou eindelijk weg?? hahahahah

net gestofzogen en alles opgeruimd, strax de laptop afkoppelen en dan richting pa en ma…
ff nog wat drinken, heb ik wel verdiend… voordeel van een klein huisje, is zo schoon!! hahaha

@Bloem
Druk aan de poets nu, gezellig dat Ozan je mee komt helpen :smiley:

@Filiz
Lekker he, de maandag vrij. Nu de zon nog, of schijnt hij inmiddels bij jullie ook al?

@Toos
Nee geen kater, snap er helemaal niets van , weggeslapen denk ik ;).

Nee hoor Bloem, denken we helemaal niet. Genieten vandaag juist extra van jou berichtjes :tongue:

@Kaylo: Heb Jac steeds misgelopen in ADR. Vorig jaar kwam zij op de dag dat wij weggingen.
Zijn de foto’s trouwens nog goed aangekomen

@Marion: Beter als je geen kater hebt:unibrow:. Heb daar meestal wel last van als ik te diep in het samosglaasje heb gekeken.