TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

Ben ook weer een beetje aan het strooien geweest, helaas ook nog niet bij iedereen.

Kom op dan meiden…we hebben nog 500 posts te gaan!! En zo kom ik nooit aan mijn 5000… :wink:

hihi Cyn moe je nagaan hoe veel ik moet praten om daar aan te komen hihihi

kom ik met me zielige 108 berichtjes hihih

Inderdaad Crissyp. Met verhuizen of verbouwen, kom je er pas achter wat een troep men heeft. Zo heb ik het tenminste ook ervaren. Maar zo te lezen, schiet je al lekker op.

Oh gelukkig dan maar Cynthia.

@Chrissy
Begint er dus al een beetje op te lijken. Wanneer denk je dat je er in trekt? Wel leuk ja om na een jaar al je spullen weer te zien.

@Cyn
I’m so sorry :evil:

ja ben er ook heel blij mee roanna hoop eind deze maand echt er te wonen, misschien eerder. En ben je aan het aftellen hihi??

Chrissy, gewoon flink doorposten!!! :tongue: Doen wij ook!! En ik zit deze week alleen op kantoor… dus kan wel ff flink doorposten!!

x

Is de baas weer op vakantie Cyn?

Ja bij ons zijn de scholen weer begonnen en is het dus te druk om te posten jammer genoeg. Maar doe me best hihih

@ChrissyP: Aftellen doet Toos wel voor mij. Hi, hi. Helpt mij onthouden wanneer we weg gaan. :wink:

Ja hoor, ik ben al best samen met mijn schoonzusje, aan het aftellen. :zon02:

Marion: ja ze gaat over 30 minuten vliegen!! Even lekker een weekje naar de zon!!! Maar dat heeft ze ook wel verdiend!!! En als zij terugkomt ga ik al bijna!!! :zon02:

Roanna nog 20 dagen :hihi:

Ow ja. Super. Best snel al he? En jij nog eerder. :stuck_out_tongue:

@Cyn
Waar gaat ze heen?

@Roanna
Mijn vriendin gaat 25 september ook weer naar Turkije, weer terug naar Side, daar was ze begin juli ook al geweest.

Kimbo,ik heb wel goede ervaringen met komfly.niks geen klachten.Je zou ook eens kunnen kijken bij sunexpress.com

Cyn,dus je hebt het rijk weer alleen.

nou dames mijn werkdag zit er weer op morgen weer verder in me huisje. :dag:

Ze gaat naar Mallorca!!! :so:

Ohhhhh… ook leuk…zijn wij ook 4 x geweest. :vak02:

ja is dat leuk?? Ze gaat naar Cala d’or