@Toos
Vandaag jij ijverig aan de gang dus. Zijn de stratenmakers inmiddels al klaar bij jullie?
@Marion: Bij mij voor de deur even wel, zijn nu aan de zijkant van ons huis bezig Dochter slaapt aan die kant, dus nu ligt zij te schudden in haar bed:tongue:
Ben alleen nog niet geprikt door die werkbij van Viva. Moet dus moed verzamelen om wat te gaan doen. :was: zit al wel in de machine, straks even de badkamer, stofzuigen en dweilen.
Dikke pech voor je dochter dus, wordt ze 's morgens vroeg haar bed uitgetrild ![]()
Hier zijn de bijen ook nog niet actief, de :was: ligt nog lekker allemaal in de mand :unibrow:
Zal ook maar eens even een beetje aktief gaan worden.
Bij mij dus ook, ligt ook een strijk op me te wachten:disgust:. Dochter was niet blij vanmorgen, maar ja was ik ook niet de afgelopen weken;)
Vanaf morgen begint ze weer op school, moet ze er toch vroeg uit. Hoeft ze geen wekker te zetten:D
Heerlijk toch om op je 1e schooldag gewekt te worden door een stel hardwerkende, zwetende stratenmakers ![]()
@ Cyn: Ik wil in november naar Ankara vliegen, heb je nog tips waar ik goedkoop een ticket kan vinden. Had zelf eens gekeken en een vriendin van mij heeft eens geboekt via komfly.nl en dat is vrij goedkoop, maar is dit wel veilig. Hoor graag je mening en tips. Alvast bedankt.
Groetjes Kim
Kimbo, ik heb zelf geen idee of deze organisaties goedkoper zijn of betrouwbaar!! Nu hoor je de naam Komfly best vaak voorbij komen, dus dat zal wel goed zitten!! Want ik denk dat Turkish Airlines duurder is!
Goedemiddag.
Wat een rust inderdaad zeg! How come? :lol: Hoefde niet veel bij te lezen. Maarja, het is ook niet altijd feest he?
@Toos: Wanneer ik ga? Gelijk met jou toch!!! :vak02: Wanneer is dat ook alweer?
Oke, ik ga zo samen ff met mijn kokkie met het eten bezig, want mien zoon en zijn vrouwtje willen straks na hun werk hier komen eten.
@Cynthia: Vandaag nog mensen over moeten boeken door dat geval met O?
:dag:
Hallo allemaal,
Ik heb dus bloem gemist jammer zeg!!!
En een meeting jeetje als je aan het klussen ben mis je een hoop hoor!!
Gezellig Roanna, weer even met de kids aan tafel.
Hey Chrissy, daar ben je weer. Had je al gemist. Nog druk bezig in het huis dus, moet er nu nog veel gebeuren?
Wat een ongelooflijke rust hier, zeg, hoe lang gaan we op deze manier wel niet over een deel doen?
Ik ben eindelijk klaar met werken, is alweer veel te laat, ga gauw naar huis, naar m’n zielige woeffies toe. XX Mar
En ik meld me strax wel weer, doei!!!
Ach welja Marion. Het gebeurt wel vaker, maar niet doordeweeks. Gezellig vind ik het zeker wel. ![]()
Ik ben ook net weer even een rondje punten uitdelen wezen doen. Maarja, kan nog niet bij iedereen. ![]()
Gaat eeuwen duren zo Miere :frown:
Ja de badkamer(ombouw van de cv) moet nog geverfd worden en het washok moet nog schoongemaakt en geverfd worden en dan de radiatoren ophangen.
Me meubels staan al op hun plek en zijn schoon, ga morgen verder met alles heen en weer rijden en schoonmaken. Je weet niet hoeveel rommel een mens heeft. Me keuken is al lekker ingeruimd waren 8 dozen!!! heb ik allemaal het weekend gedaan en zo verhuizen we alles op ons gemak. Leuk is dat wel weet na een jaar helemaal niet meer wat ik allemaal had hihihih
Ik zat al de hele tijd te wachten op een nieuwe post!!
Roanna, nee met O. zijn we klaar ![]()
Marion, jeetje wat een moeilijke foto’s!!!
x
Denk het ook… Miere en Marion. :retard: