yep Toos, ben ik weer…zo gammel als wat maar how cares…gaat wel weer over…leve de paracetamol, morgen ff langs de pil, die moet maar wat geven…ik moet zondag weg, en daar ga ik heen hoe dan ook.
Waar laat je al die slierten dan, vanaf 1974 papier, alleen afschriften of nog meer zooi?
In 1983 verdiende mijn manneke fl 1458 gulden, zag ik net… Elektrisch FL 44.
Onvoorstelbaar.
Viva,feestje zondag???
Klinkt als vocht achter je trommelvlies, paar dagen sprayen en klaar is klara
Alleen afschriften en die doe ik in een vuilniszak en gaat dan alsnog met de kliko mee.
Kwam trouwens die vliegerfoto nog tegen. Lag nog in een deuk:D
1 vuilniszak dat ga je niet redden, meteen je kliko vol
Is dat zo Toos? Oh, wat lachen toen he! :unibrow:
@ roanna, zou het ook niet in de fik steken hoor… papier brandt echt niet zo lekker als je zou denken
@ trl, truste voordat je nog meer :evil: dingen gaat zeggen
@ viva, lekkerrrr zaterdag eten bij je zoon en dan ook nog gourmetten!! laat je maar lekker verwennen!
@ toos, morgen weer crocken??
Nee Toos geen cultuurschok hoor, maar zou niet meer weten waar ik heen moet in Turkije…ja misschien de oostkant, maar daar heb je niet altijd mooi weer.
En regen zie ik hier al meer dan genoeg, daar heb ik geen zin in in mijn vakantie, maar goed, het duurt nog heeeeeel lang. Misschien dat ik tegen die tijd weer de kriebels krijg.
Met mijn dochter gaat het aardig goed hoor, ze is boos…en de boosheid verjaagd het verdriet denk ik dan maar. Gisteren kreeg ze een mail van hem, de held…hij had gedacht dat ze hem wel had gebeld (nou niet dus, dan kent hij haar dus echt niet) met de mededeling dat hij liever achter de garaniums wil hangen dan leuke dingen met haar te doen…10 jaar ouder wreekt zich toch…denk ik dan maar.
En ja hij is lui, en ja ze heeft gelijk dat hij niet zich aanpast…en alles achter zich laat slingeren, en allemaal van dat inhoudloze gelul…ze heeft het helemaal gehad en hoeft hem nooit meer terug…
1 zak Toos? Ik denk wel 1 container vol met volle zakken. ![]()
Ja dat was echt lachen, die foto
@Viva: je moet je vast rustig houden, vooral je vingers. Heb zoveel moeite gedaan om je in te halen
Ja eigenlijk wel een soort van feestje zondag…
Ja leuk gourmetten ik wist niet wat ik hoorde…moet natuurlijk bij het baardagaampje kijken…brrr en nog vasthouden ook.
Ja vliegeren echt mijn hobby als ik er aan denk voel ik nog 5 kilo zand in mijn bh…na die buiklanding op het strand, maar o wat hebben we gelachen…net als jullie om mijn fotootje…
Jeetje Viva. Nog wel heftig dan he? Ze heeft groot gelijk. Is hij nu helemaal van de pot gerukt!
Ja Toos ik heb het gezien…ik dacht laat Toos maar schuiven, en dat heb je gedaan, ben trouwens toch de laatste dagen braaf nietwaar. Netjes lange berichtjes sturen voor iedereen wat…en niet meer een regeltje.
Maar goed dat ze er zo over denkt. En dat ze boos is, is te begrijpen.
@TRL:Welterusten
ja vorig jaar waren ze ook bij elkaar, toen heeft mijn dochter het uitgemaakt op een nette manier na de vakantie, dus ergens heb ik zo het gevoel dat hij wraak op haar heeft genomen…maar goed ondertussen is ze weer vrijgezel en zit ik met een kamer vol met uitzet spullen, lijkt de blokker wel…incl. een tuinset met parasol en 2 ligbedden met kussens…net een opslag…en in de schuur staat nog een aantal verhuisdozen van toen ze 2 jaar geleden weer thuis kwam wonen…ze heeft echt geen geluk met die kerels, valt eigenlijk altijd op de verkeerde.
Ja je bent braaf, houwen zo
@ viva, ja idd… a changed woman??
enneuhm… die vlieger foto heb ikke dan net weer gemist… jammmmeerrr zat ik in gummybet geloof ik
hoe kunnen jullie die nu ineens weer voorbij zien komen…??