TTT deel 48!

tlr…truste meis…lekker slapen

volgens mij heeft roanna hem uitgeprint…ik heb hem niet meer…

@ viva, misschien een ideetje voor dochterlief om lekker op dr zelf te gaan wonen en rust te vinden in dr leven en daarop te focussen en niet weer met zo’n l*l de behanger aan te komen??
wat een loser zeg!! pffpfpfpff…arch!! word helemaal kwaad ervan!!

ikke ga vast tandjes poetsen, ben moe enzo… alllicht lig ik er dan nog vandaag in?

Oh… zie nu pas dat het trl is en geen tkl. Nouja, toch maar weer eens naar de opticien.

Truste TRL. :wink:

Het is zo jammer want na zulke ervaringen zal ze onzeker worden in relaties. Maar goed dat jullie haar zo opvangen:thumbsup:

Ja vind ik ook maar hubs vind het niets om dochter op zichzelf te laten gaan, vind hij zonde van het geld, hier woont ze voor niets, kan haar gang gaan ect…maar ondertussen, heb ik ook zo iets van zoek jij maar wat voor jezelf dan kun je doen en laten wat je wilt.

Misschien leert ze er ook wel van, om niet steeds met een oudere vriend thuis te komen…altijd valt ze op oudere…ik weet niet wat dat is…

@Bloem: Viva had hem naar mij gemaild omdat ze niet wist hoe ze hem hierop moest krijgen, vandaar. Je hebt echt wat gemist:D
Moet morgen weer rondcrocken.

Hi, hi hi, heb ik ook zo’n (12 jaar) oudere man, maar ben al meer dan 40 jaar samen. la, la,la,la.:thumbsup:

Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor Viva. Het valt ook niet altijd mee.

toen ze weer thuis kwam wonen 2 jaar geleden, was ze helemaal uitgekleed, had niets meer…geen geld, geen spullen en oude kleding…nu heeft ze een auto, een spaarbankboekje en alles wat haar hartje begeert.
Een kast vol met nieuwe kleding en schoenen en laarzen. Doet wat ze wil, en hoeft nergens rekening mee te houden.
Ze was 18 toen ze het huis uit ging en ging samenwonen met een verschrikkelijk lul van `13 jaar ouder, gescheiden en 2 kinderen, ik was erop tegen, vreselijk op tegen maar ze ging en ik heb haar moeten laten gaan. Na anderhalf jaar kwam ze toen op hangende pootjes terug. In die tijd dat ze ging zat mijn zoon net in Irak, en ze ging met opgeheven hoofd de deur uit, haar kont tegen de krib zeg maar. Ik heb daar altijd moeite mee gehad en natuurlijk laat je je kind niet voor de deur staan, en ik heb haar met liefde weer binnen gehaald maar ik ben het niet allemaal vergeten. neem haar niets meer kwalijk maar heb nu wel zoiets van hoe lang duurt het voordat je je weer kan zettelen.

mijn man is 4 jaar ouder…mijn vader is 8 jaar ouder dan mijn moeder, en vrienden van ons zij is 11 jaar ouder dan hij. Het kan goed gaan natuurlijk maar bij mijn dochter werkt het volgens mij niet helemaal.

Ik herken er wat van Viva. Mijn dochter is gescheiden en hebben ook de nodige taferelen meegemaakt. Gaat je niet in de koude kleren zitten. Ook jullie als ouders niet.

@ toos, je hebt mn mail he? dusseuhm… forward!!

@ viva, ja das idd moeilijk! je wenst het beste voor je kind, denk ik zo, en tja… oudere mannen… spannend, interessant, maar dan moet ze wel 1 vinden die bij haar past en geen excuus om weer uit huis te gaan

daarom zei ik al, laat dr lekker op dr zelf gaan, een eigen stek, uitvinden wat ze zelf wil ipv een vent of ouders (no offence) allicht dat ze leert over zichzelf en ook leert van haar keuzes in het verleden!

@ roanna, ja… oudere mannen :unibrow: hehehe…

moet ook zeggen dat die jonkies mijn aandacht niet lang kunnen vasthouden…
alle mannen waarvoor ik langere tijd warm liep/ loop/ gelopen heb, waren echte mannen mannen… hihi… igg minimaal 5 jr ouder!!

hhhahaha Bloem, mijn zoon wou ook nooit van die jonge meisjes…en waar kwam hij mee aan toen hij 19 was…juist ja met eentje van 15…het is nu zijn vrouw…

Ik zal hem voor je opzoeken en doormailen als Viva het goed vind tenminste. Zit nou op mn klepdoos, hij staat op de andere.
Mn dochter heeft ook een vriend van 8 jaar ouder. Ze was 15 toen ze er mee aan kwam. Heb ook moeten slikken, maaar het gaat nu na 4 jaar nog steeds goed

tja 5 jaar vind ik normaal…maar soms kun je zoooooo erg het verschil zien,is gewoon niet leuk meer…

stuur maar door hoor die vliegerfoto…kun je ook nog lachen Bloemmie

nee idd
ikke was 14 enneuhmmm… mn 1e vriendje 19… hahaha…!!
en tja, toen 14,5 en toen kwam mn nu exman, we schelen 5 jr en 1 dag!
en tja… mn schoolliefde zat 3 klassen boven me
en tja… nu… geloof dat er ook 7 of 8 jr tussenzit… maar ja, das nog nix!

denk idd dat het scheelt als je zelf nog een puber bent en dan met een midtwintiger of zelfs een dertiger…
op zich is age nothing but a number, maar je moet wel samen op 1 lijn zitten en idd als de een achter de geraniums wil en de ander party-hardy… tja… dan heb je toch een probleem

je dochter mag maar blij zijn dat ze van de l*l af is, en jullie blij dat het voor de verhuizing is, anders had je 2x heen en weer gekund :wink:

@ toos ik zie em wel verschijnen…