Nou zal ik dan eens iets leuks vertellen? Ik heb net een hele tijd oude bankafschriften in zo’n papiervernietiger zitten douwen. Komt geen eind aan. Moet je niet lachen… maar er zaten nog afschriften bij uit 1974.
oude mensjes hebben heel hun leven hard gewerkt en bij de gratie van goissshhh mogen ze een keer gewassen worden en naar de wc… maar wel op de beurt wachten…
en dat arme personeel dat rent maar, wordt geslagen en geknepen en moet het ontgelden…
[quote]
Hoor mezelf zo vaak zeggen, “ga maar zitten” als het druk is en mensen onrustig zijn. Trouwens mijn pols is aardig blauw geworden:crybaby:
hahaha roannna!! dat meeeen je niet!!
volgens mij moet je ze voor de belastingdienst 5 jr bewaren ofzo??
soms bellen er mensen en dan vragen ze: hoe lang moet ik mn afschriften bewaren en dan zeg ikke altijd: dat hoeft niet… hahaha
maar heb je zelf zo’n versnipperaar staan?? wel gaaf voor een paar blaadjes maar dozenvol met afschriften…
1974 hahahah toen was ik er nog niet eens!! toen ging mn pa voor het eerst een beetje oefenen!! hahaha…
jeetje… he! :eek: nog schokkende dingen tegengekomen?? huur voor 75 GULDEN ofzo…
Toos,zeker maar ja niks aan te doen hadden ze het 2 weken geleden maar beter moeten doen,denk dat ze er te makkelijk over gedacht hebben.En die keeper was ook wel erg goed hoor!!!
Waarschijnlijk wel TKL. Dat komt ook, we hadden vorig jaar een nieuwe kast gekocht en al die papieren uit die oude kast stonden nog steeds hier in een doos in de woonkamer. Moest het dus een keer opruimen en ben niet zo iemand die het bij het oud papier gooi. Dus ben voolopig even zoet, maar vind het niet zo erg. Als ik werken ben, kan manneke ook wel een paar stapeltjes doen. :biggrin:
Och jee Toos. Dan ben je nu echt wel aan vakantie toe met zo’n pols. Moet je mee rusten hoor! :zon02:
@ trl… ja zoiets ja… vroeg me af hoe zo;n beeeebbb nou… met mijn broer… nou ja? t zal wel…
vind het leuk voor hem hoor, werd wel eens een x tijd dat… maar niet te vroeg juichen hoor… te vroeg voor…
maar is wel grappig, ikke vertel echt nooooooooiiiit wat, mbt mijn liefdesleven en mn broer… hahaha, mn ouders weten het als 1e!! hahahahaa
En ik heb een nieuwtje…ik ga zaterdag voor het eerst in 2 jaar dat mijn zoon op zichzelf woont bij hun eten…ik echt van de bank…altijd hier en schuif maar aan, maar nog nooit 1 boterham daar gegeten…en nu gaan we gourmetten…gezellig
@Roanna: Ja vind eigenlijk ook wel dat ik moet rusten, lees vakantie, houden @TRL: Die keeper was hartstikke goed, anders hadden ze wel gewonnen:biggrin:. Kijk trouwens bijna nooit naar voetbal, Hub wel maar die is voor die andere club, je weet wel die uit rotjeknor
ennuh "Roanna niet stiekum alle salarissen vanaf 1974 bij elkaar optellen, om te zien hoeveel je nu had gehad als je niets had uitgegeven…is niet goed voor je hart.