TTT deel 48!

@ toos, ja klopt idd, was nix aan de hand tussen ons
maar ja, zoals altijd, broer komt binnen, eet, drinks, zet de pc aan om ‘ff’’ zn mail te checken, eet nog meer, zit de hele tijd te sms-en en kijkt tijdens het eten 15 keer hoe laat het is, dat ie weer weg moet

vinden me ouders echt niet leuk…
maar ja, vanavond had ie wel een goeie reden, hij heeft zaterdag een meisje ontmoet en tja, die wilde graag snel afspreken, vanavond dus…

ikzelf en mn ouders zouden zeggen: sorry, ander keertje, ik kan niet, ben al ergens anders, maar mn broer heeft andere prioriteiten…

maar goed, mij maakt het nix uit, laa maa waaien…
maar denk ergens wel, als je dan afscheid wilt nemen… mij zie je de komende 7 mnd sowieso niet, als zij hem echt zo leuk vindt, dan had ze ook wel gewacht tot vrijdag, maar goed, wie ben ik…??

@Roanna: krijg je al een baard?
@Bloem: Heb ook zo’n dochter die een zeur is met eten, zit ook altijd te vissen. Vind als ik kook het een flauwe hap. Lust alleen graag teriyaki enzo

Bij ons op het werk zijn we al maanden zoekende naar een goede kok, maar toe nu toe niet kunnen vinden. Ze komen solliciteren en als ze moeten beginnen haken ze af. Weet ook niet hoe dat komt, maar dat het moeilijk is om aan goed personeel te komen, heb ik wel gehoord van mijn leidinggevende.

nee is zeker niet leuk voor je ouders en ook moeilijk denk ik. En ja je hebt gelijk, als dat meisje hem echt zo leuk zou vinden zou het ook geen probleem moeten zijn om op een andere dag te komen. Zo zou ik ook gedacht hebben.

Is hier ook Roanna, ze zitten te springen om personeel in de horeca. Is niet aan te komen. Trouwens je hoorde het van Brenniej en is bij ons ook wel, chronisch personeel tekort

@ roanna, zooo skoan

@ toos, ja ach, mn pa kookt niet te flauw hoor… gingen 3 potten sambal per week erdoor…hihihi…

en tja… daar begon het in de winter mee, dat ik zei… broer ik heb je hulp nodig en dat ie wel of niet kon komen, omdat ie misschien dame op bezoek kreeg… toen zei ik: dame? ik ben al 24 jr in je leven en dan ‘dump’ je me voor zo’n scharrel…?? maar goed, let byegones be byegones… tis weer goed…

en tja, werk… tis lastig… voor een gewone koksbaan is mn pa te ‘goed’ qua leidinggeven en voor een echte manager baan heeft ie niet de juiste papieren… was toen een drama om een goede job te vinden… nu doet ie iets wat ie leuk vind, maar heb al eerder gezegd
man werkt soms 18 dagen aan 1 stuk, elke dag om half 4 eruit, sommige dagen om 10 uur klaar, vaker om 15 uur en soms pas om 19 uur thuis…
nu bij goisshhh gratie 3 weekkies vakantie (in 1 jaar… ik zou gek worden) en daar gaan ze van genieten!! hahahaa… gun het ze zo!! :stuck_out_tongue:

zit wel op mn praatstoel he? wat een verhalen…

Spraakwater (wijn) op??

:turkey: Jac: 31 augustus - Turgutreis
:turkey:Turkije-fan 31 augustus - Gümbet
:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA Bloem: 4 september - Op halve wereldreis, 6-8 mnd
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije

@Bloem: Ja, dat vind ik dan ook sneu voor je ouders. Hij komt al niet zo vaak begrijp ik en dan zo’n houding. Ik heb ook maar 1 broer en kon er vroeger ook niet zo goed mee opschieten, maar ergens kwamen we altijd weer voor elkaar op. Gek hoor! En nu heb ik eigenlijk nog niet zoveel kontakt. Heb toevallig net even met hem gebelt of hij al wat wist van zijn onderzoeken. Nee dus!Toen heb ik een poos met zijn vrouw gebabbelt en thats it!

Ja Toos ik hoor en lees het reglmatig. Pas maar weer uit de stad van TKL dat daar geen geld meer is voor de thuiszorg en die mensen waarschijnlijk zonder hulp komen te zitten. En dat is NEDERLAND. Kan me er zo over opwinden he!:evil:

Een vakantie is ze zeker gegunt, zeker met zulke lange dagen. Pffffff zou het ook niet vol kunnen houden.

@ roanna
ja onvoorstelbaar he>
oude mensjes hebben heel hun leven hard gewerkt en bij de gratie van goissshhh mogen ze een keer gewassen worden en naar de wc… maar wel op de beurt wachten…

en dat arme personeel dat rent maar, wordt geslagen en geknepen en moet het ontgelden…

nee trek bij mij er maar de stekker uit als ik zo hulpbehoevend word!!

@ toos, ja tis ze echt gegund…
mammie en papsie en de 2 honden, in de auto en lekker naar de italiaanse kust… hihi… zou zo mee gaan, als ik geen andere plannen had…

Helemaal mee eens Bloem. Ik denk er ook zo over.

@TKL: Owwwww… sund he! :finger:

@ roanna, en broer komt ongeveer 1x in de week, maar dan is het elke keer hetzelfde…
maar goed, enough said…

Ben de middelste van de drie. Heb nooit echt een band met mn zus gehad, ook vroeger niet. Mijn broer en ik hadden altijd ruzie tot knokken aan toe, maar ze moesten niet aan zn zussie komen. En sinds we allebei het huis uit zijn kunnen we niet zonder elkaar. Zo kan het dus ook

heeft iemand misschien iets leuks te vertellen ofzo…
kan wel ff wat afleiding gebruiken… loop een beetje over merk ik

Roanna,zit hier een partij te balen zeg tjonge jonge kunnen niet winnen van zo’n klein cluppie,maar ja dan maar UEFA cup gaan we die gewoon winnen…

En wat de thuiszorg betreft ja is echt van de zotte het dat de mensen hier zonder komen te zitten las het ook in de krant

owh nog 1 dingetje…
snap wel dat mn broer ons laat zitten voor die meid die die sinds zaterdag kent… ff wezen rondneuzen op hyves en tis echt een beeeebbbbb!! hahahaa…

Hahaah Bloem op ontdekkings tocht …