Gelukkig Beps,kreeg je al last van afkick verschijnselen ![]()
@TKL: Mallorca ook leuk. Zijn we ook 3 keer geweest. Wel in verschillende plaatsen en ook Gran Canaria vonden we leuk. Ook 3x geweest. Twee keer in Plays de Ingles en 1 x in Maspalomas.
Maargoed, ik zie dat Bep ook weer in kan loggen dus Bep…
Zet 'm op!
Roanna,dus je hebt al heel wat gezien en nu Turkije onveilig maken ![]()
@ Roanna: jaa tis bij ons eigenlijk ook al zo lang zo, zo verschrikkelijk personeeltekort!..Bign je smorgens met ze 2-en…op 36 bewoners…alle ontbijtjes maken, medicijnen delen, en dan moeten ze gewassen of gedouched worden,… nouuuu dat kan toch niet,…en dan komt er tussendoor nog even een huisarts die moet weer naar de kapper, die moet daar heen, die moet vroeg klaar zijn!.. Geduld hebben die oudjes ook niet!
die willen allemaal tegelijk geholpen worden!.. Pffff… maar goed… we hebben ook veel ziekmeldingen! JAAAA vind je het gek! als de werkdruk veel te hoog is! Iedereen is gespannen, gestrest, moe, overwerkt…en kan het niet meer aan!.. maar ja wat er aan gedaan uhhhh niks, want we moeten bezuinigen en de pot is op!.. mmm ok uitgepraat dan!.. maar ja al dat gedoe… en de bewoners lijden eronder…die moeten gewoon ongeveer 20 minuten wachten tot ze eindelijk kunnen plassen…:S:S:S is toch eigenlijk te gek voor worden, maar ja het kan niet anders… ikke heb ook maar 2 handen… en ik zou ook wel willlen vliegen of mezelf in 3-en willen hakken!.. hehe… maar goed…!
@ TurkijeLover: Nee ze weten het nog niet, wil ik ook even zo houden eigenlijk…totdat ik gewoon eind van het jaar me ontslagbrief inlever,… heb een opzegtermijn van 2 maanden!..
Brenniej,wel moeilijk om je mond te houden lijkt mij.
Ja… en dat nu al voor de vierde keer. :lol:
:dag: Ik ga ff krantjes/foldertjes lezen. Even zien of er nog koopjes zijn. :biggrin:
maar al met al, De zorg is best leuk… vind het geweldig om voor mensen te zorgen die het zelf niet meer kunnen,… MAAR dan moet ik het ook wel kunnen!..
@ TurkijeLover; jaa tis ook moeilijk…2 collega weten het ook wel, maar die houden ook hun mondje wel dicht!.. maar ik denk dat het gewoon beter is! om het voor de rest nog even stil te houden!
@llen: ja ik ging jullie giga missen!!! Maar ikke is er weer, en ach we gaan weer gewoonverder. Kreeg het wel spaans benauwd dat ik mss weer met NUL posten moest beginnen(net als Crazy!!)
@Trl: Sterkte voor jou en je moeder!
@Mierre: :kus:
@Marion: Begrijp dat er voor J eea binnen is… heb alleen dit deel doorgelezen. Ik ga zo ff precies kijken, maar iig ben ik ervan overtuigd, hoe rot ook voor jullie, beter hoger ingeschat dan te laag, en dat hij zich rot voelt!! Tenslotte moet J goed functioneren, en dat is de hoofdzaak
En toen was ik het weer kwijt!!!
:dag: Tot straks
Ja precies Brenniej. Ik heb ook diep respect voor de mensen die in de zorg werken en hier allemaal mee te maken hebben. Het is niet niks, maar je wilt zo graag voor die mensjes zorgen. En ja, als iedereen het voor gezien houd, hoe moet dan dan? Heel moeilijk hoor. Ik vind het toch knap van je hoor Brenniej. ![]()
Maar nog even en dan… vaarwel.
Brenniej,ben het met Roanna eens vindt het ook knap dat er mensen zijn die dat werk kunnen doen,ik zou het niet kunnen hoor.Petje af
zo ikke ben weer thuis en jullie zijn braaf geweest, maar een paar blz bij te lezen
wel een paar belangrijke dingen, dussss
beps kan weer niet inloggen, dus hopelijk morgen ineens weer wel… afwachten
@ TRL, ja kan niet achter blijven he. iedereen heeft het al gezegd, maar ook namens mij gecondoleerd, vooral dan voor je mammie… dikke knuff
@ viva, hoezo?? maar eens in een ander land kijken>??? 3 weken turkije toch te veel??
@ roanna, uhm… shillll… denk denk…solly!!
@ brenniej, ikke zou ook mn mondje nog ff dicht houden, anders loop je strax 7 mnd lang alleen maar avonddiensten te draaien!!
en toen was ik het alweer kwijt…
wh ja
@ mk… leuk!! laat die foto;s maar komen!!
ikke terug. ging makkelijk verhuizen, nu nog 1 doos, fiest, laptop en mn backpack en 1 tas met waterkoker, tostiapparaat
maar dat kan de laatste keer, samen met mn dekbed als ik de sleutel heb ingeleverd.
in de auto gevraagd… wat was dat nou, met mn broer? die had gebeld of ie vanaaf kon komen eten, had mn moeder gezegd dat ikke er ook was, en hij zou het nog laten weten. hij was er wel, want hij wilde me toch nog een x zien voor vertrek. denk dat daarmee alles weer goed is, i dunno? wel weer bonje tussen pa en broer over afwezig gedrag bij aanwezigheid, maar ja… www.icouldn’tcareless.com!!
nee okey, nu thuis, huisje toch wel errug leeg, heb hier met heeeeel veel plezier gewoond en voelde echt als thuis. nu weer tijd voor het volgende station…
eerst nog werken morgen…
laatste loodjes voor je, ongezellig zo’n kaal huis. Is maar voor even.
Wat had je vader gekookt vanavond:D
owwwhh dacht al, :paranoid: ben ikke de enige…
zit ik hier helemaal remy te wezen met allemaal flessen wijn om me heen :so: hahaha…
@ toos, jij bent snelllllll!!!
![]()
hij had pasta gemaakt, en nu weet ik, dat klinkt niet super spectalucair, maar als je 1x de pasta van pappie heeft gezien, dan weet je het wel
daar komt geen blikkie of saussie aan te pas, als ie kon, maakte ie de olijfolie nog zelf zeg maar ![]()
maar goed, normaal vis ik altijd de campignons eruit, paprika, uien, courgette, tauge en weet ik wat allemaal… en nu alleen de campignons want: HET WAS LEKKER!!
hjahahaha…
hij was helemaal verbaasd dat ik nog een keer opschepte!! hahahaha wat een mop
Klinkt wel goed, hou niet van paprika en cougette, maar verder hmmmmmm. Makkelijk als je pa zo lekker kan koken
Wat je broer betreft. Op zich positief dat hij je nog een keer wilde zien voor je gaat, aan de andere kant jammer dat er dan onenigheid was. Je kunt je er overheen zetten, maar leuk is het niet, toch
pa is eeuwen chefkok geweest en doet nu iets met broodjes enzo…
lust niet veel ingredienten die hij altijd gebruikt, dus was vroeger altijd vissen en een hoop trammelant om mn bord leeg te eten…
ik zeg al, of ik waardeer zijn kookkunst meer, omdat ik zelf niet zo geweldig eet
of ik raak er aan gewend, na 24 jaar
offffffffff
hij leert het eindelijk :so:
hij grapte vanavond al… lees ik morgen op d;r log, dat ze zo lekker gegeten heeft, ik denk… ik zal em krijgen!! hahahaha
Goedenavond dames.
Hoe later op de avond, hoe skoner volk. ![]()
Het is weer volle maan en dan heb ik er weer last van. :biggrin:
Ajax, kom op zeg!