@TRL, ook van mij gecondoleerd. Jammer dat de band zo slecht was, maar fijn dat je er wel kan zijn voor je moeder.
turkije lover gecondoleerd met je oma…wees een goede steun voor je moeder, ze kan het gebruiken…en als ze het heel graag wil ga dan gewoon naar de crematie, is voor je moeder misschien een steuntje in de rug, ondanks dat je niets met je oma had (ik ook niet dat weet je, die discussie hebben we hier al eens gehad), maar als ik mijn vader of moeder daarmee gelukkig zou maken zou ik dat dus wel doen.
Marion…jeetje meis, nou dat is niet mis, maar net wat Bloem zeg, misschien op papier zwaarder geclassificeerd (getver wat een kl*ten woord), maar wel meer hulp daardoor is voor J. toch altijd beter (je moet maar zo denken je kunt beter op de IC in het ziekenhuis liggen, dan op zaal, want daar krijg je alle aandacht die je nodig hebt).
Beps…dat is balen zeg niet kunnen inloggen.
Jac…Fijne vakantie…
Jill… jij hangt lekker in de lucht, fijn hoor eerder vertrekken het is meestal andersom.
Mk…G. draagt dus het truitje met zijn naam, zal hem stoer staan het kleine mannetje.
Bloemmie…verhuizen vanavond…gaat nu echt opschieten hoor, al kriebels in je maag???
Cyn…misschien is zijn telefoon kapot, of de oplader ofzo, geen apen en beren gaan zien, als er wat aan de hand is zou hij zeker proberen om je te bereiken.
Mierre…kom maar, ik heb brede schouders…het blijft knagen, maar je hebt je keuze gemaakt en ga daar voor je weet dat het niet anders kan…knuf van mij voor jou.
Toos…ja ik ken dat die lijkenpikkers, zo noem ik dat soort mensen die alleen maar op geld uit zijn als er iemand is overleden, maar die voor de rest geen hand uitsteken, maar wel het meeste commentaar overal op geven…grrr.
Roanna…ben het even kwijt…sorry…
Brenniej…hoop dat je een beetje uit je dip bent…
Crissy…ook op het werk meegluren dus…kijk maar uit, dadelijk ook je wachtwoord weg
Zo dat is wat er is blijven hangen…mijn hoofd zit potdicht…en mijn oor lijkt wel of er een cylofoonist aan de gang is…pling, plong, dreun, pling, plong, dreun…nou ja gaat wel weer over voor dat ik een jongetje wordt toch meiden…
chris ik had je nog een pb gestuurd, met waar ik woon…en waar jij woont…en je broer woont geloof ik nu heel dicht bij mij.
@turkijelover…gecondoleerd met je oma…wens je moeder ook sterkte
@mierre…gaat het een beetje…? hoop dat je je snel weer de oude voelt!!
uhmzz…sorry rest alweer vergeten…hoop dart het voor de rest wel goed gaat met iedereen…
tot straks
@ TKL: ook namens mij, gecondoleerd met het overlijden van je oma. Oke, je had er geen band mee, maar wat anderen ook al zeiden, probeer er voor je moeder te zijn. Jij en je familie heel veel sterkte gewenst.
@ Miere011: Ik weet dan toevallig wel een beetje waar het over gaat, daarom wil ik je alle wijsheid en kracht toe wensen. Hopenlijk kun je ooit een keer de juiste beslissing nemen. Sterkte hoor meid en collega. :kus:
@ Viva: Ik zou toch maar eens even langs de PIL gaan. Dit kan zo niet langer met je oor hoor!
Ik ga ff eten en zeg maar weer tot laters. :dag:
Ja Roanna, denk dat ik dat morgen maar even doe, na mijn werk…ff langs de pil, moet ze maar even kijken…misschien wel een ontsteking ofzo, maar hij zit niet dicht…
@Viva; Ja, lijkt me echt even het beste. Ik bleef met mijn hoest ook maar doorlopen en op een gegeven moment moet je wel. Vooral als dan ook nog je omgeving het zo aandringt. Maargoed, ik ben er nu (hoop ik) bijna van af!
Trouwens ik had door al die berichten hier, eerst niet eens in de gaten, dat we alweer in een nieuw deel zaten. Wat een kleppers hier he! :unibrow: Kun je nagaan, Bep kan niet eens inloggen, dus kan hier ook geen berichtjes schrijven en toch wordt er hier geklept als een TGV.
Snap er trouwens niets van dat Bep niet meer kan inloggen hier. Heel vreemd. Hopenlijk is dat snel opgelost Bep. ![]()
ja we gaan weer als de brandweer…maar ja…straks is bloemmetje weg en dan???
Ja, en dan? Dan zal het wel met een slakkengang gaan. In ieder geval overdag. Kijk, s,avonds hebben we nog weleens wat artiesten die de boel bezig houden, maar overdag??? Dat zal een probleem zijn, denk ik. :tear:
Maargoed, we houden elkaar zo maar op de been, het is even niet anders.:biggrin:
Nee zo is dat…voor jou gaat het ook al opschieten he…lekker naar turkije…ik denk dat ik volgend jaar maar eens een uitstapje richting een ander land maakt, welke dat weet ik nog niet …
Inderdaad Viva. Het schiet alweer op. Ik ben zo benieuwd hoe mijn familie het zal vinden. Die gaan voor het eerst mee naar Turkije. Ik weet haast al wel zeker, dat mijn zwager het niks zal vinden, maarja ik vind als je er nooit bent geweest, kun je dat ook niet weten. Toch? Mijn schoonzus wel, weet ik zeker, want die vind alles goed, als het er maar warm is en je lekker kunt shoppen. Nouja, komt ze ook nog wel achter. :unibrow:
Wij gaan zeker weten, volgend jaar weer een keer naar Zuid-Spanje of Portugal. Maargoed, dat is volgend jaar pas.
Ben ook al in alle costa’s geweest…trekt me niet zo…ja misschien fuengurola nog een keertje dat is wel leuk, maar salou, blanes, malgrat, callella, lloret en benidorm heb ik wel gezien.
Portugal ben ik ook nog niet geweest, is misschien ook wel wat…maar wel duur
Zo meisjes ik ga weer even stoppen…moet achter de pannen, want straks komen de hongerige mondjes weer binnen…
toedels
Daar ben ik ook al diverse malen geweest, maarja het blijft ons toch trekken. Ik heb de laatste keer zo genoten in Torremolinos en dan App. Bajondillo. Oh meid, geweldig. Alles bij de hand en zeer vriendelijk personeel.
Naar Portugal duur? Valt echt best mee hoor Viva. Wij zijn er vorig jaar geweest en en hebben ons ook daar zeer vermaakt en zeker niet duurder dan Spanje of Turkije. Als je daar naar toe zou willen, raad ik je Albufeira of omstreken aan. Super. Echt waar.
Bij mijn profiel staat een foto van daar. Dat is die vuurtoren bij het eind van de wereld. (zeggen ze)
Eet smakelijk allemaal.
Doeggggggggggg :dag:
Heeeyy!!!
Weer in een nieuw deel… Joeehooheee!!!
Zo ik ben weer thuis, na weer een dag zo keihard werken, ik heb het niet naar me zin om me werk Bah, ik loop alleeen maar hele dag te rennen en te vliegen!.. ik wordt helemaal gekkkK!!!.. maar goed nog eventjes en dan kan ik ontslag nemen!! jipppieee!!
Ik ga eerst is even bijlezen tot zooo!!
@ Bloem: Verhuizen!!!.. nou succes er maar mee!![]()
@ TurkijeLover: Gecondoleerd… en veel sterkte…:kus:
@ Cyn: zooo das balen, dat askim ze telefoon inet opneemt,…grrrr… haalt van alles in je hoofd…! Ik kan het me heel goed voorstellen… Hopen dat die snel te bereiken is, of even iets van zich laat horen!..
@ Roanna: Jaaaaa voor jou komt de vakantie ook zachtjes dichterbij!![]()
en ze zullen het vast en zeker naar hun zin hebben toch!![]()
Jill: is nu lekker onderweg…
Ik wou dat ik nu even een vliegje op haar schouder kon zijn!![]()
@ Miere: :kus: :kus: Sterkte!..
Uuhhh verder ben ik het ff helemaal kwijt!..
Hoi BrennieJ. Weer zo lopen rennen en vliegen? Tja, dan is het ook niet leuk meer. Was bij ons ook een tijdje zo. Kan er nog geen groet af,want iedereen is zo druk. Gelukkig hebben we daar over kunnen praten en nu loopt het weer lekker. Althans voor de meesten van ons.
Ik denk ook wel, dat we het wel leuk zullen hebben daar hoor! Maar ben wel benieuwd naar hun reactie. :zon02:
Ach en wat jou betreft, … wat je zegt, straks lekker gaan met die banaan en op naar Askim. Nog even vohouden. ![]()
Brenniej,nog ff en dan kan je lekker zeggen bekijk het maar.Weten ze op je werk al dat je voorgoed weg gaat ?
Roanna,vriendin van mij ging elk jaar naar torremolinos met man en kind en haar oudes ook.Weet alleen de naam van het hotel niet.Vriendin dit jaar voor Mallorca gekozen.
Meiden, probleem gelukkig opgelost, BEWARE:
BEPS IS IN DA HOUSE!!!