TTT deel 48!

@ mk, nou ja, heb ik natuurlijk zo gepland he? en anders had ik me die 2 uur wel vermaakt met ww-en en internetten hoor :so: nogmaals, vind het niet erg om hier te zijn, maar ja… die telefoon telkens :stuck_out_tongue:

@Chrissy
ff stiekem kijken :wink:

Je komt hier dagelijks internetten en af en toe neem je een telefoontje tussendoor :smiley: :tongue:

Nooit meer iets gehoord van je leidinggevende???

Je vader kan vanavond iig nog genieten van je ‘oude’ coupe.

@ mk, hahaha, ja ja, zal wel commentaar krijgen, want tis een beetje vettig :stuck_out_tongue:
hahaha
en ach ja, nix gehoord, moet nog mn eind gesprek hebben, maar t zal wel…

ben nu weg
:dag:

@bloem
Je raad nooit wat G. vandaag aan heeft :wink:

Bloem,eindgesprek??? Heb jij toch geen boodschap meer aan of toch wel

Hallo lieve schatten,
Jullie zijn echt lief, sommigen van jullie weten wat mijn probleem is, maar ik kan dat niet hier neerzetten voor de rest, helaas.
En even op de wc huilen helpt niet, jammer genoeg. Kan eigenlijk helemaal niet huilen, ben een beetje murw geworden.
We sukkelen maar door. OP het werk gaat het ook niet echt lekker, na de vakantie ga ik naar een andere locatie. Ik snak naar de vakantie, en warmte op m’n bast, misschien helpt dat. En zaterdag gaat mijn hubs met vakantie voor een weekje. Heerlijk een week alleen in huis, met m’n hondjes en katjes.
Heb net even met Crazy gepraat, helpt altijd!
Nou ja, let maar niet op mij, gaat wel weer over, ooit, hoop ik.
XXXXXXX Mar

@Miere
Hug :kus:

@MK
Heeft ie het stoere shirt weer aan?

@miere
:kus:Tuurlijk letten wel wel op je :kus:

@marion
Ja, echt leuk hoor!
Zal zo een fotootje maken voor bloem en beps.

Nou me moeder belde net dat me oma is overleden.Zat er wel aan te komen en misschien maar beter zo ook.

miere ik weet niet waar het over gaat maar toch geef ik je een dikke :kus:

@ Turkije lover: sterkte voor jou en je familie

gecondoleerd turkijelover

@trl
Gecondoleerd voor je moeder, maar ook voor jou. Je had wel geen contact, maar het blijft toch je oma.
Sterkte voor je moeder voor de komende dagen.

@TLR: Ook al heb je je oma al lang niet meer gezien, toch wens ik jou en vooral je moeder sterkte. Geef je moeder een dikke :kus: en natuurlijk ook 1 voor jou

@TRL
Ook mijn condoleances voor jou en je familie.

Thanks allemaal,Ik zal me moeder een dikke knuffel geven als ik haar vanavond spreek.Om heel eerlijk te zijn en het klinkt cru maar het doet mij niks,maar voor me moeder zal ik er zijn natuurlijk.Ga ook niet naar de crematie,maar dat had ik lang geleden al besloten.