Fiat Punto…
Een zwarte of een lichtblauwe ![]()
Fiat Punto…
Een zwarte of een lichtblauwe ![]()
Is niet verkeerd, licht blauw lijkt me wel leuk
Heb inmiddels weer water, dus ga toch maar wat doen:frown:
Is ook leuk, maar die zwarte is nieuwer…
@ toos, ja maar je kunt niet zeggen hoe mensen hun verdriet uiten he? iedereen doet dat op een andere manier en de decibellen en liters tranen zeggen nix over de vorm van verdriet
igg :kus:
@ cyn, ja snap dat wel… waarom staat die pfoon al een week uit? zou er wat zijn, je haalt je de gekste dingen in het hoofd… maar ja, hij zal wel geen köntur hebben en denken… kan ik em beter uit zetten… of oplader stuk… dat soort dingen… kun je niet een vriend ff sms-en ofzo?? vragen of ie ff zn pfoon aan wilt doen of ff seinen als alles okey is?
Soms ben ik weleens blij dat ik enig kind ben! Als klein meisje vond ik het helemaal niet leuk, ik was dan ook de enige in de klas zonder broers/zussen. Maar nu vind ik het niet erg meer. Als ik al die problemen soms zo hoor en zie om me heen tussen broers en zussen…! Gelukkig gaat het natuurlijk niet altijd zo, maar toch. Trouwens, enig kind zijn heeft ook nadelen zoals alles. Nu mijn vader ouder wordt komen er toch meer problemen en die moet je dan altijd in je remi opvangen. Maar doe het graag voor hem hoor! Wat ik wel altijd vreselijk vond is als ze me een verwend kind noemden omdat ik dus de enige was!! Grrrrrrrrr, heb vanaf mijn 14e gewerkt op zaterdag en zo, moest veel zelf betalen en ben daar dus echt niet minder van geworden. Wou t toch maar ff gezegd hebben haha.
Maar mensen met vervelende broers en zussen, sterkte ermee!
Askim heeft zijn telefoon nooit uit… Dus vandaar dat ik het zo raar vind… En ik heb alleen een nummer van zijn broertje… maar die staat ook uit…
Das idd wel erg vervelend Cynthia. Is er echt geen andere manier om hem te bereiken? Via zijn werk bijv?
ja kan je helemaal begrijpen cyn.
Je gaat van alles in je hoofd halen en ja het nadeel dat ze zo ver weg wonen anders had je even langs gegaan.
Cyn,ik snap het helemaal… Kan je niet naar het hotel bellen ??
Leuk een Fiat Punto,heb ik ook wel een oudje hoor,maar t rijdt lekker.
Nee zijn werk ga ik niet bellen… Nou ja we zien het wel! Anders zoekt hij het maar uit!
@ cyn heb je geen nummers/ msn/ mail van al die vriendjes van hem dan??
@ crazymar, ja dat zijn dan weer de nadelen/ vooroordelen…
ach ja,. je vrienden die kies je, je familie die krijg je er gratis en voor nix bij en daar moet je het mee doen… tis allemaal wat :tssk:
@ cyn, hahahaa… zn werk bellen… hihi… zie je het voor je!! en dan zeggen… tot in september! zwaai
hahahaa
@Bloem
Ik weet het ook allemaal niet, zien wel hoe het gaat lopen.
@TRL
Gelukkig begrijpt je moeder jou standpunt. Zoals Bloem al zei, geef haar maar een dikke knuffel, zal ze nodig hebben.
@Miere
Och meissie toch, weer een dipje! Gelukkig is Crazy in de buurt zodat je je hart kunt luchten. Sterkte!
@Toos
Erg zijn ze he, die geldwolven. Kan er ook zo woest om worden.
@Bloem
Misschien komt broer met goede bedoelingen en wil ie je nog zien voordat je op reis gaat.
@Cyn
Kan vriendin niet bij haar vriend polsen wat er aan de hand is? Haar vriend kent jou askim toch?
@Crazy
J. zegt ook altijd blij te zijn dat ie maar alleen is als ie zijn neefjes met elkaar ziet vechten.
@ marion…ja allicht… i dunno
hoe is het bij jou? alles dartel in de wei… mist een beetje opgetrokken of heeft het nog tijd nodig? enig idee op welke termijn jullie terecht kunnen (als het maar niet die ene week in okt is :so:)
Jawel hoor, de mist is al aardig weg getrokken. Op welke termijn we terecht kunnen, heb geen flauw idee, wacht gewoon rustig af.
@marion
Vervelend die onzekerheid, enige wat je kunt doen is wachten.
@cyn
Nog steeds z’n telefoon uit, duurt nu wel erg lang.
@toos
Lang leven de nummerweergave ![]()
Kan ze niet wachten totdat het huis verkocht is en ze kan cashen?
@bloem
Kan het niet zijn dat hij je toch nog even wilt zien voordat je op reis gaat of ben ik dan te positief?
@Miere
Arme ziel, het blijft zeuren met je hè, hier mag je wel uit komen huilen hoor! Kan me voorstellen dat je op je werk niet op waterlanders zit te wachten met knalrode ogen die minstens 2 uur zichtbaar zijn. Iedereen vragen wat er met je aan de hand is en dan komen de tranen weer.
Dikke knuffel voor je :kus:
zo dames
poehee
vraag niet hoe, maar er is weer bijna een werkdag om
ben weer druk geweest met allerlei zaken…
mag bijna weer een werkdagje afstrepen
strax naar huis, verhuizen en naar de ouders, ga wel weer op tijd naar huis vanaaf, dus jullie horen het allemaal wel weer…
@bloem
Het is maar goed dat je morgen naar de kapper moet, anders had je een hele tijd moeten overbruggen voordat de borrel begint.
![]()