@ mk… :evil: dat wil je niet weten ![]()
en geeft niet hoor, lijstje staat erin, dus dan is het goed he??
@ toos, hoe staat ie ervoor? al iets gehoord, mn duimen worden bietje lammmekes
@ mk… :evil: dat wil je niet weten ![]()
en geeft niet hoor, lijstje staat erin, dus dan is het goed he??
@ toos, hoe staat ie ervoor? al iets gehoord, mn duimen worden bietje lammmekes
*Hallo iedereen, *
Ik heb net even alles zitten bijlezen, maar ik weet het niet meer. Eigenlijjk gewoon ff geen zin om te reageren. Ik voel me niet prettig, een beetje depri, denk ik.
Sorry, hoor, ligt niet:crybaby: aan jullie, ligt aan mij. Heb:crybaby: zin om een potje te janken, maar dat gaat niet, :crybaby:ben op werk, en dan moet je doen of er niks :crybaby:met je aan de hand is.:crybaby:
Hoi hoi,
Was dat nou Miere? Bel ff naar m’n huistel. dan kan ik je misschien een beetje opbeuren!
Een nieuw deel heb ik weer gemist want was pauzeren
@ miere, begrijp precies wat je bedoelt…
en t regent niet eens…
tis ook allemaal wat he??
@ crazy, hoe is het met jou dan?? staan er nog bewonersvakantie’s op de planning?? :unibrow:
@TRL: Sterkte voor je moeder
@Beps: Dat krijg je er nou van als je ![]()
@Miere: Gewoon potje :crybaby:, al is het op de wc. Lucht toch op
@Bloem: Gewoon doorduimen, weet nog niks. Verwacht vandaag ook geen belletje.
owkye
dan duimen we ff door
lekker van het zonnetje genoten toos? en al bijna klaar met de dagelijkse dingen? schieten de stratenmakers al op?
Miere,gooi t eruit dat lucht op.
Ja lekker even buiten gezeten, wind is wel koud. Dagelijkse dingen, heb alleen een wasje opgevouwen. Komt vandaag geen bal uit mn handen. Tja en die stratenmakers. Iedere morgen om half 8 begint de herrie. HAD een straat voor de deur, nu grote zandbak. Kan nog een week duren zeiden ze vanmorgen :crybaby:.
@Marion: Denk aan je:kus:.
Vanmorgen belde mn zus, heb dr lekker laten bellen. Had er even geen zin in. Ze wil wel de lusten, maar niet de lasten. Laat ons de boel opknappen, belt alleen af en toe of het huis al verkocht is.:finger: Kan me daar zo boos over maken:mad:
het is een bietje vroeg voor champagne maar gefeliciteerd met het nieuwe deel
@ toos… ziet het er dan nog wel een beetje leuk uit?? :unibrow:
stratenmakers bij het station hiero zijn al heel de zomer bezig…errug vervelend ![]()
Als het nou lekkere mannen waren, had ik iets om naar te kijken;). Maar dat zijn het niet of heel jong of half bejaard:D
@ toos, heel jong KAN erg lekker zijn hihi
nee snap dat wel van je zus, idd lekker laten bellen… kom maar een andere keer terug, toch?
ikke kreeg sms van mn moeder… zouden dus vandaag verhuizen en dan zou ik blijven eten. vraagt ze wat ik wil eten en hoe en wat, omdat mn broer ook wel zou willen komen en wat ik daarvan vindt…
vin et zo sneu… moet ze rekening houden wie er tegelijk kan komen en wie niet… pfff… die broer van mij moet echt gauw zn prio’s op een rijtje krijgen…
pfff zeur zeik zanik…
zag net, dat ik morgen nog een uurtje workshop heb… valt wat mij betreft in de categorie icouldn’tcareless.co.uk maar goed… uurtje minder ‘werken’
Ze zijn wel erg jong, 18, 19 jaar of zo:unibrow:.
Is inderdaad wel sneu voor je moeder om er zo tussen in te moeten staan. Wij hadden dat met mn vader en mn zus, die konden gewoon niet samen door 1 deur. Er was altijd een spanningsveld op een verjaardag als ze er allebei waren. Mijn vader heeft nog wel eens geprobeerd om met haar te praten, maar dat wilde ze gewoon niet.
tja… dat zijn van die dingen…
aan de ene kant vind ik het echt belachelijk, aan de andere kant, als ie niet naar mn ouders wil als ikke er ben… kies dan gewoon een andere dag! ikke ben er strax 7 mnd niet, dusseuhm… nou ja
laa maar, word er alleen maar heel gespannen en verdrietig van… het zal wel
ik zie wel of ie er vanaaf is…
Hey girls!!
Zo ben er!!! En nee heb niet in mijn bed gelegen de hele ochtend, maar was naar de garage… Mijn auto heeft een beetje startproblemen, dus even langs gereden en moet hem nu vrijdag even brengen… Verder heb ik meteen even gekeken of er niet een ander leuk autootje stond voor me… En heb wel wat leuks gezien… Of nou ja 2… Dus moet maar even kijken of het wat gaat worden!!:so:
Miere: gooi het er uit vrouwtje… dat kan alleen maar opluchten!! Een traan laten is soms gewoon echt goed!!
Bloem: na vandaag nog maar 2 dagen werken!!!
Balen voor Beps…
Askim heeft zijn telefoon nog steeds uit :finger: Maak me best wel zorgen om hem… Jullie snappen wel wat ik bedoel toch!!!
Nou meiden ik ga ff eten… Kom net binnen en sterf van de honger!
En dat zat het hardst van allemaal te :crybaby: op mn vaders crematie :mad:
Begrijp wat je bedoelt, Bloem. Het is gewoon rot zo’n situatie
@Cyn: Wat voor autootje??