TTT deel 48!

:lol:haha ik ga mijn reis maar omboeken denk ik!!! :lol::dag:

Ja was heel slim van jou Marion, was er niet opgekomen. Je herkende mij meteen:thumbsup:

@Roanna: Is beter dan een rood hoedje. Zal ik mn zuurstokroze crocks aandoen?

Met in de rechter een grote witte strik. Nou moet lukken toch:D

@toos…geen nieuws is goed nieuws toch…?

@marion…wat super alweer van J…:smiley:

@beppie…jij ook een heleboel te doen dus…

hahahah!!

Nou meiden ik ga!! Fijn weekend!!

Tot maandag!!!

Bloem veel plezier met je vriendjes en vriendinnetjes :wub:

fijn weekend!!

@Cyn: Jij ook een fijn weekend!!

Ga ook nog eens even wat doen, bakkie koffie drinken met mn mannetje. Heb ernstig cafeine gebrek. Oh ja ga ook nog even de “hond” uitlaten

:dag::dag:

Oke, dan ga ik weer even de kattebak verschonen van de poes, die we niet hebben. :stuck_out_tongue:

Prettig weekend allemaal. Ik ben straks wel even MoonlightShoppen, maar zal aan jullie denken. Ook al is het Volle Maan.

:dag::dag: Laterzzzzzzzzz

strak plan toos…mijn hond is ook al aant blaffen…:wink:

ik ga ook…ff hapje eten met een vriendin…

fijne avond allemaal

heeelllooo!!!

zo ik heb ook weer een werdag oerleeft! Pfff,!

Was vanmiddag wel gezellig, er was een themamiddag,… Marrokaans iets!.. marokkaanse muziek…eten…dans…van alles!.Zit ik nog mooi met een henna/hand!:wink: opgescheept…naja acch!!..

Was gezellig!!!..:smiley:

ikke zou niet weten hoe marion eruit ziet. heb de foto van toos wel eens gezien, die zou ik op straat wel herkennen… maar marion…
kijk nu naar elke ma flodder, maar geloof niet dat ze in de buurt is!!

@ marion, super van J. jeetje hee, 7-1 way to go! en 3x gescoord, super J!!

@ brenniej, ook weer gehad, weer een dagje voor bij!

@ de rest… uhm… aso ben ik: kwijt!!

ikke zat thuis, ff een logje maken, mamme belt, we komen eraan, thee zetten, nou ikke water opgezet, maar ja, kan 10 minuten duren, 15 of 20, dus ikke internet lekker verder
komen ze thuis, meteen nie goed natuurlijk… thee had klaar moeten staan, zodat ie kon trekken :retard: nou ja, hard gewerkt, laten we het daar maar op houden…
ikke ben het huis dus ff ontvlucht, want kan daar dus echt niet tegen op dit moment
strax terug, want zou daar eten, maar om nu heel de middag te zitten koekeloeren… oeffff

eerst hij maar ff tukkie doen, allicht dat het dan beter gaat :wink:

ikke dus boodschappies gedaan en weer naar huis. was druk op het kleine winkelcentrumpje, allemaal kraampjes enzo… heb leuke dingetjes gekocht, soort van klein afscheidskadootje voor enkele vriendinnetjes morgen… zin an!!

mn moeder komt ook… dusseuhm… dat wordt nog wat, want die kent mn vriendinnen en vriendje helemaal niet… nou ja, zal wel goed komen, hoop ik…hihi

Bloem,denk je dat het goed doet is het nog niet ged,kan me voorstellen dat je er ff tussen uitgepiept bent.

Brenniej,dus een leuke werkdag gehad.

Roanna,shop ze

yes!!
lang leve de zakken aan de zijkant!! hahahahaa
heb mn schoenen daarin gedaan!! steken er voor de helft uit, maar lang leve de flightbag!! hij is nu dicht en alles zit erin (of ernaast) en is nu 18,8 kilo
nog ff wat laatste dingetjes erin en wat eten enzo… en klaar!! jippie… ready to gooooo

Bloem,lekker dat je alles een plek heb kunnen geven in en om de backpack.Dus je bent ready to go…

ja eigenlijk wel

begin een beetje onrustig te worden,… alsof ik iets moet doen!! kan toch niet zomaar heel de middag zitten te forummen alsof er nix aan de hand is?? maar heb alles gewoon goed geregeld!! hahaha… tis ook nooit goed, is alles in orde en dan zit ik nog te stressen dat ik nix meer kan doen!! hahahahahah

Heerlijk toch alles al voor elkaar nu lekker rustig naar dinsdag toe leven…Geniet ervan,de laatste daagjes hier in dit kikkerlandje

ja lekker mn bedje en mn laptoppie en mn douche enzo

dit is echt een super casa!! hahaha
heb morgen dus dat afscheid gepland, kijk ik echt super naar uit, en dan tja… maandag nog… zal ik maandag eens gaan doen dan?? weet niet…
rustig opstaan, schoonmaken hiero… denk naar mn ouders, ff wat tijd daar door brengen en hiero de sleutel inleveren ofzo… weet niet… hihi…

misschien nog ff gauw de film himalaya kijken ofzo…
weet echt niet wat ik nog moet doen?? hahaha…gewoon gaan maar denk ik!!