Ben het helemaal met jullie eens. J, zou zo naar Ajax kunnen. :biggrin:
Marion, wat zul jij nu een trotse moeder zijn! Heerlijk toch?
@Toos: Daar alles goed aan de kust, de Zeeuwse kust? :dag:
Ben het helemaal met jullie eens. J, zou zo naar Ajax kunnen. :biggrin:
Marion, wat zul jij nu een trotse moeder zijn! Heerlijk toch?
@Toos: Daar alles goed aan de kust, de Zeeuwse kust? :dag:
@Marion: Wat een uitslag, geweldig. Dikke :kus: voor J
:dag:Roanna, Ja hoor alles goed hier aan de zeeuwse kust. En in A*elcity??
:zon02: @Toos: Hier ook alles goed.
Gelukkig geen bosbranden hier op de Veluwe. ![]()
Het schiet al lekker op he? Oh, ik heb er zo’n zin in en ben er zooooo aan toe he. Ha, ha,… ja wie niet he? :unibrow:
Tuurlijk ben ik een trotse moeder … maar dat WAS ik al hoor. Daar hoeft ie niet voor te scoren.
Meneertje straalt trouwens van oor tot oor als ik hem jullie reacties voorlees.
Hebben ook nog zo om hem gelachen tijdens het penalty schieten. Een vreemde aanloop, iedereen dacht wat gaat ie nu toch doen. Imitatie van Huntelaar dus, alleen Huntelaar miste het doel en deze was wel raak.
Op de kop af nog 3 weken. Mn broer komt vandaag thuis, ben benieuwd. Heb er geen zin in, gatver moet er niet aan denken:biggrin:
@Toos
Al iets gehoord van de makelaar?
@Roanna: Vind je commentaar op andere forum wel goed gevonden. Bamboefiets, voetreis naar nieuw guinea. Hoe kom je erop. Is wel handig trouwens voor Bloem, een bamboefiets makkelijk voor de backpack.
Oh Marion. Ik zie het helemaal voor me. :lol: Natuurlijk weten we wel, dat jij een trotse moeder bent, maar nu mag je apetrots zijn. ![]()
Nee Toos? Geen meer in? :lol: Nou, ik nog wel hoor!
Nee nog steeds niks. heb geen idee of dat goed is of niet. Kan me zo voorstellen dat als die man een gesprek met de bank heeft dat het even duurt voor hij wat weet. En misschien gaat hij wel naar meerdere banken. En misschien was ik wel weer gewoon blij met een dooie mus
Je moet er toch niet aan denken. Over 3 weken naar de :zon02:. Verplicht eten, cocktails drinken, op het strand liggen. Het is om te :crybaby:
Af en toe naar turgutreis lopen, meeten met iemand die je niet kent. Het is vreeeeeselijk
O ja, als je het zo beschrijft wel ja. Nee, dan is er niks aan zo. :biggrin: Misschien maakt het shoppen op de markt het nog een beetje leuk.
Nouja, we wachten wel af. Ik ben dat meisje met dat rode hoedje, als je me niet herkent. :crybaby:
:dag: Kan ook zijn dat ik dan een pet op heb.
Toch wel een rode pet mag ik hopen, anders raak ik in de war.
Je kunt mij herkennen aan een pakje boter en wit mutsje met spiegels, toch Marion;)
haha jullie zijn echt gestoord!! (prettig gestoord)
@Cyn: Beetje maar hoor:D, het is niet ernstig, niet besmettelijk en ben ook niet lastig. Nou ja soms een beetje
Ik denk dat het ZEEEEER GEZELLIG is,…zeker in een grotere groep en in de juiste omgeving… Misschien mag ik het binnenkort eens van dichtbij meemaken!!!(
) :lol:
@Toos
De bank heeft dat ook niet 1-2-3 bekeken. Gaat idd wat tijd overheen. En zoals je zegt, hij zal wss naar meerdere banken gaan. Dus duurt het wat langer wil dat nog niet zeggen dat de uitkomst negatief is.
En nee … geen meisje met een wit mutsje met spiegels :D. Was vreemd he, afspreken met een ‘onbekende’. Eigenlijk helemaal niets voor mij. Moet eerst altijd de kat uit de boom kijken voordat ik aan de babbel raak. Dacht zou ik Toos herkennen, maar zag het meteen, had de foto van AD goed in mijn hoofd geprent.
Zo, moest even de :was: binnen halen. Alles droog !! Ik denk dat ik het maar meteen de koffer in doe, heb ik dat alvast klaar.
O ja, zo’n zeeuws meisje. Kan niet missen. Ik kan ook even mijn T- shirt aan doen van “even Apeldoorn bellen”. Heel herkenbaar toch?
@ Cynthia, flauw he? Je zult ze maar tegen komen in Gumbet/Bodrum :unibrow: als jij er ook bent.