TTT deel 48!

maar ben nu zelf ook weer weg
weer terug, moet toch eten he? :wink: hahaha, nee nog ff gezellie met mn ouders

dus tot vanaaf!! :dag:

Eet smakelijk Bloem,en fijne avond met je ouders.

Haha Bloem, kadootjes… En je mams komt ook, nou ik ben benieuwd…wel over schrijven hoor…:wink: Waar ga je eigenlijk heen met die meiden en je mams?? Wel iets turks mag ik hopen, je gaat al de maanden die komen zo vreemd dat je toch niet iets van Himalyaans gaat eten met ze ofzo :retard:

Nou wij gaan aan de kip tandoeri, en dan ff lekker zitten, bakkie en dan de hond(waar we net een uur mee in het bos hebben gelopen) terug naar huis…

Morgen,… ja hubbie moet werken, en ikke…Geen idee…:lol:

Dames,ik ga er vandoor.Fijne avond allemaal …

Beps,das een fikse wandeling,maar tis lekker weer dus…En vanavond lekker bankhangen???

@TRL: Fijne avond
@Beps: PB

Iedereen een fijne avond!!!
Wij zijn even naar de kermis bij mijn zus :dag:

@Marion: veel plezier op de kermis

Toos, PB terug

Ik ga idd bankhangen, morgen al een afspraak
Dussehh
Tot later

@cyn
Gefeliciteerd met je auto en super dat je op studiereis mag. Voor hoeveel dagen is het?

@marion
Wat een uitslag en wat een toppertje die J. van jullie.

@bloem
Wat grappig dat je op seni over de stemming hebt gelezen. Er is veel duidelijk geworden dus.

Goedenavond allemaal!

Volgens mij loop ik altijd alles behalve cynchroon met jullie met het on-line zijn zeg maar! Ik zit natuurlijk nog steeds bij mijn ouders in huis en ik kan helaas niet altijd zomaar op internet dus. Vinden ze niet gezellie en niet sociaal, ofzo iets… Weet het ook niet, maakt ook niet uit, ik moet het er gewoon maar mee doen.
Ikke zal alleen wel blij zijn als ik weer in mijn eigen hokkie zit! Lekker op mijn eigen bankkie en in mij eigen waterbedje, heerlijk!:slight_smile:

Goed, ik heb net even bijgelezen:

Cyn: gefeliciteerd met je nieuwe tuutje

Filiz: Wat zag jij er mooi uit gister :lol:

Beps: Mooie telefoon, ik moet ook nodig een verse

Bloem: 5 kwartier fietsen!? Ik heb er respect voor! En nog heel eventjes nu en het is toch echt zover! Mocht ik niet meer op ww komen, wens ik nu alvast de meest geweldige tijd uit je leven toe en ik hoop nog eens wat van je te kunnen lezen

Brenniej: Leuk dat je nog zo’n kwieke oma hebt, ik heb er helaas geen één meer…

En voor de rest, sorry als ik iemand ben vergeten, maar moest weer errug veel bijlezen!

Wat is het rustig op het topic “Raad de Turkije foto” zeg! Niet dat ik daar zo fanatiek aan mee doe, want ik weet gewoon echt nooit wat het is en waar ik zo’n beetje moet gaan zoeken, maar kijk wel altijd ff mee. Wie weet heb ik een :idea: dat aan gaat en weet ik het wel, zou toch leuk zijn.

@filiz
Leuke foto!
Wij hebben een aantal jaren een beachparty gehad. Een groepje vrienden organiseerden dat. In februari werd een schuur compleet verbouwd. Een lading zand erin, er werd een grote vijver aangelegd compleet met waterval en bruggetje. Het werd er tot 30 graden gestookt, live muziek en uiteraard een bar.

Dat was altijd geweldig en zo mooi aangekleed allemaal. Nu doen ze het helaas niet meer. De gemeente was een tijdje heel streng, moest je helemaal een vergunning aan gaan vragen i.v.m. de veiligheid.

Is ik Remi? :crybaby:

Nee hoor ben er ook hoor. Nog naar de moonlightdinges geweest?

ola hallo ya!!

ikke ben er weer. weer lekker gegeten en pappie wilde dat ik nog ff bleef tv kijken… geer en gor, dus was toch wel weer lachen… vind ze vreselijk, maar wel humor

daarna ff aangebeld bij de exman… ehj!! krijg ik mn fotocd’s nog terug? hoppa, ff pakken en ikke ben weer compleet… gelukkig maar!!

Ja en was om negen uur weer thuis. Was wel gezellig. Wel erg druk en overal bandjes en dansgroepen. Het is nog volgens mij nog niet afgelopen, want het dreunt zelfs hier nog in de keet. Wel hoor ik ook dat het vuurwerk is begonnen en dat is meestal het einde.

En er had zich een Turks eethuisje sinds vandaag gevestigd en die deed meteen goede zaken, zag ik. Goed moment of je spullen aan te prijzen tijdens zo,n evenement.

Verder alles goed daar? :thumbsup:

ik zie dat alle enquete’s gesloten zijn,… zonder mededeling of woordje van de redactie ofzo?? ik vind het maar een beetje raar hoor, maar dat zal wel aan mij liggen

ook met de turkijefoto… nix meer over gehoord…
nou ja zal wel…

Ja, dat viel mij ool al op Bloem, Helemaal niet even een woordje van dank aan de deelnemers en felicitatie’s aan de 'winnaars". :dope: Heel vreemd!

Ikke ben er ook weer ff. Hond bij de rechtmatige eigenaresse afgeleverd, dus ook weer rust in huis(al hadden we daar ook geen last van hoor)

Morgen eerst maar eens wat uitslapen denk ik!

Trusten!