TTT deel 48!

:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: 4 september - Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije

Ja ja, kijk even wie er boven aan staat? :wereld:

@ Bloem: Neee nog niet in een verzorgingstehuis!.. gewoon naar een huis wat beneden is… maar als ik der vandaag zo zie, denk ik, had ze niet beter al ee nstapje verder naar het verzorgingshuis kunnen gaan!..aaahhh nee maar ze gaat wel achteruit zeggg…loopt maar in de weg hahah en achter je aan!.. naja achh ze wil ook helpen,…

@bloem…moet heerlijk zijn om bovenaan te staan!!

@linda…leuk ff van je te horen…veel plezier nog!!

@brenniej…wat lief dat je je oma hebt geholpen met verhuizen…

ik ga er ook vandoor…vanavond beachparty int dorp…en wij zijn er klaar voor…zembandjes snorkels, vishengel strandbal…gaat gezellig worden:D

fijne avond allemaal en tot morgen

@ Filiz: haha dat klinkt indd errug beacherig!..:wink: Have fun!!

@ filiz, veel plezier on the beach

hier regent het weer sinds vanmiddag

@ brenniej, hihi… oudjes… jij hebt er dan nog ‘ervaring’ mee…
@ roanna, jajajjaajaa…!!

hoe gaat het nu trouwens?? beetje uit de dip, of niet te veel aan denken?

@ Linda: Lekker vakantie aan het vieren op Kreta…!!! :D:D Gelukkig geen last van de bosbranden anders hadden we dan vast wel gehoord!

@ TurkijeLover: Hoe is het met jou? en je moeder… hoop dat allemaal een beetje gaat!

@ Stemronde: Poeeeh hee…gaat er nog steeds heftig aan toe…blij als het lekker voorbij is straks en topic wordt gesloten!

@ Toos: Weer lekker aan het rondCROCKEN!:wink: op de werkvloer… pfff ikke moet morgenochtend om 07.30 weer!..

@ Fransijn: Hopen dat het goed komt met je zoon…

@ Roanna: pff wat een gedoe zeg bij die apotheek…wij hebben daar ook veel last van, de medicijnen die dan geleverd worden! voor de rest Sterkte!!!..:kus:

Hmmmmm voor de rest weet ik het niet meer!!!..:D:D

enne @ Bloem: BOVEN AAN HET LIJSTJE!!!>>>:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Weer helelmaal uit de dip Bloem, mede ook door jullie adviezen. Ik weet nu wat ik maandag bij de Pil zal zeggen. Dusssssss …gaat helemaal goed komen. Maar inderdaad hoor, ik zat er ff mee, ook omdat mijn man zo aan mijn kop zat te zeuren over dat hoestje van me. Ik durfde bijna niet meer te hoesten, maar nu ik weet, dat ik maandag toch weer even naar de Pil ga, zijn mijn manneke en ik weer content. Voor zover dan he! :unibrow:

Maar genoeg hierover!

Er zijn er wel opvallend veel online he? :unibrow: :paranoid: Allemaal benieuwd?

@ brenniej jaaaa lekker hoor!! maar als ik eerlijk ben, zag ik de afgelopen dagen al niemand anders, behalve mn eigen naam :smiley: :smiley: heel ego, maar goed…

vandaag iedereen: en…? heb je er een beetje zin in…?
kijk, als je nix zinnigs weet te zeggen… hou dan je :evil: sorry, allemaal goed bedoelt…
dus ikke: nee, he bah, helemaal geen zin in!! hahahahaha

ben nog steeds niet nerveus of gespannen… vraag me echt af of alles wel goed met me gaat, zit hier te forummen, turkije verhaaltje te schrijven, beetje forummen rellen en doen… en over minder dan 80 uur ben ik onderweg naar schiphol…:eek:

@ roanna, ja kan me voorstellen, die vent van jou heeft natuurlijk met je te doen, maar die wordt natuurlijk ook helemaal kriegel van dat gehoest!! hahahahah

gezellig he? hoe meer zielen, hoe meer vreugd… ahum

ikzelf ben net ff wezen kijken op de nieuwe optie blog, en nou niet vragen hoe en wat want dat weet ik ook allemaal niet

ben trouwens bezig met redactie voor een soort colum, net als carolina, maar goed, nog nix gehoord ofz…

@ Bloem: Gek idee he!.. minder dan 80 uur… komt altijd INEENS voor je gevoel…HEEEEEL dichtbij…

ja en toch… het lijkt nog zover weg, alsof er nog 100 weken af te tellen zijn, tel al zolang af… en 7 mnd is ook zo lang… mn geest kan die tijdsbegrippen niet helemaal aan, maar 80 uur klinkt dan weer echt ontzettend weinig!! hahahah…

zie dat er een moderator is op de stempijler…pppfff… hopelijk gaat ie er gauw af…

Ik zat net even op teletekst te kijken en zag dat de vlucht van Jac alweer vertraagd is naar 00.35 uur. Nou, mooi een dag minder dan. Jammer voor haar!

uhm,…? de heenvlucht??

ze zou toch vandaag om 13.30 uur vertrekken? of was dat vanaf huis naar de luchthaven…? lekker is dat zeg, oefff en ze had ‘maar’ een weekje…

Jaa dat is helemaal balen!!!..

Ik had dat vorig jaar ook!
zat uiteindelijk gewoon 8 uur op schiphol te wachten…!!!

Pffff en Askim in turkije op het vliegveld…!!!
Waaar ben je nouuuuu… haha

@ Bloem: jaaa ik snap denk wel een beetje wat je bedoel!
Maar dat heb je ook, als je zooo ver begint met aftellen, als het dan bijna is…besef je het gewoon niet meer… omdat het zo onwerkelijk is dat het BIJNA is!..

zooo saai!! ikke vind die 3 uur vantevoren inchecken al bullshit,… mn handbagage is ook altijd errug zwaar, dus loop er liever niet mee te zeulen enzo… en tja, winkelen… wil zo min mogelijk uitgeven, dus das ook niet handig… heb meestal boek 1 al uit, voordat ik in turkije ben!! hahahaha

Ze kwam hier toch zelf nog even vertellen dat haar vlucht vertraging had tot vanavond laat en ik zag net dat de tijd weer veranderd was.

Of ben ik nu in de war met iemand anders? Nee het was Jac toch, die nog even voor vertrek van huis hier was?

Jac gaat met atlasjet…ik weet niet hoe laat, maar volgens mij ging ze vanmiddag.

ik verveel me altijd zo op het vliegveld… Bah… en indd ikke ga ook niet winkelen, anders geef ik weer veeeeeeeel te veeel uit! Meestal ga ik nog wel ff sigaretjes halen!:wink: maar voor de rest, ff lekker ergens zitten, mp3 in me oren… en mensen kijken!.. maar de tijd gaat zooo langzaam.!!! zet maar gelijk in het vliegtuig en gaaaan!..