Zoals gewoonlijk niet of nauwelijks bijgelezen, maar ik geloof dat het met de meeste mensen wel aardig gaat toch??
De mensen die bijna op vakantie gaan: hele goeie reis en veel plezier!
Voor de rest iedereen een heel fijn weekend met hopenlijk een beetje mooi weertje.
@Bloem
En nu is het dan zover. Geen headset meer voor jou en geen lastige, zeurende klanten.
EVEN WENNEN AAN HET IDEE OF NIET?
http://www.jah-man.com/images/wereldbol.jpg
JE BENT EINDELIJK OFFICIEEL
WERELDREIZIGER!
owh :crybaby:
ben toch wel een beetje emotioneel merk ik… alles komt eruit, ben ook best wel moe, chronisch slaap tekort deze week…
zucht… zal wat worden als ik zondag afscheid neem van een stel vriendjes en vriendinnen…
marion!! :kus: die jat ik ff voor op mn log ![]()
verhaaltje af
zal het zo ff plaatsen…
hallo even een kort berichtje vanuit kreta, erg mooi hotel, erg lekker eten, en heel erg warm hier zelfs ik word al bruin haha
@bloem: heel veel plezier en succes vanavf volgende week, blijf je volgen
ik ga weer tot volgende week vrijdag/ zaterdag
Bloem, probeer maar wat te rusten. Zul je hard nodig hebben. Wat jij gaat doen is gewoon uniek en de droom van velen onder ons.
zucht
ze zijn weer lekker bezig op de enquete topic… ik heb een punt eronder gezet, maar zooo moeilijk om me niet nog een x ertegen aan te bemoeien! hoop maar dat de redactie meteen de stemming sluit om 19.23 uur…
Dat kun je wel zeggen Bloem. Ik zie dat we er wel ineens weer een paar stemmen extra bij hebben gekregen. Vanmiddag was het verschil nog maar 1 punt en toen dacht ik al van… poeh dan hebben we een probleem. :hihi:
Ik weet het, het is maar een enquete maar toch!
Trouwens Bloem, lekker weer even terug naar de orde van de dag he? Heerlijk uitrusten dit weekend in je huisje.
@roanna, heb nog ff de cavalerie erop afgestuurd…!! maar weet niet wat er gebeurd als ze naderhand weer gaan kijken…
nou ja, zie het wel…
volgens mij moet ie nu gesloten zijn, maar zag vanmiddag dat er ook nog verder gestemd kon worden op andere enquetes, dus hoop dat de redactie er snel een slot op gooit en ie in het archief verdwijnt…
HOI LINDA :dag:
Nog heel veel plezier op Kreta. Is het leuk daar?
Groetjes en tot volgende week weer. Geniet er nog van. :dag:
Hallo allemaal!
Alles goed met iedereen? Ik kom even in vogelvlucht voorbij gevlogen, moet zo weer weg namelijk.
Bloem: Gefeliciteerd met je vakantie! Nu gaat het echt gebeuren, nog een paar daagjes en hup, daar ga je!
Hallo!?? Waar is iedereen? Ben toch niet in m’n eentje hier…:frown:
Nee hoor Babsch. Die zitten denk ik even op die andere topic (Stemronde):lol:
ja sorry
moet nog eten en al… snap niet dat er niet meteen een slot op die enquete gaat!
Ja, met die stemronde heeft iedereen het maar druk, geloof ik. Heb ook het idee gekregen dat het niet helemaal vlekkeloos verloopt…
zit ook weer —punten te ontvangen van kimdewit… en bedankt he?!
Huh, dat snapt ikke ff nie…?
Moet er weer vandoor!
Tot laterrrr! :kus: :dag:
Hellooaaa!!
zo tis me wel weer een dagje geweest!!.. me oma helpen verhuizen…die is van boven naar beneden gegaan,… ivm met de trap die ze met veel moeite op kwam!..mja goed!.. ik heb het nu wel ff gehad met verhuizen!..
Ik ga is even lezen, waar jullie het over hebben gehad!
maar als eerst!!! @ Bloem: Zoooo laatste dagje gewerkt, dat zit er in ieder geval op!..even het weekend doorkomen!.. en dan is het zover!!!
heyyy brenniej
goede daad gedaan? je oma verhuisd? woont ze nu in een verzorgings/ bejaardentehuis? of gewoon een andere woning zonder trap??
succes met bijlezen ![]()