nog 14 minuten bloem.
En mijn 100 berichtje en een sterretje erbij hihih
nog 14 minuten bloem.
En mijn 100 berichtje en een sterretje erbij hihih
@ chrissy gaat snel!! volgens mij bij 500 de 4e, 1000 de 5e en dan dus bij 5000 de 6e etc…
@ viva, ook weer in da house…
ga nog ff een rondje doen en dan mn handtekening aanpassen ![]()
Bloemmie nog 9 minuten, en dan heb je vrij,…de aanloop naar dinsdag kan dan beginnen.
Cris…jij nog een uurtje valt ook mee, heb je weer weekend, ga je weer klussen in je huis?
Yep 'bloemmie, heb mijn verplichtingen voor vandaag al weer klaar, de boodschappen zijn binnen, en het huis gepoetst, nu alleen nog strijken, maar dat doe ik straks…heb nu geen zin.
Bloemmie nog 7 minuten
BLOEM nog 4 :dag:
@bloem
ooooooooooooooooooooooooooooooooooh, bijna
@trl
Bij ons regent het, ik hoop dat jullie het droog houden voor de bbq.
Het is net als bij Nieuwjaar
BLOEM nog 2 … :dag::vak01:
YES!
ctrl alt delete…
spreek jullie thuis!!
Nu dusssssssssss :dag:
Bloem afsluiten. Je bent er… :vak01:
Nou bloem officieel benje nu verlost van alles:vak01:
Ja viva ik ga vanavond al verder, en het hele weekend maar eerst morgen uitslapen:slapen:
:D:Dtoppie bloem dat het erop zit!!!
Bloem,JAAAAA het zit erop voor je :vak01::vak01::vak01:
Zo dames. Bloem heeft (heel lang) vakantie :wereld: Eindelijk!!! ![]()
Ik ga zo ff met manneke naar de Mac. Eens een keer wat anders en ik heb er gewoon ff zin.
Lekker even frietje met hamburger eten. Mmmmm… af en toe!
Tot laterssssssss.
roanna mac se
jaja
en thuis…
poehee… besef het niet helemaal denk ik, want voel me niet anders dan anders… hoofdpijn, moe en heb toch niet echt hard gewerkt… nou ja…
ff in de chill modus en eens zien wat de avond brengt…
kwam hiero net binnen en dacht… moet ik niet nog wat doen? neejh… gewoon relaxed, netzo als anders, nix nieuws onder de zon…
Een geslaagde verrassing vanmiddag. Ze vond het helemaal te gek dat we er waren. Had het nooit verwacht. Na afloop zijn we met ons clubje de kroeg in gedoken en hebben nog gezellig zitten beppen tot 16.00 uur.
@Toos
Tuurlijk gaan we door, mijn vingers staan permanent in de duimstand.
@Fransijn
O is zooooooo mooi de Dominicaanse Republiek. We zijn er geweest in 1994. Jammer dat je zoon niet kan gaan duiken nu, maar het voornaamste is dat het weer in orde komt met zijn been. Gelukkig een gunstig bericht van de arts, nu maar hopen dat de revalidatiearts hem snel weer op de been heeft.
@Chrissy
Heeft ook zijn voordelen dat er bijna niemand meer aanwezig is. Kan je rusig ww-en.
@Filiz
Dat is weer even schrikken met je oma. Gelukkig mocht ze meteen weer mee naar huis. Ben benieuwd of ze iets te weten komen met het kastje.
@Bloem
Jij komt zo aan de beurt ![]()
Hey Bloem, dit heb je alvast bereikt! Voorlopig niet aan het werk, geen verplchtingen en zo…probeer er toch ff lekker van te genieten, ik bedoel van dit speciale moment! Succes met alles de komende dagen meis.