ja dat mag jij. Jij hoeft helemaal niks alleen maar genieten van alles wat komen gaat
als ik nou 100 berichtjes heb krijg ik er dan een sterretje bij???
Hoi allemaal, heb nog niet echt bijgelezen. Kom nog niet echt in een ritme. M’n dochter is ook vrij, dus we doen veel samen. Maandag gaan m’n kids en ex naar de Dominicaanse Republiek op vakantie. De kids zouden gaan duiken, maar voor m’n zoon zit dat er niet in. Z’n been is niet goed en hij loopt nog steeds op krukken. Bij de neuroloog zijn de zenuwbanen doorgemeten en god zij dank was er reactie. Dit kan betekenen dat het nog goed kan komen. Na de vakantie moet hij naar een revalidatie arts om opnieuw te leren lopen. Ik hoop en bid dat alles weer goed komt.
toch goed nieuws. We bidden allemaal met je mee
@ chrissy, ik weet eerlijk gezegd niet precies wanneer je 3e of 4e ster krijgt… vrij snel igg…
de 6e ster bij 5.000 en de 7e dus bij 10.000!! ![]()
ach dan wacht is rustig af. Gaat gewoon hier snel die berichtjes. Een vriendin van seni vroeg wat voor forum jullie waren. Dus ik zei dat TTT is net msnen met een hele grote groep.
Lekker gezellig
Ja hoop houden is belangrijk.
Zag het net ook op het journaal van Roef Ragas. Echt erg, zo jong nog.
@ crissy P, ja soms denk ik ook wel eens… waar zijn we met ons allen mee bezig?? waar gaat het over, maar ik zie het gewoon als een grote vriendinnenclub die elkaar elke dag gewoon alles verteld…
de ene keer kun je bij die terecht, de andere keer bij die…
soms gaat het echt hard tegen hard, zitten we hier met 10 tegelijk, heb je iets geplaatst, moet je 1,5 blz bijlezen, heb je daarop gereageerd, moet je weer reageren op reactie’s op jouw verhaal etc. etc…
kippenhok!! hahaha
en idd vaak gaat het ‘nergens’ over, maar soms hebben we het ook over ‘heavy stuff’ maar goed… ff met je ogen knipperen en je mist de helft…
ik vind het gewoon tof en alle meiden hiero werelwijven!!
ja dat zeker als je een avondje niet aanwezig bent heb je soms een hoop te lezen hihi. Maar dat maakt het leuk, en je krijgt bijna altijd gelijk antwoord op een vraag
Zooo ikke is er ook weer.
Bloem,bijna en dan zit het werken er eindelijk op voor je…
Toos,werk en crock ze.
Straks bbq hoop dat het droog blijft,daarna bij vrienden nog wat drinken.Morgenavond verjaardag en zondag ook druk ![]()
He Bloemmie nog een half uurtje,nou ja 35 minuten nog…kun je het nog volhouden.
Toos, ik heb die werkbij een rotgooi gegeven jou kant op.
Cris…tot hoe laat moet jij nog…ook al bijna weekend
Mk…G…al weer gegeten, of heeft onze kanjer nog honger.
Roanna…wo bist du??? aan het werk??
Beps…verjaardag vieren
Fransijn, ik duim mee hoor voor je zoon, dat alles goed komt.
he bloem nog een half uurtje, nu is het echt minuten aftellen. Is zeker allemaal erg onwerkelijk of niet??
tlr…neem een vest mee, bij de bbq het is hartstikke koud…
Viva,het is hier wel bewolkt maar koud vind ik het niet hoor…Maar neem voor de zekerheid wel wat mee voor het geval dat
ik moet tot half 5. dus nog even te gaan heb alleen geen zin meer niemand op de afdeling. Iedereen loopt een beetje door de gangen heen of is al weg hihi
ja zag het ook op het journaal van Roef Ragas, ze zeiden wel dat hij acteur is maar niet dat hij de broer van 'Bastiaan Ragas is…ik wist het wel hoor daar niet van, maar de info klopt toch niet.
Hij was getrouwd met een actrice, en heeft 2 kinderen…veel te jong nog 42 jaar is geen leeftijd om dood te gaan.
tlr…hierzo waait het keihard, met een smerige koude wind.
ik hoorde ook net op het journaal, dat de btw naar 20 % gaat, tuurlijk weer alles duurder, het gaat maar door.
goede middag meiden…hoe is het met iedereen…? heb gelezen…maar lang niet alles is blijven hangen…sorry!!
@bepz…veel plezier op de verjaardag!!
@bloem…het schiet echt lekker op nu he !![]()
@cyn…heb je al een proefrit gehad…?
@onze werkers…nog ff volhouden…dadelijk is het weer weekend!!
ik ben weer met oma int ziekenhuis geweest…zelfde dan afgelopen jaar…hartritmestoornissen…ze mcoht gelukkig weer gewoon mee naar huis…en heeft nu een kastje om wat een dagopname maakt van het hart…even afwachten dus…
@llemaal…fijn weekend…!!