Oke zou ook kunnen Viva. Ik zag vanmiddag dat INX overgezet was naar KK (nooit van gehoord) en nu staat die gecanceld en gaat er weer een INX naar Bodrum om 00.35 uur.
Maar het zou goed kunnen hoor, dat ze al weg is, want ik weet alleen dat ze zei dat ze vertraging zou hebben en met atlasjet zou gaan.
@ roanna, ik zal er misschien zelf vanmiddag overheen gelezen hebben maar dacht dat ze vanochtend zei dat de tijden hetzelfde waren, ze ging het dorp in en douchen en daarna weg…
nou ja, het blijft rot ikke zou helemaal in de stress zitten!! hahahah
@ brenniej, ja meteen vliegen… hoopppa… vind vliegen ook mega saai, en in de rij voor een visum en dan weer in de rij voor de paspoort en dan in de rij voor de wc en dan in de rij voor de koffers, de jouwe als laatste en dan in de rij om te melden bij de hostess en dan denk je, ikke ben als laatste, nee hoor, wachten tot de bus vol is, dan wachten op de hostess voor het praatje en dan wachten in de bus totdat je er bent en dan nog wachten voor alle hotels af bent en anderen hebt afgezet en dan wachten om in te checken… ARCH!!!
en dan zijn er van die mensen, bij de paspoort controle ofzo, en die snappen niet dat ze het paspoort moeten geven he? of bij de inckeckbali… paspoort geven!! ticket geven, en dan staan ze zo dom te kijken, van ik snap het niet, wat moet ie nou, moet ie mn paspoort… nee je TICKET!! en dan zo verontschuldigend dom rond lachen, zo van hihihi… sorry… en dan gaat dat 5x per jaar op vakantie met het vliegtuig en dan nog niet…:evil:
@ Bloem: hahaha… jaaa precies!.. overal wachten…terwijl je VOOR die reis al maanden, weken, dagen aan het aftellen bent!.. doe niks anders dan wachten!!! WHAAAA!!! hahaha…
Ikkkke ben altijd zooooo blij als ik vliegeld uitloop naar buiten en zie askim staan,… ooohhh als ik aan dat gevoel denk… zucht…zucht…!!
Hier het berichtje van Jac van gisteren…half 2 richting schiphol, ik weet niet waar ze woont…reken anderhalf uur dus dat is dan om 3 uur op schiphol 3 uur van te voren inchecken dus vertrek dan ongeveer om 6 uur of zo…
en veel mensen zeggen vaak wel: als ik thuis weg ben, dan is de vakantie begonnen… tja… zit wat in, maar ikkke vind dat ie pas begonnen is, als ik op mn hotelkamer ben, en naar buiten mag!! hahaha… de rest is nodeloos wachten tot de fun kan beginnen…
pas dan gaan de zenuwen en de stress ook pas weg… maar ja, ik reis vaak alleen, dus als je een gezellige reisgenoot hebt, dan is het allicht een ander verhaal…
handige van dit kleine reageer venstertje is, dat ik het idee heb al een mega verhaal getypt te hebben en dus denk: nokken!! en dan valt het eigenlijk wel mee :so:
Dat klopt, maar op pagina 37 ergens schrijft ze dat ze op teletekst had gelezen dat had vlucht was omgezet naar atlasjet en toen heeft ze haar reisburo gebelt en die zeiden dat de tijden hetzelfde waren. Dus inderdaad 13.30 uur.
goh ik mag nooit meer raden…half 7 zou ze vertrekken nu pas half 1 vannacht lekker dan…daar wordt je toch niet goed van al die vertragingen, ik hoop bloem voor jou dat jou reis een beetje zonder vertraging verloopt…anders zit je van de 7 maanden die je weggaat 1 maand te wachten…
jaa ik reis ook altijd alleen!..
maar kom wel vaak meiden tegen… die ook hun vriendje gaan opzoeken haha…!! Laatste keer waren we gewoon met ze 4-en, hahah…zat toevallig ook naast een meisje,…dus dan is het wel gezellig…zit je lekker te kletsen…dan is de wacht en vliegtijd zo voorbij!!.. en dan hup met ze 4-en visa, blablabla…koffers en huppp rennen naar buiten!!!..
Jaa ik zie hemm…daar is die van mij!! hahaha rennen!!..
daarna…even Nou doeiii fijna vakantie! geen tijd mmer voor elkaar…aleen maar 1 ding!
@ roanna, dat valt nog te bezien, weet echt niet meer met welke nick ik vanaf welke pc ik gestemd heb, maar er kunnen er dus nog enkele af gaan…
heb wel mn uiterste best gedaan om zoveel mogelijk ww leden te charteren om te stemmen
zou zeggen, @ngel, marifran, belll, maredaro, babseba, davenuman, mon13K, roberts, globeskater en alle anderen, die ik ff in de juiste richting heb gewezen: allemaal en bedankt
ik hoop dat jac ff laat weten hoe en wat… weet iemand de reden waarom die vluchten gecancelled zijn dan?? slecht weer? toestel kapot??
@ viva, ik denk dat de reis alleen maar uit wachten bestaat… wel eens azie verhalen gelezen… busreis duurt 13 uur, zegt men, na 3 lekke banden, 15 politiecontroles later, bleek het eerder 19 uur te zijn…
de boot komt… echt waar… vandaag… of morgen, misschien met die boot, maar er komt een boot, ooit… wacht maar af… hihih… denk dat ik heel wat uurtjes wachten zal doorbrengen in het internetcafe, als je om 10.00 uur moet uitchecken en om 14.00 uur gaat de bus… tja…:tssk: wat moet je dan!!?