uhm nee… kan allicht niet meer zo helder nadenken, maar snap em niet…
en wel erg rot zeg, van je ouders!! een gebroken arm is dan nog minder dan een been/ enkel, maar toch, zo voor de vakantie…
kan beter heel blijven!!
uhm nee… kan allicht niet meer zo helder nadenken, maar snap em niet…
en wel erg rot zeg, van je ouders!! een gebroken arm is dan nog minder dan een been/ enkel, maar toch, zo voor de vakantie…
kan beter heel blijven!!
hoihoi
ik zou met inter airlines vliegen en vlieg nu zelfde tijd met atlas jet jaja die ene die gekaapt was.
Maar goed ik ga en dat vind ik het belangrijkste!!!
En nu maar hopen dat wij niet gekaapt worden.
Terug weg was nog niks bekend wel of niet met inter airlines.
Maar was wel schikken hoor
Bedankt voor het lezen van mijn toch wel ego bericht en voor jullie antwoorden. ![]()
Dus… nu over tot de orde weer.
Jac: Hoe kan dat dan? Nouja, in ieder geval alsnog weer een hele fijne vakantie gewenst en leuk als je tussendoor even wat laat weten vanuit ADR. :zon02:
O ja sorry Viva.
Jou bericht van je familie vond ik ook wel erg heftig. Is me ook weer wat dan. Wat een narigheid en dat zo net voor haar vakantie.
Groetjes ![]()
Roanna het is goed dat je naar de PIL gaat hahaha grappige naam. Want zo lang hoesten is zekers niet goed.
En dan kun je het wel met hoestdrankje oplossen, maar als jij in het verleden Selokeen gebruikte en daar baat bij had. Moet je deze gewoon krijgen en dan kan de apotheek wel naar de bezuiningen kijken het gaat om jouw GEZONDHEID!!!
Dus anders moet je aan de dokter vragen of hij dat wilt voorschrijven en desnoods de apotheek bellen.
Doe ik ook voor mijn patienten. Als wij iets niet hebben dan bel ik het ziekenhuisapotheek op en laat het ophalen.
En de apotheek maar dat nooit zeggen trouwens vanwege bezuiningen hebben wij dat niet meer en nog meer van dat onzin.
Als arts dit voorschrijft zijn ze verplicht omdat te geven.
En zei kunnen ook makkelijk een andere apotheek opbellen die dat wel geeft aan klanten.
Groetjes Jac
@ jac, oeff gelukkig… nog steeds half 2 :unibrow: moet namelijk als je weg bent, elk uur de lijst ff voorbij laten komen :unibrow:
nee hoor gun je een super vakantie! geniet ervan!! (zal wel lukken!!)
@Roanna: weet de reden er niet van was allang blij dat ik kon vertrekken.
En ik laat zekers iets horen uit ADR
@ apotheken, ja wat een onzin!! desnoods moeten ze het bestellen, maar de verzekering, die betaalt toch?? ja dan??
nou ja… roanna zal heus wel goed voor zichzelf zorgen :so: denk ik… :unibrow:
JAC: GENIET!!! VEEL PLEZIER ENZO
Ik wens nl altijd ALLE mensen die ik aardig vind een fijne vakantie :lol:
Bloen dat denk ik ook wel ja dat gaat zeker lukken.
Maar je mag van mij al op nummer 1 staan hoor.
Want nu ga ik echt, moet eventjes nog naardorp en douchen en dan gaan!!!
Iedereen klets maar lekker aan!!!
En tot volgende week hahaha want ik ga maar 8 daagjes, want eigenlijk was het niet de bedoeling dat ik zou gaan maar kon het niet laten.
DOEI!!!winkie
dank je wel Beps!!!
idd bloem de verzekering betaald!
Dus roanna het is net wat bloem zegt op je strepen gaan staan!
succes!
Roanna, mijn vader had dat ook, kreeg insuline van een bepaald merk, apotheek gaf van een goedkopere fabrikant…internist gebeld…die belde de apotheek met de mededeling dat als hij had gewild dat mijn vader dat goedkopere merk moest hebben hij DAT wel had voorgeschreven, al met al, doe boel terug naar de apotheek en wel het goede spul.
Moet je gewoon even melden dat je daar dus niet tegen kan, probleem opgelost.
En dat hoesten, ik heb geloof ik 2 jaar geleden ook een koudje opgelopen, heb 5 maanden aan een stuk gehoest, kriebbelen en vooral s nachts, vanalles geprobeerd, hoestdrank, hoestpillen, honing, suikerwater, zoute drop, niets hielp, naar de pil geweest, was niets aan de hand, maar door al dat hoesten waren de slijmvliezen in de keel opgezet, gevolg kriebelhoest…om gek van te worden…lekker in zo’n cirkeltje rond lopen.
Jac…dat is ff schrikken zeg, nou ja je gaat dat is het belangrijkste, maar die vlucht van atlas staat ie wel op de teletekst??? in ieder geval EEN HELE FIJNE VAKANTIE.
Bloemmie, ja dat is niet zo slim bloemen, nou ja het is het idee, en fijn dat je toch nog je bonus krijgt…de uurtjes gaan nu afstrepen nietwaar.
Marion ook aan de sop…ikke moet alleen nog beneden de boel doen, heb de zolder en de 1e verdieping al gedaan, wasjes draaien, en straks de boodschapjes weer halen voor het weekend.
Maar de tijd vliegt het is al weer bijna 11 uur…de dag is zo voorbij.
roanna, ja fijn die huisartsen post in jou dorp…he…
gewoon een halve week door hobbelen met een gebroken been…auw
Nou zeg dat wel Viva. Ik weet niet wie ze heeft gehad, maar ik kan me haast niet voorstellen, dat mijn huisarts zoiets zou doen. Maarja, dat weet je nooit!
Ik heb zelf gelukkig nog nooit gebruik hoeven de maken van de huisartsenpost. Ik weet alleen dat ze in het Juliana Ziekehuis zitten. ![]()
Meisjes, ik ga werken. Bloem, zet 'm op he die laatste dag! ![]()
Tot laterssssss :dag:
okey :biggrin:
:RUSSIA: :CHINA:
:INDONESIA
Bloem: 4 september - Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
@ roanna, werk ze, kop op! tis bijna weekend!! :kus:
bloem tot hoelaat moet je werken vandaag??
half4
ach wijffie nog 4 uurtjes, en dan kan alles beginnen