Nee vakantie is geannuleerd, ze moet dinsdag terug, weer een foto maken, om te kijken of gips afdoende is, misschien moet ze nog geopereerd worden, het scheenbeen is gebroken van boven haar enkel tot bijna onder haar knie dus schuin weggescheurd…brrrr
Bloem, waar staat je verhaal dan. Ben een beetje moe vandaag maarja kan het neit vinden
@Bloem
Maar niet duidelijk genoeg ![]()
We gaan niet de feestzaal binnenstormen hoor, al zou ze daar ook geen probleem van maken. Ze trouwt in een kapelletje in ons geboortedorp en daar gaan we heen, even een bloemetje als ze naar buiten komen, en dan zijn we weer weg. Even laten zien dat we blij voor haar zijn.
@Roanna
Een knuffel omdat je een beetje dipperig bent :kus:
@TRL
Smakelijjk voor straks en een fijne BBQ.
@Viva
Toch maar goed dat je nog even naar de dokter bent gegaan.
Wat vreselijk voor je tante zo net voor de vakantie. Ben je druk aan het aftellen en dat gebeurt er zoiets :retard:
@Beps
:finger: :biggrin:
En nu ga ik een voorbeeld nemen aan Viva … aan de poets dus.
Cris…zoek op fictief verhaal dan komt hij boven.
thanks heb hem uitgedraaid kan ik hem lezen als het hier rustig is.
trouwens bloem nog 1 dagje werken tot hoelaat moet je??
@Chrissy
Ook lekker weg aan het dromen bij het verhaal van Bloem?
@Marion: Ik houd ook heeeeel veel van jou!!! :kus:
ja en dan kan ik gelijk even hier alles in de gaten houden hihi. wil natuurlijk niks missen hihi
@Beps
Ik ook van jou kanjer :kus:
Ja, ff een klein dipje, maar denk dat het wel goed komt. Weet ik eigenlijk wel zeker.
Zit zo: zoals ik verteld had laatst, was ik toch zo verkouden geweest na terugkomst van de vakantie. Oke, ben toen naar een vervangend arts geweest en heb wat medicatie gekregen en dat hielp ook wel.
Maar zelfs nu blijf ik maar die kriebelhoest houden. Ben al aan mijn tweede flesje hoestdrank en moet zeggen, dat helpt ook wel, maar toch kriebelt het nog. Ik hoest lang niet meer zo erg.
Dan komen die verhalen van mijn broer enzo en dringt mijn mannneke er op aan, dat ik ook maar weer naar de dokter moet gaan. Hij vind het niet normaal dat ik nu nog hoest, zo nu en dan.
Verder denk ik ook nog, ik krijg om de 3 maanden medicatie voor mijn hart en bloeddruk enzo en nu kreeg ik de laatste keer (acheraf gezien gelijk met toen dat hoesten begon) van die eigen merk medicijnen, terwijl ik normaal altijd Selokeen kreeg. (voor de deskundigen onder ons)
Dit is mij in het verleden ook aleens eens overkomen en ben toen terug gegaan naar de cardioloog en kreeg dus de juiste medicijnen. Maar nu zegt de apotheker, ja vanwege bezuinigingen bla, bla, bla doen we geen zaken meer met die fabrikant, dus kunnen we geen Selokeen meer leveren.
Nu heb ik net toch maar een afpsraak gemaakt met de PIL voor maandagmiddag, om mijn man gerust te stellen. En ach, misschien dan ook wel mijzelf.
Ik moet per slot van rekening ook nog op vakantie he? ![]()
Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen, maar ik zat er ff mee. Nu niet meer hoor!
Zo, ik ga ff koffie drinken, Heb de badkamer al gesopt dus… :dag:
Kijk, ik loop niet zo snel naar de dokter. Dan moet het echt nodig zijn, zoals laatst dat me de ribben zowat gekneust waren.
Kunnen jullie het nog een beetje volgen?
@ allemaal :kus:
net bloemen gehad, toch nog, nou ja… ga daar zondag een vriendinnetje blij mee maken, want mn ouders gaan ook op vakantie… zijn wel errug mooi, maar had liever €25 in €€€ gehad, maar goed, liefffff :wub:
eindbeoordeling gehad… i know, nie belangrijk maar zit nog een €€-staartje aan en daarmee ben ik blij. had er al opgerekend, maar met die akkefietjes van laast bang dat het zou tegenvallen, maar gelukkig, gewoon goed, dus nog een bonus van 5% over het loon van 2007 (10 mnd)
anyway
@ chrissy, zie dat je het gevonden hebt? op de pijler vakantieervaringen staan nog wel veeeeel meer verhalen van me
@ marion, leuk hoor!! zal ze waarderen!
Goedemorgen allemaal,
Vanmorgen nog eventjes op schiphol.nl gekeken en zie tot mijn verbazing dat mijn vlucht geannuleerd is.
Oke dacht ik, ik weet van niks. Ik gauw naar mijn reisbureau en bleek idd na telefoontjes met de touroperator.
Nu ben ik overgeboekt en mijn tijden blijven gewoon hetzelfde.
Zo jullie zijn weer op de hoogte en misschien spreek ik jullie nog als ik daar ben.
BLoem geniet van je wereldreis!!!
Diamond: geniet ook van je vakantie in kusa!!!
Doei!!
@ roanna
wat bedoelen jullie met PIL, kan iemand dat ff vertalen??
en wat is dat nou voor ONZIN!! Als je arts toch medicijn dit en dat voorschrijft, dan moet de apotheek dat toch leveren??? en al die apotheek het niet heeft… dan toch een andere?? alleen jouw verzekering kan toch zeggen dat medicatie te duur is?? een operatie en gosssh weet wat allemaal nog meer, is nog veeeel duurder!!
roanna, ga op je strepen staan! DIT IS BELANGRIJK!!! hupppp gaan met die banana!!
word echt een beetje boos op jou roanna :finger: geen excusses meer, dit is BELANGRIJK!!
gaat allemaal tegelijk hiero
@ jac, he??? overboekt en toch gaan? hoe zit dat nou dand? heb je een andere vlucht?? hoe kan dit nou weer? met wie zou je vliegen??
De PIL = de huisarts, dan wel de dokter. Zeggen ze hier wel meer hoor!
Niet boos op mij zijn zeg. Dat ook nog! :tear:
:kus: Ik weet het, je bedoelt het goed! ![]()
Werkse allen.
@ roanna, ja sorry, komt er een beetje bot uit en ik weet dat je niet zo snel naar de dokter gaat, maar dit is geen snee van een blaadje papier of een ingegroeide teennagel ofzo!!
we hebben het over je HART!! jouw functioneren, jouw dagelijkse leven dat ontregelt is door hoesten, moe, en afvallen van griep…
dus daarom een :finger: en dan een :kus:
Mogguh, meiden
Ik ben ook weer op werk. Vrijdag altijd stil, maar wel veel admini te doen. Gelukkig lekker de tijd voor, nu.
@Bloem, lekker gevoel, zo’n laatste dag, hè? Trouwens, resto, als je begrijpt wat ik bedoel!
@Gebroken benen? Wie vertelde dat ook al weer? Mijn moeder ongeveer hetzelfde, is verleden week gevallen met de fiets (75!) en heeft dus haar pols gebroken. En eerst nog stug 12 km doorfietsen zo van het valt wel mee allemaal. Maar 's avonds toch zoveel pijn, en naar de dokterspost. Gelukkig wel goed geholpen daar, maar direct naar ziekenhuis, foto’s maken. Gebroken dus, en in het gips. Maar mijn ouders gaan ook 15 sept. op vakantie, en dat moet nu dus met een gipspoot. Gelukkig hebben ze geen echte strandvakantie geboekt, maar een excursiereis naar Toscane. Maar het is wel K*. En helemaal afhankelijk van m´n vader, ze kan nog geen dop van een tube tandpasta afdraaien! *
Roanna, sterkte meis, en zorg dat je de goeie medicijnen krijgt, wat een onzin, zeg
De computer doet opeens raar, kan geen apestaartjes meer tikken.
Nou ja, ben hier toch over 1,5 week weg, lekker puh.
Jac, gelukkig dat je toch nog kan vliegen, is wel fff schrikken, als je ziet dat je vlucht geannuleerd is.
Nou, ik ga maar beginnen aan het werk, tot laters!!!
:kus: Mar
Bloem,toch nog een meevaller mooi meegenomen toch en ook nog iemand blij maken met een bos bloemen.Hadden ze toch ook wel kunnen bedenken dat jij niks aan bloemen zou hebben,maar ja het gaat om het idee…
Roanna,heb je goede medicijnen gaan ze over op een ander merk.Me ma had dat ook medicijnen voor de bloeddruk ging ze nieuwe halen kreeg ze ook een ander merk,gewoon gaan slikken,kreeg ze in het weekend allemaal vlekken en zo’n opgezet hoofd,ik gezegd dat ze de arts moest bellen,moest ze gelijk stoppen met die medicijnen,bleek iets is te zitten waar ze schijnbaar niet tegen kon,maar deze waren goedkoper.Ik snap dat niet hoor als de medicijnen goed zijn,waarom stappen ze dan ineens over zonder uitleg…
Jac,ojee das niet zo mooi,hoop dat je wel meekan…
tja medicijnen kosten een lieve duit
ik heb 1 potje, goed voor 1 mnd en daar staat dus de prijs op, voor de gein die andere erbij gepakt en elke dag slik ik voor € 35 weg… elke dag!! ieeeehhhh!! hahahaa ben je bewust wat het allemaal kost!!