gaaapppp
oefff… 5 uurtjes slaap is ECHT te weinig… lag echt nog veels te lekker vanochtend!
@ TRL hoe is het nu? ben je gegaan of niet? nee he?
gaaapppp
oefff… 5 uurtjes slaap is ECHT te weinig… lag echt nog veels te lekker vanochtend!
@ TRL hoe is het nu? ben je gegaan of niet? nee he?
@ mk, mag ik die foto’s op mn hyves zetten? alleen zichtbaar voor vrienden?? of wil je dat liever niet hebben?
Bloem,nee ik ga niet,me moeder begrijpt het gelukkig.
5 uurtjes slaap das niet veel.Wel uitgerust op wereldreis gaan hoor ![]()
Heb je verhaal uitgeprint en ga ik straks rustig lezen
@ TRL ja zag het, deel 2 komt er gauw aan hoor… vanaaf ofzo…
en gelukkig dat er dan binnen het gezin er geen onenigheid over is en dat ze je toch over willen halen…goed dat dat duidelijk is!
zoooooo… de afscheidsmail is verstuurd…
zal wel een boel nieuwe hyves vrienden erbij krijgen
en nu wachten tot het half4 is…
Voutje ![]()
Goede morgen.
Vandaag ga ik met een stel ex-collega’s van me naar het huwelijk van een andere ex-collega. Haar 1e man overleed jaren geleden op 40-jarige leeftijd, een hartstilstand, en ze bleef achter met 2 pubers. Van een kennis hoorden we dat ze ging trouwen, ze weet dus niet dat we komen en ben erg benieuwd naar haar reactie.
@Beps
Gefeliciteerd met je nichtje.
@Bloem
Wat heb je hier lang naar toe geleefd en daar is ie dan eindelijk
DE
LAATSTE
WERKDAG
Leuk zeg van die column … zeker doen als je er de tijd voor kunt vinden.
@TRL
Al bijna weekend voor je, of niet?
@ marion hihihi… de 1e keer was ie ookal mega duidelijk hoor!! hahaha
maar gedurft hoor!! ga je gewoon een wedding crashen!! hahaha, voor hetzelfde geld is het een besloten feestje ofzo?? hahaha zie het helemaal voor me: film senario!! hahahaa
igg veel plezier en lekker van de bruiloftstaart snoepen!!
Goedemorgen.
@Bloem: Ik wil je ook nog veel succes wensen bij je ECHT allerlaatste dag werken.
@Marion. Jij ook veel plezier bij dat huwelijk. Wat een goed idee van jullie. ![]()
@Bep: Gefeliciteerd met je nichtje. Gaan jullie er nog naar toe? O ja, jij zou naar dat “dorp” he, want daar woont je nichtje toch?
@TRL: Toch vind ik het knap van je, dat je beslissing om niet mee te gaan, hebt volgehouden.
Ik wens jullie verder allemaal een fijne dag. Ben zelf niet zo in the mood, maar dat komt wel weer goed.
Doegggggggg ![]()
![]()
@ roanna, wat ben jij er vroeg bij… hebbie geen zin?? tis bijna weekend, kop op… hier schijnt het zonnetje voorzichtig… :kus:
Marion,ja bijna weekend nog 2,5 uur te gaan.Vanavond bbq van een collega die weggaat.
Roanna,dipje???
Beps,aan het meegluren;)
Goedemorgen all…
Bloemmie…LAATSTE WERKDAG…WAT ZAL DIE LANG DUREN…EN WAT ONWERKELIJK ALLEMAAL.
Beps…gefeliciteerd met je nichtje…niet te vaak stiekum meekijken hoor…
Marion…ook al weer van de partij…veel plezier op het huwelijk…wel vertellen hoe en wat he.
Tlr…voet bij stuk gehouden knap hoor.
Toos…ook al weer van de partij, moet je vandaag nog crocken?
Zo voor de rest iedereen werkse…ik ga weer aan de sop in huis, moet ook gebeuren.
Ben nog naar de pil geweest, oorontsteking, en bijholteontsteking, dus een kuurtje gekregen…
zo ik ga aan de poets…en de was…bleh…
marion,zal vast een leuke verrassing zijn voor je oud collega,wel vertellen he hoe ze reageerde…
@ viva, kijk een kuurtje zal je goed doen, dan is het zo weg… alleen geen zon en geen wijntjes he??
Mijn moeder belde net…haar zus afgelopen zaterdag gezwikt met haar voet en gevallen daardoor, naar huis gestrompeld, voetje was dik en deed zeer, naar de huisartsenpost in A’doorn gegaan, enkelbanden uitgerekt, moest woensdag naar de huisarts en met het voetje omhoog.
Woensdag huisarts geen spreekuur, dus gisteren maar naar die goede man, die kijkt, zegt…ziet er niet goed uit, ga maar foto’s laten maken, naar ander ziekenhuis in A’doorn, foto gemaakt, heeft ze haar scheenbeen gebroken, zit in het gips…maar ze zou morgen op vakantie gaan naar kroatie…fijn hoor die huisartsenposten, was gisteren nog op de tv dat niemand er naar toe gaat, en iedereen naar de ehbo in het ziekenhuis gaat, ik begrijp nu wel waarom!!!
Ach bloemmie, zon schijnt hier amper, en die wijntjes…misschien 1 of 2 dan heb ik genoeg…
@Viva: ja ik sta op meegluur stand
zag je gluren Beps:D
@ viva, jeetje he, scheenbeen gebroken en dat zo kort voor de vakantie,… en nu?? annuleringsverzekering?? gaat ze? blijft ze thuis??
das echt een ramp als me dat nu gebeurd… moest er vanochtend nog aan denken, liep een weetje te zwalken, beetje moe enzo… nou ja, niet aandenken en AFKLOPPEN!!