Goeiemorgen,
Er is weer heel wat afgekletst vanmorgen.
@Bloem: Laatste werkuurtjes. Succes vandaag. Bonus is nooit weg he.
@Jac: Toch spannend. Wens je in ieder geval een fijne week toe in ADR. Vergeet ze niet de groeten te doen daar he
@TRL: Op zich goed van je dat je je niet hebt om laten praten om toch afscheid van je oma te nemen. Volg je gevoel meis.
@Roanna: Mijn broer heeft hetzelfde gehad, ook met selokeen. Hij ging er zo ongeveer van flippen. Volgens de apotheek was het echt hetzelfde. Huisarts gebeld, die zei dat er andere hulpstoffen in kunnen zitten waardoor je er niet goed op reageert. Hij moest er meteen mee stoppen en weer aan de Selokeen. De verzekering vergoed duurdere medicijnen als je niet goed op de goedkopere reageert. Dussssssss vandaag nog regelen.
@Viva: Poets ze vandaag. Moet inderdaad vandaag weer rondcrocken. Ben dan een paar dagen vrij.
@ toos, hey daar ben je weer
vroeg naar bed gisteravond?? we gaan allemaal een stuk eerder slapen als jill er niet is
hahaha
@ chrissy, owh ja hoor, heb volgens mij nog maar 10 gesprekken gehad ofzo… doe vooral ERRUG rustig aan!! hahahaa
@Bloem heb jij geluk, hier stervens druk!! De meerwerk verzoeken waren dus meer dan nodig!!! Ik nu nog maar 10 minuten hahaha
BIJNA WEEKEND
Tot Straks
:zwaai:
@ beps, enjoy the weekend!! :dag:
hahahhaa… tis geen msn :zwaai:
hahahaha
Kan jullie ff niet meer bijbenen ![]()
Dokters … goede aktie Roanna, toch maar even naar de dokter dan slaapt het manneke ook weer rustig.
Apotheken … het lijkt soms wel alsof ze alles uit eigen zak moeten betalen.
Gebroken armen en benen … raapte eens een oud vrouwtje hier in het dorp van de straat die was gevallen. Had last van haar pols, naar de dokter ermee en het was gekneusd volgens hem. Twee weken later bleek het toch gebroken. Gebeurt dus helaas overal
Geannuleerde vlucht … echt slordig dat je daar zelf achter moet komen.
En nu optutten en op weg :dag:
@Marion: Veel plezier bij de bruiloft. Leuk idee trouwens.
@Beps: Gefeliciteerd met je nichtje
Vandaag is de vriendin van mijn neef jarig en maandag mijn broer en neef zelf. Heb in ADR gevraagd of ze vandaag een taart willen regelen als surprise.
Houden jullie het duimen nog vol?? Hoop dat de makelaar belt vandaag
ik hoop het ook voor je en voor mn duimen…
leuk hoor, je verjaardag vieren in ADR, hahaa… heel de familie daaro! die mensen daar maken meer verjaardagen mee van de familie dan jullie zelf!! hahaha… ze zijn er elke keer bij!
Ja leuk he. Nou komt mn broer morgen weer naar huis en mn neef en vriendin vandaag. Het heeft wel wat om daar je verjaardag te vieren.
Trouwens voor de crockers onder ons. Kreeg gisteren een tip van een collega. Als ze vies zijn of stinken, zet ze in de vaatwasser.
zo collega is eerder naar huis, dus zit helemaal alleen.:crybaby:
@roanna
Naar de docter gaan hoor, want dit klopt natuurlijk niet. Je gezondheid gaat voor alles hoor!!!
@bloem
Nog een paar uurtjes… en gaat deze dag snel of juist heel langzaam.
@?
Je hoort het idd wel vaker dat je zo weer naar huis wordt gestuurd en dat het achteraf toch gebroken blijkt te zijn. Wel extra balen als daardoor je vakantie niet door kan gaan en met een gipsarm op vakantie is ook niet alles natuurlijk.
@toos
Nog steeds niet gehoord dus, ze laten je wel in spanning zitten hoor. We duimen verder en wachten het maar weer af.
@crissy
Als het niet te druk is, dan kun je mooi het verhaal van bloem lezen.
@toos
Wat zullen ze kijken als de taart komt, leuk hoor dat je dit hebt kunnen regelen.
Dit is echt irritant zeg, zo’n klein schermpje. De ruimte waarin het schermpje staat is toch groot genoeg, waarom dan zo’n inimini schermpje?!?!
Ben ook heel benieuwd wat ze ervan vinden. Toch handig connecties daar.
Vind dat kleine schermpje helemaaaaal niks.
Hoe is het met G. In diepe rust??
ikke vind het ook HE-LE-MAAL nix!! maar goed, typ gewoon stug door en zie vanzelf wel wat het wordt
@ mk, vind je het goed als ik die foto’s van G en M op mn hyves zet? alleen vrienden kunnen die dan zien, dus niet zomaar iedereen, maar vind het zo leuk en zo zie ik ze zelf nog een keer…?
owh en deze dag gaat echt super snel tis al middag, nog maar 2 uurtjes, zoals gezegd, ben nie echt aan het werk
mail beantwoorden, opruimen, beoordeling, dan gaat die naar huis, dan die weer… strax nog ff wat bellen, maar het zit er bijna op!!