Cyn,dat is ook wat ik in gedachten had.Ik sta altijd klaar voor me moeder,maar nu ligt het ff anders en dat weet ze ook…Ik heb nog een broer en hoop dat hij haar kan steunen op de crematie en me pa natuurlijk ook…
Owwww askim belde net,had hem gister sms gestuurd om te vertellen dat me oma overleden is,belde hij net om me moeder sterkte te wensen…
Zo meiden, ook deze keer weer overwonnen, ik iss er weheeer…(over schrijvvauten gesprooken…)
Heb het allemaal gelezen… @Brenniej, lichter kan, maar dan eerst de plukken ontkleuren(met superblond) en dan de kleuren paars ed erop, dan krijg jehet echt vet!!!
@Cyn: een ander karretje…leuk. Ben nieuwsgierig… Trouwens ben ook morgen weer int dorp…
haaahhh Beps…ja ik ook aan de crock…ja neppers hoor, maar het loopt wel lekker o makkelijk om de hond uit te laten, en om de tuin in te wippen…het ziet er niet uit, ben net billy turf met eendepoten, maar het zit wel lekker
Ik heb gister een les Power-Yoga gedaan. M’n zus heeft een nieuwe baan als Power-Yoga instructrice en wilde alvast even oefenen in het lesgeven, dus zocht ze slachtoffers…
Ben de beroertste niet, ik kom wel even helpen. Eén uurtje aan de slag.
Mijn hemel, ik heb me toch een spierpijn…
Maar goed, wel een blijde zus en ik moet zeggen, ze doet het goed, dat lesgeven!
Ja, ik moet zeggen het is best leuk dat Power-Yoga. Helemaal niet zo zweverig als ik had gedacht.
Ik heb gister een oefening gedaan waarbij je op je hoofd staat! en dat doe ik doorgaans niet zoveel, zeg maar. Wel een kik als dat je dus lukt en spierpijn gegarandeerd!
ola!!
maar nu ben ikke er nog, dus de party kan verder gaan
ben al een beetje teut, laat naar bed, vroeg op, weinig slaap, heel de dag gewerkt en dan wijn erin… lol verzekerd…
waren maar een paar collega’s nou ja, iedereen al vrij, naar huis, met vakantie of aan het werk en niet weg mogen… :tssk: heb kadootjes gehad, heel leuk, lief en attent…
geen tranen hoor!!
misschien morgen bij 1 of 2 collega’s ofzo…
vrees dat ik alle traantjes bewaar voor zondag, heb namelijk een klein afscheidsborrel gepland met enkele vriendjes en vriendinnetjes en voor dinsdag met pa en ma… hahaha…
zie het wel… nog 7 uurtjes aanwezig zijn…
tis wel raar, ken die mensen alll zoooo lang, en als je de werkdruk en de sleur en de zeikende klanten wegdenkt is het best leuk hoor, heb alleen te veel te lang te vaak gedaan…
@ trl, heeel moeilijk!! tis me ff ontgaan wat er wel of niet met je oma was, maar zou toch zelf gaan, misschien krijg je er later spijt van?? nou ja, weet het niet, vind je wel sterk dat je echt jezelf blijft en niet zwicht voor de familie, maar ja, mamma heeft je papa en broer ook nog
en dan askim die belt, erg attent zeg, de schat :wub: