TTT deel 48!

Bloem: is toch logisch dat het gaat kriebelen!!! Komt echt dichtbij nu!!!

Brenniej: ik ook niet!! Haha kom nou!! En trouwens heb All-Inclusive! En ben zo blij… ze hebben tussen 00:00 en 05:00 middernacht broodjes en soep… Dus als ik echt honger heb als ik “thuis” kom dan kan ik nog ff wat eten!! haha… Dan is het niet zo erg als ik mijn ontbijt mis!! nee die moet ik eigenlijk wel ook halen!! Anders ben ik mijn halve dag al kwijt!:disgust:

Filiz, heb jij geen zwart haar van jezelf dan?? En is je voorhoofd al schoon?:tongue:

@ Cyn: Das wel lekker hooor!!.. ik zit gewoon een appartement!:smiley: dus wordt zelf soep maken, of even buiten de deur!:wink:

@ mk, nee beps heeft weer problemen met inloggen
ik had ff een pm gestuurd naar alle mods… dus vrees dat wat de 1 heeft opgelost, de ander weer ongedaan heeft gemaakt… hihi… i dunno

idd kebabje buiten de deur! kan ALTIJD!!

Daarom!!!:D:D:D

okey
:dag:
tot vanaaffff

Askim moet toch altijd wat eten voordat die gaat slapen,… anders kan die het niet zegt die!..hhmmm
slecht slecht… want daar komt je juist van aan!!.. njaaa Hij niet… Maar IK wel!

Bloem: :dag: :dag:

Veel plezier.

wat kan hij niet Bren???:tongue:

Hahaha viva! :unibrow:

meestal komen vrouwen daarvan aan maar dat is maar tijdelijk hoor Bren na een maandje of 9 ben je er weer vanaf :kus:

Nee geintje hoor, …maar het was wel een leuke inkopper…inderdaad van eten net voor je naar bed gaat word je alleen maar zwaarder maar mijn hubs kan gerust een zak chips opkauwen voordat hij gaat slapen, komt geen grammetje aan…hoeven wij niet te proberen, ik al helemaal niet, pas ik niet meer door de deur.

Zo ben der ook weer.

Bloem,veel plezier en niet huilen he :wink:

Brenniej,gelukkig niet kort,maakte ook maar een grapje.

Ik heb t meestal rood,maar de 1 na laatste keer wilde ik ook wat anders dus liet ik het maar aan de kapper over heeft tie voor chocolade gekozen met een knalrode pluk,kreeg er goede reacties op,terwijl ik het zelf eigenlijk te donker vond:tssk:,volgende keer maar weer.

Pfff belt me ma net op of ik niet samen ff naar der moeder wil kijken,zou ze wel fijn vinden.Heb gezegd dat ik dat niet wil,dat het me niks doet en als ik het zou doen ik het alleen voor haar doe.Ik heb haar 8 jaar niet gezien,wel een keer een foto maar dat deed me dan helemaal niks.Dus heb zoiets waarom zou ik nu wel gaan kijken

TRL: mm moeilijk, aan de ene kant wil je je moeder steunen, aan de andere kant heb je je oma al zolang niet gezien… Kun je niet je moeder brengen daarheen, en dat je in de auto wacht?

tlr…zou toch mee gaan, niet naar binnen maar gewoon voor de deur wachten op je moeder…

Cyn,ze wilde juist dat ik ging kijken om der nog een keer te zien.Ik heb zoiets van als ik haar nog had willen zien was ik wel langs gegaan toen ze nog leefde.Klink hard nu maar ja zo denk ik er over

Mijn mening: ik zou persoonlijk niet gaan!! Maar je moet doen wat voor jou het beste voelt!

@ Viva: hahahaha volgens mij had ik het over slapen!.. maar beetje energie kan OOK geen kwaad VOOR het slapen gaan!;);):wink: