@ brenniej, raad je aan om dan niet te ontkleuren, maar er gewoon overheen te verven
@ MK, wat zei je? so what? als jij dat toch leuk vindt?
@ vlechtjes… tja… 2003 zomer, na 10 uur zitten had ik mn half lange haar verandert in lange vlechten tot op mn kont met blond, rood en blauw ertussen. ik vond het wel grappig, haarbandje in, elastiek en klaar… was echt een mega bos haar… hihih…werd te zwaar en er zelf uitgehaald…
sommige mensen vonden het leuk, anderen niet, ik weet het niet, je ziet je hoofdhuid dan zo goed he?
Brenniej: JUIST!!! Haha zien mijn askim in private toch alleen s’nachts… tenminste dat hoop ik!!! Haha nee hoor mijn askim doet nie aan ramadan… Slechte turk!
@bloem
Nee hoor heb ik niet gezegd, nu geen 2 kleuren meer. Nog een klein beetje wel, duurt een tijdje voordat het uitgegroeid is. Alleen de uitgroei wordt geverfd.
Nog een kwartiertje, ben je er al helemaal klaar voor?
wat een gedoe het dat haar ik verf het altijd zwart…natuurlijk ook vervelend met uitgroei…maar ja geverfd heb je altijd snel…
laat ze ook wel eens invlechten…maar dan maar tot de helft van mn hoofd zo…dat is met uithalen niet zo een heel groot probleem…