TTT deel 48!

@ brenniej, raad je aan om dan niet te ontkleuren, maar er gewoon overheen te verven

@ MK, wat zei je? so what? als jij dat toch leuk vindt?

@ vlechtjes… tja… 2003 zomer, na 10 uur zitten had ik mn half lange haar verandert in lange vlechten tot op mn kont met blond, rood en blauw ertussen. ik vond het wel grappig, haarbandje in, elastiek en klaar… was echt een mega bos haar… hihih…werd te zwaar en er zelf uitgehaald…
sommige mensen vonden het leuk, anderen niet, ik weet het niet, je ziet je hoofdhuid dan zo goed he?

als je dan toch strikt bent: alleen als je getrouwd bent he? :stuck_out_tongue:

vorig jaar ook in turkije met de ramadan, nix van gemerkt!

Bloem: oh vet!!!

Brenniej: JUIST!!! Haha zien mijn askim in private toch alleen s’nachts… tenminste dat hoop ik!!! Haha nee hoor mijn askim doet nie aan ramadan… Slechte turk!:wink:

oohhhh ik heb het gevonden!!!

Ramadan
Datum: donderdag 13 september t/m vrijdag 12 oktober 2007

@ cyn, slechte moslim bedoel je! is een groooot verschil!!

Askim ook niet tenminste vorig jaar dat ik daar was,…heeft die er niks aan gedaan!

maar ja denk als die bij ze ouders had gezeten, dat het een verhaal wordt!:wink:

Mijn askim is Koerdish…das ook een groot verschil…turken en koerden!..
Niet met het moslim zijn, maar het volk…Pooehh!!

Askim zijn ouders doen ook niet aan de ramadan… Dus zijn echt absoluut niet streng gelovig…

En Bloem inderdaad: slechte moslim… (was het woord ff kwijt :wink:)

x

Accch Cyn, we zien het wel!..
gelukkig kom ik snachts aan!:););):wink:

@ cyn, ja, wil je niet wijzen op type of spelfouten, maar das toch wel ff een belangrijk verschil

had ooit een collega, turkse en die was jehova getuigen… dussseuhmmm…
nou ja
je snapt me wel!

ik ook!!! Hahahaha ik kom om een uur of 1 in mijn hotel!

Bloem, no big deal… Ik kwam serieus niet op moslim… echt vaag!!! Maar you’re damn right!

@bloem
Nee hoor heb ik niet gezegd, nu geen 2 kleuren meer. Nog een klein beetje wel, duurt een tijdje voordat het uitgegroeid is. Alleen de uitgroei wordt geverfd.

Nog een kwartiertje, ben je er al helemaal klaar voor?

begin idd wel een beetje zenuwen te krijgen enzo
zit echt te wachten en das nix voor mij…
nou ja :tssk: zal wel goed komen? toch?

heb mn afscheidsmail al klaar, snoeppies gekocht en tja… nog ff die uurtjes doorkomen…

Maar ik weet wel,… als die meedoet,… ikkke niet!!!..

Bloem: het is morgen weekend… Morgen nog een dagje werken… hoef je eigenlijk alleen het weekend nog even door!..

en het weekend is ALTIJD snel voorbij!!!:wink:

@bloem
Je haar zit iig netjes!
Ben wel nieuwsgierig hoe het zal zijn, Bloem in het :zon02:

Je hebt je handtekening alvast aangepast zie ik :wink:

Beps heeft helemaal niet :ninja: vandaag, durft zeker niet meer, straks weer geen toegang tot ww.

wat een gedoe het dat haar :wink: ik verf het altijd zwart…natuurlijk ook vervelend met uitgroei…maar ja geverfd heb je altijd snel…
laat ze ook wel eens invlechten…maar dan maar tot de helft van mn hoofd zo…dat is met uithalen niet zo een heel groot probleem…