Brenniej, ik ben net zo donker als jou… en heb een paar keer Aubergine gehad!! (als je het zo schrijft) is paarsrood… maar niet zo heel fel… maar in de zon echt heel mooi!!!
Ik ga morgen voor choco-bruin… dus nog donkerder :wub:
Brenniej, ik ben net zo donker als jou… en heb een paar keer Aubergine gehad!! (als je het zo schrijft) is paarsrood… maar niet zo heel fel… maar in de zon echt heel mooi!!!
Ik ga morgen voor choco-bruin… dus nog donkerder :wub:
@ brenniej, doe je gewoon 2 of 3 banen ofzo!!
offfff… donkerbruin met mokka… maar ja, als dat dan weer uitgroeid!! echt je blijft bezig!!
Jaa das ook wel weer leuk! hahaha ik vind zo veel leuk dat is denk ik beetje mijn probleem!
Ik heb zelf hele lichte ogen… dus dat is ook weer leuk met heeel donker haar!..
ja klopt ja
ik zou het lekker donker laten, met een bite erin,…
blond met lichte ogen heeft iedereen (nou ja :so:)
zo doorsneeee…
Brenniej, ja dat is mooi!! Dat heeft askim ook!! Groene ogen, zwart haar :biggrin:
Ik heb een keer felrode plukken gehad, maar dan moet je je haar ontkleuren, en binnen een week zijn je plukken dan roze…![]()
Ja doe ik dat!,… laat het donker met een paar banen erin laten verven,… rood,… of paars indd!..even een mooi kleurtje zoeken!..
@ Cyn: jaaa dat zag ik ook vaak die boys daar… Zwart haar en dan grijs/groene/blauw…ogen! WooooooW… daar moet je gewon in blijven kijken!![]()
:unibrow:
Is wel mooi!!! Maar kijk uit met ontkleuren hoor!! Net wat ik zeg paar dagen zon, zee en zwembad en het is roze… Haha was bij mij echt geen pan… Maar de kapper (turk) was toen mijn vakantievriendje, en heeft het toen gratis opnieuw geverfd, en helemaal ingevlochten… Dat was echt vet! ![]()
Brenniej, ja die ogen!!! ZUCHT… poeh… haha :wub: Vandaar dat ik nu altijd twijfel maar zodra ik daar weer bij Askim ben… en dan die ogen… :drugged:
@ Cyn: jaa dat heb ik ook een keer gehad… maar dat ging na een dag zooooo verschrikkelijk jeuken!.. en op me hoofd waren die gleufjes haha zeg maar…tussen die vlechtjes helemaal verbrand!!! hebben askim en ik er 3 uur over gedaan om al die vlechtjes er uit te halen!..was op me hoofd helemaal ingevlecht, zig zag en weet ik wat allemaal!..
Helemaal in de knoop!.. ik vind het geen succes maar stond wel tof indd!
En die wilden een weekje skieën? :slywink:
Die ogen zijn zooooooooooo veradelijk! en kunnen ze zoveeeeeeeeel mee doen,… even lief kijken,… recht in je ogen!.. Ooohhhh whaaa… maar ja wat er soms achter zit!
ze weten het maar goed te gebruiken!hahaha
Dat heb ik ook een tijdje gehad, maar dat mocht niet meer van de kapper, het was niet meer van deze tijd :unibrow:
MK, haha nee!!! Ze gaan 2 weken naar Portugal… naar het seniorenplaatsje!!!
Brenniej, ik moest toen ook zo lachen toen ik het eruit haalde!! Ik heb krullen, en heel dik haar… Ik leek Bassie de Clown wel! :dope:
jaaa,…1 grote pluizebol! hahahaha…
Ik mag het van askim noooooooooit meer doen als ik bij hem ben!.. hahaha
stond die met een kammetje…aan me haar te trekken!!
En ik maar gillen…auuuuwwww!!!.. hahaha…
Haha heb het ook laten doen toen ik met school in Spanje was… HEERLIJK!! Lekker makkelijk… Je bed uit ff snel onder de douche… niks geen gezeur van haar doen… Nee hoor vlechtjes bij elkaar… en klaar!!! Maar het uithalen is wel vreselijk ja!! En dat verbranden is ook geen pretje!
Eej… misschien echt een superstomme vraag, maar ben ff in de war!:S
Wanneer begint de Ramadan nou???
Ik weet wel dat hij 11 oktober ofzo afgelopen is!! Dus we zitten mooi tijdens de ramadan in TR… Dus mag hem niet eens zoenen hahahaha :finger:
Pooeeeh heee!!!
hahah zijn we weer lekker mee Cyn!!..
Njaaa na zonsondergang gaan de remmen los!!!.. oeeppssss zei ik dat!![]()