TTT deel 48!

En zo gaat Toos toch nog fluitend naar haar werk. :biggrin:

Werkse :dag: Toos

Bloem,alvast heel veel plezier op je afscheidsborrel

Het is niet te geloven, dat wanneer je weer thuis bent, je weer volledig wordt opgeslokt door alles en iedereen. Ook wel hele lieve dingen hoor, maar die drukte voor school is ook echt te gek. Denk je dat je veel hebt gedaan voor de vakantie. Komt er toch nog weer veel werk om de hoek:paranoid::paranoid:

En dat terwijl m’n hart en hoofd in Side zijn gebleven.:crybaby:

De meesten van ons zullen er wel last van hebben, nu ze weer terug zijn.
Er gaan ook nog wel een aantal van ons nog weg. Ow wat een heerlijk vooruitzicht.:zon02::zon02::zon02:Hier is het maar somber en KOUD.:storm:

Nou ja, nog zo’n week of 8 en dan is het weer herfstvakantie.

Allemaal een fijne avond gewenst, ga nu naar m’n vriendin effe uithuilen.

Fransijn… rustig aan!! sterkte!

Zo, ik ben al zowat 3 kwartier bezig op WW, terwijl ik nog zat werk te doen heb. Nou ja dan maar wat langer blijven.:tssk:
Even over gisteren, het gaat met mij al weer wat beter, het probleem blijft bestaan, maar het is maar hoe je je eronder voelt, hè.
Wat is blijven hangen:
@ Jac, Fijne vakantie!!
@ Bloem, CD, komt goed, en die foto? Ach, er zijn belangrijker dingen op de wereld. En niet teveel wijn, hè?
@ Cyn, leuk autootje, ik had ook voor de zwarte gegaan, lekker stoer!
@Toos, crock ze!!
@ MK, ben zo benieuwd naar je schatjes!
@ Marion, sterkte
Sorry verder ben ik het even kwijt, ga nu gauw weer aan het werk!

O ja, Bren, in Marmaris zitten ook hele goeie kappers!
Nou dooeeeeeeiiiiiiiiiiiii, Mar

Fransijn,Sterkte

@bloem
Heel veel plezier straks, neem je wel een pakje zakdoekjes mee…

ikke ben weer terug vab school…lkkr kort dagje:D

@toos…jij mag me best feliz noemen hoor…maar dan ook alleen JIJ :wink:

@llemaal…jullie zijn allemaal schatten…dat wilde ik maar even kwijt…

@fransijn…sterkte met alles meis…

denk dat ik nu maar eens dat topic ook ga lezen…tot laterzz

Ik heb ook net dat topic zitten lezen en verbaas me steeds meer. Maargoed. :tssk:

@Fransijn: Ja meid, zo gaat dat dan. Sterkte hoor! :wink:

aaaah ik had net echt 2 lieve mensen aan mijn balie!! :wub: man en vrouw… 52 jaar getrouwd… Echt te lief!!!

Bloem, veel plezier vanavond maar ook sterkte!:wub:

Hellloooo

nou toch niet naar de kapper geweest!
@ turkijeLover; Andere kleur, maar zeker niet kort!!!.. vorig jaar had ik me haar tot aan bijnnaaa me kont!:wink: maar ik was het ineens zo zat… dat ik het tog me schouders heb geknipt, omdat ik altijd maar klitten in me haar had, en elke keer maskers, huilen, met die borstel er door heen!..\

Maar later zoveeeeeeeeeeeeel spijt van gehad,…en nu nog steeeds!
hahaah en Askim was boos! die vond me haar geweldig!.. maar ja ik wil dus niks noppes,geen centimeter van me haar af!:smiley:

maar misschien bovenkant licht,…en onderkant donker laten…ofzo vind ik wel tof!

Brenniej wat is je eigen haarkleur??

Heel donker… zoals op de foto…

Ok… weet wel dat je dan vrij snel uitgroei hebt als je licht bovenop doet… En andersom?? Licht beneden?

@ brenniej oef gelukkig, las het en dacht, die gaat strax weg
wilde ff zeggen dat ik je haar helemaal mooi vind!! nie afknippen!!
en deels donker? deels licht? zoals die engelsen??
als jij dat mooi vindt, moet je het vooral doen, maar oei hee… ikke vind dat echt nix!!
en idd in marmaris hebben ze ook kappers!!
misschien donkerpaarse strepen erin? of rood?

@ uhm,… ja toen was ik het weer kwijt

ikke dus terug van de kapper
laatste keer, echt echt echt

ze heeft het helemaal perfect geknipt, precies zoals ik bedoelde… is het best haalbare… hebben besloten het niet te verven, was nog wel te doen, dus was al snel terug!!

@ Bloem: jaa ik weet niet,… ik wil gewoon iets anders…
maar indd misschien iets met donkerpaars ofzo… das ook wel tof,… maar miscchien zie je dat weer niet!
en jaa die engelse lopen daar ook weer allemaal mee…
pfff tis zo moeilijk!.. hahah

ga wel is ff goed nadenken en om me heen kijken!
maar de schaar gaat er zeker weten niet in!!!:wink:

Gelukkig is jou haar weer helemaal goed!!
vind het altijd zo eng bij de kapper!:wink:
na de laatste keer dat er zo een enorm stuk is afgeknipt, heb ik echt trauma;s haha

@ brenniej, ja snap ik ja!!

wat dacht je van donkerblauw, paars of rood? zie je niet in het donker, maar met zonlicht echt wel!! beetje een extra kick erin!!

ikke had tot mn 14e mn eigen haarkleur, en lang haar… oeff… en dan na de zomer was het zooo blond van mezelf. en toen… permanent, kleurtjes en op een gegeven moment de schaar erin, en dan denk ik: laat het weer groeien, maar dan komt het nooit verder dan mn schouders…
zonde, maar ja!

@ Cyn: jaa indd als je weer een lichte kleur doet,…zie je die uitgroei weer!! grrrrrr

@ Bloem: jaa precies,… fel rood is ook wel leuk dan denk ik!..
beetje kinky!:wink: hou ik ook wel van!