ikke ga nog even wat dingen doen, misschien toch ook nog even langs de kapper!.. zit ff te twijvelen!! maar goed!!!
tot later! :dag: :kus:
ikke ga nog even wat dingen doen, misschien toch ook nog even langs de kapper!.. zit ff te twijvelen!! maar goed!!!
tot later! :dag: :kus:
@Cyn: Het is te hopen dat je het kan vinden en anders weet je waar je mij kan vinden toch.
Toos, komt goed hoor!! En anders jump ik Agean Dream binnen!!
Brenniej, leuke een andere kleur ofzo??
x
Precies,kan ik je meteen een rondleiding in ADR geven. Weet je waar je over praat als mensen het bij je boeken;)
Nou wil ik niet vervelend doen, maar er staat een spelfout
Toos,met me moeder gaat het wel hoor,ze zegt tis beter zo voor der moeder en ook voor haar was toch een hele zorg.Ze lag al paar jaar in een verzorgingshuis en me moeder ging er om de dag heen haar zus de andere.Dus voor me moeder nu ook wat rust…Alleen is het vreemd dat ze nu geen ouders meer heeft zei ze gister.
Het is Aegean Dream:biggrin:
@TRL: Kan me dat gevoel van je moeder goed voorstellen, heb ik ook nog steeds. Het gevoel geen ouders meer te hebben. Het zal in ieder geval voor je moeder en haar zus een stukje rust geven
@MK
Helpt idd voor geen meter die V****h.
@Cyn
Geen scooter dus maar een nieuw autootje (als ie je bevalt). Super zeg!
@Brenniej
Lekker uitgerust en ook weer van de partij.
@Toos
Een paar keer flink fluiten, gaat de druk van de ketel ![]()
@Bloem
Helemaal mee eens, gooien gewoon de hele bubs in de negeerstand :so:
@kapper
Morgen mag ik er heen.
haha ja die verdomde namen ook!! ADR… ik weet het het is fout…
SORRY!
Ik ga er van tussen. Crocks en elegante hobbezak aan en gaan met die banaan.
@Marion: Ik blijf fluiten:nod:
@Cyn: veel plezier met je proefrit
@Bloem: Jij met je afscheidsborrel
@Brenniej: succes bij de kapper
@Mk: :kus: voor jou en de kids
:dag::dag::dag:
Dat weet ik wel zeker Toos.Heb ook tegen haar gezegd dat ik niet naar de crematie ga en dat kon ze wel begrijpen.Gelijk ook maar even gevraagd hoe ze de advertentie doen,en dat ik mijn naam er niet bij wil.Dan doen ze maar kleinkinderen er neer zetten.Klinkt misschien hard,maar zo denk ik erover.
Brenniej,ander kleurtje??Kort???
Toos,werk ze
@Cyn: :biggrin::biggrin:
Jac heel veel plezier in ADR, maar dat gaat vast wel lukken ![]()
TRL: Ik kan het goed begrijpen hoe je erover denkt!! Was het helemaal vergeten maar toch gecondoleerd!!
@TRL: Kan alleen maar zeggen dat je moet doen zoals jij het voelt en wat denkt dat goed is. Het blijft altijd moeilijk zulke dingen. :kus:
@Cyn: Lees even terug
Zo kan ik Jac niet meer vergeten.
@toos
Het gaat heel goed met mij.
Vanmorgen een vriendin met haar dochter op visite gehad.
Net een kwartier op mijn knieën de kamer en keuken rondgeweest, want de meiden hadden werkelijk waar al het speelgoed uit de kasten gehaald en rondgestrooid. Ze zijn trouwens wel heel lief aan het spelen geweest!
Ben ik blij dat ik de helft boven heb opgeborgen. Zo kan ik af en toe weer wat opruimen en weer wat ‘nieuws’ tevoorschijn halen.
Blij te horen dat het goed met je gaat, MK. Dat is het belangrijkste dat ze lief waren en dat het daarna een troep was, so what.
Ik ben nou echt weg, :dag::dag: