TTT deel 48!

We hebben wel erg veel stoom de laatste tijd.

Brenniej,sodeju dan heb je een beste ruk gemaakt zeg,heb je het ook wel nodig gehad.

@ TurkijeLover: jaaa tis egt niet te geloven zeg! haha…
maar ja ik had het indd ff nodig, gewoon ff niks… en alleen maar slapen!!!

Hoe is het met jou??

@Cyn: Je hebt gewoon gelijk, dit is gewoon te triest voor woorden. Zal niet stoer doen, kost me ook een ster en negatieve punten:mad:

@ brenniej, heerlijk he, lekker in bedje… doe ik ook zo vaak :redface: zal wel nodig zijn dan :so:

:finger:die stoom begint bij mij ook al te komen!! Het is dat ik niemand door het beeldscherm heen kan trekken… want anders :finger:

Brenniej,het gaat hier wel hoor,maar t kan natuurlijk altijd beter

@ Bloem: jaaa ik zou zo weer terug kruipen!:smiley: maar dan zit ik vanacht weer! haha…
dacht even lekker in ze zon te gaan liggen, dan ben ik niet zo wit als ik naar turkije ga…maar ikke was er klaar voor wordt het ineens bewolkt! OOhhhh

@ TurkijeLover: jep… i know… I know… ik moet ook maar even doorbijten… maar voor me gevoel gaat het nu best opschieten!!..
GELUKKIG!!!

@ brenniej, ja, dan had je er eerder uit moeten gaan, vanochtend scheen de zon :stuck_out_tongue:

dammmess… zullen we afspreken om ZELF igg niet met modder te gaan gooien?? strax is die enquete lang en breed voorbij en zien we die ‘nieuwe’ leden nooit meer terug en zij die wel willen blijven, die blijven heus toch wel…
laat het dus gaan en laten wij dan de ‘verstandige’ partij zijn…

i agree

@ Bloem: aachhh misschien komt die zo wel weer terug! :smiley:

Ik zit de nieuwe cd van Enrique Iglesias te luisteren…
Mooi cd zeg…!!:D:D:D

Ja denk ook wel dat je maar beter niet kan reageren, bij alles wat je zegt, komt er toch weer iets van de andere kant terug…

laat ze maar… is het beste denk ik!..

denk het ook
t was zo lekker rustig

@ brenniej, zonnetje is echt weg hiero…wolken!! denk dat ie niet meer terug komt!!

Zoo ben klaar!!!

Nog 3.5 uur!!! :stuck_out_tongue:

Hmmmm…das balen,… Njaaa dan maar onder de zonnebank!:smiley:

Precies, de discussie is voor mij klaar. Ze zoeken het maar uit.
Maar goed, Brenniej: lekker uitgeslapen. Lijkt me heerlijk, gaat niet lukken met de stratenmakers voor de deur.
@TRL: Hoe is het met je moeder?? En met jou natuurlijk.
@MK: Alles goed met jou??

@ brenniej, kan ook!!

ikke ben ook ff weg
spreek jullie na de kapper nog wel ff of vanaaf als ik thuis ben :dag:
enneuhm :finger: geen ruzie maken he? :stuck_out_tongue:

Toos: kan je me nog 1 keer uitleggen waar die zilvershop zit haha :hihi: Nee just kidding!!! Kan het nu met mijn ogen dicht vinden denk ik wel!:wub:

Ik wil ook naar de kapper, ik wil iets anders met me haar, maar ik weet niet wat…! Andere kleur?? ander model?? schuine pony heb ik al, en in laagjes… maar ik wil iets anders, dat denk ik nou elke als ik in de spiegel kijk!.. haha…misschien zowieso iets lichter verven, ik heb nou altijd al zo donker gehad…

Ik ga wel gewoon naar de kapper, en ga ik wel is vragen wat leuk is!