Wat een toestand met het stemmen zeg, dat iemand de moeite neemt om zich 17x aan te melden. Dan heb je echt niks beters te doen zeker!
@filiz
Gelukkig maar dat je een goed gesprek met je moeder en broer hebt gehad. Begrijpelijk dat ze zicht zorgen maken, zou ook niet goed zijn als het ze niets deed toch. Niemand raakt graag zijn kind ‘kwijt’.
zo dan!!.. ikke ben gister om 8 uur nar bed gegaan, en kom er nu pas uit! Heb gewoon in 1 stuk door geslapen!.. pffff wat een rit zeg!
maar voel me nu wel beter, lekker uitgeslapen!
Beetje kater van het slapen geloof ik!.. haha
Maar ikke ben morgen ook nog vrij, dus ben ook weer van de partij!
Jaja… Papa smste al… hij heeft de garage gebeld dat ze hem vast moeten houden dat ik morgen kom rijden… Dus eerst kapper… dan crossen… en dan (waarschijnlijk) kopen
@bloem
Oh ja, nog vergeten te zeggen, ik heb ze naar je forum hotmailadres verzonden.
Nee, ze zijn nog schoon! Het is zo ongeveer het enige t-shirt van M. waar nog geen vlek op zit die er niet er niet meer uit wil. Ik heb al een bus Vani** Oxi nog wat gekocht, maar dat mocht ook niet baten.
Ik had het shirt eerst gewassen ivm het krimpen en hij bleek net zo groot te zijn als een ander shirt dat hij al aanpast. En hij staat idd heel leuk. Dit zijn ook echt shirts om te bewaren. Heel veel kleren doe je weer weg, maar deze niet hoor, leuk voor later!
:kus: