haha kan gebeuren
Filiz
veel plezier op school!! en die gedachte dat ze bang zijn dat het verkeerd afloopt is bekend bij mij!!
over iets meer dan 9 uur naar het vliegveld. ik heb mn ticket nog niet. die zouden ze vandaag per mail versturen.
lang leve de edit-functie!! hgahaha
alleen ikke zie alllllesssss
Filiz,je zult je nu wel opgelucht voelen nu je er over heb gesproken met je moeder en broer.Succes op school
pauze!! weer een halve dag voorbij!!
en het is stil hiero zeg!!
waar is iedereeeen?? :paranoid:
Heb ook zo pauze!!
Moet he dat ***-verhaal op de stempagina eens lezen…
Heb er ook even opgereageert. Wat een kul
ach, wel eerlijk om het toe te geven,… waarschijnlijk beseffen ze zelf ook wel dat het niet helemaal 100% ok is…
en tja… die eer he??
ben wel blij dat ik het slimmer aangepakt heb, heb nl heel veel mensen van ww een pm gestuurd en ze attent gemaakt op de enquete… heeft toch een extra stem of 15 opgeleverd :so:
alleen wat doe ikke nou met mn 25 nicks??? :unibrow:
Als je het dan toe wil geven ok, maar kom dan wel met een geloofwaardig verhaal
@ cyn, wat is er met je rating gebeurd?? zie dat je *ster hebt gekregen van aless… waar slaat dat op??
weet je, ik vind het maar maf hoor
kijk dat je her en der kijkt, op verschillende turkije site’s, tuurlijk, mag, kan, doe ik ook
en dat je dan zo’n enquete ziet, en denkt, heyyyy ik kom het meeste op seni en die meiden daar zijn super, ik ga stemmen, ook okey…
dat je dan zegt tegen alle andere seni meiden: hey, jullie moeten ook stemmen, kijk, dat snap ik ook nog wel
dat iemand dan speciaal lid wordt, tja… dat vind ik dus dan vreemd worden, maar dat je er dan vervolgens zo’n vete van maakt…? ik kan daar echt niet met mijn pet bij hoor…
dan ben je toch op zoek naar een rel, of zoals ik denk, heb je wrokgevoelens jegens dit forum en wil je koste wat het kost winnen…
je kon zien, na dinsdag is er ineens weer heel veel gestemd voor seni en dus ook gisteravond en vandaag…
dat is dus echt een mega impuls geweest…
iemand heeft echt de enquete nauwlettend in de gaten gehouden en echt de uitslag zitten beinvloedden met meerdere nicks,
ik snap het gewoon echt niet. waarom zouden mensen dit forum ‘kapot’ willen maken? als je het hier niet leuk vindt/ of elders leuker… dan kom je hier toch niet meer? niemand dwingt iemand ertoe??
en als het nu om landelijke bekendheid ging met mega gevolgen… maar ook dat is niet aan de orde…
tis een ‘stom’ lullig enquetetje… leuk voor ons…
maar goed, gerechtigheid, daar lijkt het op!!
Het is zoals Roanna al eerder zei, inloggen en wegwezen. Vind het zo flauw. Maar goed, ben blij dat de redactie het rechtgetrokken heeft.
Had ook slimmer moeten zijn, vragen of de hele familie, buren, kennissen enz enz even op mijn foto had gestemd. Had ik nou in de finale gezeten:crybaby:
tja die foto…
ik vind het echt stom, zie mijn opmerking bij dat topic… maar een reactie van de redactie?? nee hoor :finger:
snap niet dat miere er nog nix van gezegd heeft…!!
Nee dat snap ik ook niet, ze had er gewoon recht op om ook in die finale te zitten.
Maar goed, ga even boodschappen doen en vanavond weer rondcrocken.
@Bloem: Veel plezier op je afscheidsborrel.
De rest werk ze nog en een fijne dag vandaag.:dag::dag:
@Filiz
De angst van je moeder is wel begrijpelijk. Maar iedere relatie is anders, dus ook die van jullie. En als je er allebei voor gaat heeft die zeker kans van slagen.
@ toos, crock away!!
tot vanaaf :dag:
Wat een idioot die Aless… Maar goed lekker boeiend!! Als ze mij een 1 willen geven moeten ze dat lekker doen!!!
Laat Aless eerst maar eens Nederland gaan leren!!! Wereldwijzer IS gewonnen hahahaha stumperd.