TTT deel 48!

Oh Oh… wie dan wie dan?? hahaha… Nee grapje!!

x

hey dames…ook ikke heb lkkr uitgeslapen…:smiley:

@bloem…dat is nog eens een goede batterij voor een horloge dan!! doet het gewoon 2 jaar…vivala turkse spullen zou ik zeggen :wink: veel plezier vanaaf op je afscheidsborrel!!

@beps…ik sluit me bij de rest aan!! welkom terug…

@viva…gelukkig dat het al beter gaat met je oren…hopelijk is het snel helemaal over…hoe is het nu met je dochter…?

@cyn…wat fijn dat je askim een teken van leven heeft laten horen…:smiley: wat ruig een nieuwe auto!! veel plezier en succes morgen bij de proefrit

@jac…mocht ik je niet meer spreken…een hele fijne vakantie gewenst!! geniet ervan

@roanna…niet te veel opwinden hoor.

@toos…3.5 week zijn om voordat je het weet…bovendien heb jij nu nog langer plezier van de voorpret…jaaa we moeten het positief bekijken!!

@seni…ach we weten toch dat ww de gezelligste is…wat heeft zo een enquete dan voor een zin :wink:

hmzz…ik zal vast nog wel iets vergeten…maar denk aan jullie allemaal…ik ga zo naar school dus ik zou zeggen tot straks…xx

Filiz hoe gaat het met jou???

Hey das een giller alle moeite voor niets :biggrin:

Uiteraard hebben we ook de stemmen op het Turkije Reisforum gecontroleerd. Daarbij zijn geen regelmatigheden gevonden.

Vermoed dat dit een typfoutje is :stuck_out_tongue:

haha ja!! Dat dacht ik ook al :stuck_out_tongue:

@ filiz, veel plezier op school!! nog ff en je hebt alweer bijna weekend :so:

het staat er idd een beetje vreemd, maar denk dat ie bedoelt, geen regelmatigheden als in allemaal dezelfde ip-adressen…
dus dan klopt het wel…

@marion…en duidelijk is dat typfouten ECHT niet kunnen!!

@cyn…thanx meis…het gaat goed met me hoorz…

askim heeft gister ons huisje leeggemaakt…morgen sleutel inleveren…klinkt zo raar…was echt ons plekje…maar ach :wink:
gister een serieus gesprek met mamz en mn broer gevoerd…zijn een heleboel dingen helder geworden…en dat is zeker fijn

@ filiz, owh dat lucht vast op… wil je het delen??

en waar gaat je askim nu dan wonen??

@Filiz
Er komt wel weer een nieuw huisje voor jullie samen, nog even geduld. Goed nieuws dat jullie drietjes een goed gesprek hebben gehad, er is dus nog hoop op een goede afloop?

Typefouten, wie had het er pas toch nog meer over :wink:

Dank jullie we allemaal!!!
Maar uhhh ben nog niet weg HELAAS
Morgen vertrek ik pas 13:30 richting schiphol. Dus moet nog effies wachten.
Heb net wel alles schoongemaakt en mijn bedje gewassen. Hoef morgen enkel nog maar mijn koffer in te pakken dus…
Het einde komt inzicht.

Voor het geval dat we het zouden vergeten :hihi:

@ jac, owh mooi
13.30 uur ga ik eens ff het lijstje aanpassen :unibrow:
hehehee
idd, voor het geval dat… heeelleee fijne vakantie in ADR!! geniet!!

@marion…ja dat komt er vast idd!! het is bij hun vooral de angst dat het niet goed afloopt…dat hebben we bij mn moeder zo namelijk ook gezien…maar ik vind niet dat ik dan niet de kans mag hebben om het te proberen…ja dat begrepen ze ook wel…ik mag het iig gaan proberen en hier zal de deur ook altijd voor me open blijven staan…ach we zien het allemaal wel hoe het loopt…askim en ik hebben er iig een goed gevoel bij en daar gaat het om…

nu ga ik echt naar school tot straks…enne sorry als er een typfout in staat!! niet boos worden hoor!!

Filiz, dat zijn mooie vorderingen!! Kan begrijpen dat je moeder wat angstig is… maar het is natuurlijk geen garantie dat het bij jullie ook fout kan gaan!!!

:thumbsup:

@Feliz: Is toch een goed gevoel dat het is uitgesproken. Je kunt straks met een gerust hart naar je Askim gaan

@ filiz, owh das een heerlijke gedachte, toch?? en tja… in turkije kan het net zo goed mislopen als dat je een amsterdammer had ontmoet en daarnaartoe was verhuisd… ja toch??

enneuhm… spel of taalfouten… no problemo
maareuhmm toos… wie is feliz?? :smiley:

Sorry typefoutje, moet Filiz zijn

Had het al gezien. Lens zat niet goed:D:D