TTT deel 48!

@ roanna, lijkt erop dat de redactie nu wakker wordt… kijk!!

@ Jac: Ik wil je ook nog een hele fijne vakantie wensen daar in ADR. Geniet ervan . :vak02:

Jac, namens mij ook fijne vakantie!!! Oh ben jaloers!!

@Bloem: Bedankt dat je me er even op attent maakte. Eindelijk gerechtigheid. :thumbsup:

Ik denk dat er heel wat meer zo gestemd hebben!

ja…
vraag me wel af wie dit zichzelf allemaal zoooo aantrekt om 10 nicks aan te maken, is best veel werk lijkt me… wie neemt nou al die moeite…??
ja toch? als het nou iemand van hiero was, die wil dat ww wint, dan kan ik me er iets bij voorstellen, maar wie doet nou al die moeite…??

heb ikke het toch beter aangepakt :so: helaas heeft het tot nu toe wel geholpen…maar nog niet genoeg

Jac: Ook van mij een fijne vakantie in AD.
Moet nog 3.5 week wachten, doe ze allemaal de groeten daar, inclusief mn broer want die zit daar nog:crybaby:.

Bloem, iemand die een heel triest leven heeft, en dus zoveel nicks gaat aanmaken!!! ZIELIG!!! Maar goed, ieder zijn ding!

Ik vind het zoooooo kinderachtig om op die manier hun site te promoten. Eindelijk gerechtigheid

Denk dat het er heel wat zijn die het zo gedaan hebben. Zooo flauw

@ cyn, héhé… :finger: of iemand die ook nix te doen heeft op het werk…

**@Jac: had het ook al even op Hyves gezet maar nogmaals een heel fijne vakantie! ADR here she comes! Have fun! **

Ga weer verder, druk bezig met nieuwe collega inwerken :so:

het zou fijn zijn als alle stemmen, meer dan 1 van hetzelfde ip-adres komen te vervallen
zou haast zeggen, perma ban op dat ip-adres, maar ja, dan heb ikzelf ook een probleem… :so:

@Dia: Die collega die even komt en dan weer gaat??

Nou, ben benieuwd hoe dit afloopt. Ik moet helaas nu weg om te gaan werken, maar leest het straks wel weer. :ninja:

Bloem, veel plezier vanmiddag he!

De rest :dag: :dag:

:dag::dag:Werk ze vandaag, Roanna

@ roanna, werk ze, en idd je ziet het vanavond wel!!

dat zo’n onschuldig enquetetje zoveel te weeg kan brengen he?? jammer, want nu zal redactie nog wel een keer nadenken, eer ze weer zoiets doen… worden anderen weer de dupe van!

tis nu 52 voor seni en 66 voor ww

allicht dat er nog een paar bij ww eraf gaan… maar goed :so:

zo
redactie heeft net het volgende bericht geplaats:
*Bij de stemmer voor Seni Seviyorum zijn er meerdere onregelmatigheden gevonden. Er is zelfs 1 persoon geweest die zich 17 keer heeft geregistreerd om te stemmen, we vinden dat toch wel erg triest. De frauduleuze stemmen zijn in mindering gebracht.

Uiteraard hebben we ook de stemmen op het Turkije Reisforum gecontroleerd. Daarbij zijn geen regelmatigheden gevonden.

Wanneer de peiling is gesloten zullen we nogmaals een controle uitvoeren voor alle partijen.*

Ik heb wel een vermoeden wie die 17x is geweest
I rest my case…