TTT deel 48!

@ cyn, das idd het minste: als ie maar blijft leven :wink:
@ marion, je kent me toch, denk aan je!! nog aan de wandel/ sportschool met vriendin?? waarom was ze laatst eigenlijk zomaar pleitte??

@ viva, waarschijnlijk oorontsteking en dan vliegen, dan hou je er langer last van he… rustig aan
@ TRL is het alweer wat drukker?/

wisten jullie trouwens dat je bij hyves ook ‘tikkertje’ kunt doen??
is nieuw ofzo??

TRL: Ik heb nu een fiat Seicento…

Bloem: ja toch… zolang hij maar leeft!!:wub:

@Jac
Het is bijna zover, nog even en je bent weer lekker in AD! Even geen mensen verzorgen, nu ben jij aan de beurt, laat je maar lekker verwennen daar!

Heel veel plezier in Turgutreis

http://www.blackfig.info/assets/images/Turgutreis_012_s.jpg

geniet er van!

dolmates!!

Cyn,dus je blijft bij de Fiat.Seicento ook leuk wagentje maar beetje klein,Punto wat ruimer he zit je niet meer zo opelkaar :wink:

Bloem,verschilt per dat,maar hou meestal wel wat werk achter de hand voor het geval ik echt niks te doen heb

@Viva
Oke dan, als het beter gaat zou ik het zelf ook nog aankijken, de dokter kan altijd nog gebeld worden toch.
Ook een knuf voor jou want jij kan hem ook goed gebruiken :kus:

@Cyn
Wow morgen lekker crossen in de punto. Hoop dat ie je bevalt. Gaaf een zwarte!

@Bloem
Misschien morgen nog even sporten, vandaag nog even hier aan het werk.
Vriendin was pas naar huis. Ze werkt in het kinderdagverblijf op de sportschool en had die morgen in haar uppie 16 kindjes gehad. Was helemaal op dus en was naar huis gegaan. Haar collega die die middag werkte zou dat aan me doorgeven maar had me gemist.

TRL: Ja is inderdaad wel klein!! Punto is net ff wat meer auto!!! :tongue:

@ marion, owh gelukkig dan maar… tis wel lekker weer om lekker bezig te zijn, deuren en ramen open, muziek op standje knalhard en lekker rommelen

@ cyn, leuk hoor!! wel met cd-speler??

@ TRL dat doe je goed dan he? niet te hard werken :so:

JAAAAAAAA!! Voor me ozan cd!! Als ik alsnog besluit om de blauwe te kopen heb ik cassete… Ehmmmmm even ombouwen meneer!! :unibrow: er moet echt een cd-speler in!

@ cyn, hoe kom je aan die cd, want zag dat ie bij bol.com niet te koop was, en op de ozan site is ie voor YTL 10 te koop!! maar ja… geen tijd meer om te bestellen!

:p:pOnze geweldig lieve Miere heeft hem gekopieerd voor me!:p:p

reallyyyy??

@ miere :finger: :finger: hint hint…:unibrow:

ja lief he!! :wub:

Goeiemorgen,
Lekker uitgeslapen vandaag, NOT:frown:. Maar goed dat Jill poosje weg is, ga ik vroeger mn bed in.
@Bloem: Vond je van de foto??
@Cyn: Leuk autootje, een punto. Fijn dat Askim gebeld heeft.
@TRL: Niet te druk maken op je werk hoor
@Viva: Ook aan de crock??
@Marion: Aan de poets vandaag:unibrow:

Moet trouwens vanmiddag om half 4 weer aancrocken

@ toos, ja, ik had em toch al wel een x gezien… :smiley:

@Cyn
ik zou ook voor die cd speler gaan
voorlopig nog geen auto voor mij. als het moet en mag rij ik wel in de auto van mn ouders

Sorry Viva maar hij blijft leuk.
Beetje zin in je afscheidsborrel?

Turkije-Fan, ja maar jij werkt ook niet full-time… Ik wel dus heb dan wel een auto nodig… En als ik wil pak ik evengoed de auto van mijn ouders :tongue:

Ik zag ook net dat we weer “nieuwe” leden hebben die komen stemmen.

Inloggen en wegwezen. :finger:

Nee hoor, ik wind me helemaal niet op! :stuck_out_tongue: