Bloem,jep heb heerlijk geslapen nu weer op t werk :disgust:.Denk dat t vandaag een rustig dagje wordt.
Jij vanavond afscheid feestje met je collega’s,heb je er een beetje zin in ?
:tssk: ja… :tssk: whhhaaaowwmm… :tssk: nee… weet echt niet wat ik kan verwachten, dus ik zie het wel…
goedemorgen meisjes…
Nou de molletjes werken goed hoor…zit dus al weer op kantoor aan de mega klus.
Beps…gelukkig weer online…moet wel je vitamintjes nemen he…is goed voor je dakpannetje.
Bloemmie spannend vandaag…misschien krijg je wel een koperen handdruk…zou toch lekker zijn, aan een bloembak heb je weinig als je op wereldreis gaat.
Tlr…erg he in de ochtend ligt je bedje altijd lekkerder dan in de avond…of zit dat tussen je oren???
Roanna…tja een moetje vroeger was het schande tegenwoordig weten ze niet eens wat het betekend, krijgen ze eerst 3 kinderen, wonen 15 jaar samen en gaan dan trouwen (het gros is dan binnen 2 jaar weer uit elkaar).
Voor de rest geen nieuws…heb Brenniej en Marion gemist…misschien aan het werk…en Marion heeft het altijd druk.
Toos vandaag crockken??
Ik heb ook van die die dingen gisteren gekocht voor 5 euro…neppers…muisgrijs…maar lopen wel lekker hoor, vind het er alleen niet uitzien, maar voor 5 euro wil ik ze wel proberen, als is het alleen maar voor ff de tuin in of de hond uit te laten…
@ viva, ja ja en voor je het weet loop je er zo op weg en doe je ze noooooit meer uit :so:
Viva,dus ook aan het crocken hahahaha,5 euri is inderdaad niet veel om het te proberen…
je kunt er ook mee onder de douche he? op de camping ofzo…
weet nog dat ik in turkije op zoek was naar slippers en gewoon nix onder de YTL 20 kon vinden, vond ik echt veels te duur voor slippers voor onder de douche… hihii…
owh ja, wilde kijken hoe laat het was, kijk ik op mn horloge dat ik vanochtend om heb gedaan, zie ik dat ie stil staat!! precies 2 jaar na aankoop in turkije, is het batterijtje nu toch echt leeg…
vond het al knap dat ie het al die tijd zo goed deed, voor YTL 10 is het echt een goede aankoop geweest… voor de kenners, die roze, met die motiefjes…
Goedemorgen dames, ik ben ook weer aanwezig en druk aan het werk.
Misschien toch een echt horloge kopen Bloem…voor op wereldreis eentje die het wel blijft doen, en die ook in het water kan ect…
@ viva, nee joh! heb thuis 7 klokkies liggen, de meest standaard gaat mee… maar mn favoriet (dees dus) die blijft thuis, na terugkeer nieuw batterijtje erin en me is weer helemaal het dametje!
Goedemorgen allen.
Zo, iedereen alweer druk op het werk zie ik?
Bep ook weer terug voor de zoveelste keer.
Bep misschien moet je niet te vaak “vieze woorden” als lekkerre k*twijn enzo hier neer zetten,… dan bannen ze je. :unibrow: :unibrow: Maarre… welkom back hoor! En nu je pincode wel goed onthouden hoor!
@Viva: Oh, gelukkig heeft het molletje wel geholpen. Werkse daar!
@Bloem: Oh, dat is dus vandaag op je werk? Nou, ben benieuwd wat ze je te zeggen hebben voor je afscheid. Ze was zo goed in dit en dat en ze was er altijd en ze was zo’n goede werkneemster enz, enz. Maargoed, het is wel de waarheid, want dat was en ben je ook.
Maar geniet ervan meid. Toch wel leuk, dat je collega’s nog aan je denken en je gedag willen zeggen.
Zo, ik ga even douchen, want zit nog in de babydoll :p.
Fijne dag allen en voor de werkenden… werkse weer.
Goede morgen!
En gelukkig is alles weer als vanouds … Beps maakt de lamp weer aan ![]()
@Beps
Het is me soms wat met die wachtwoorden, vreselijk irri als het niet werkt. Maar het is gelukkig weer opgelost en je kan weer posten.
@Bloem
Nog 2 dagen en een afscheidsborrel te gaan. Veel plezier vanavond bij de borrel!
@Viva
Ook al bij de crocksclub :biggrin:
Je dochter, laat haar maar lekker tieren, beter dan dat ze als een zielig hoopje ellende op de bank zit. En die l*llo gaat maar lekker achter de geraniums zitten. Kan ie daar mooi blijven wachten totdat ie het verzorgingshuis in kan.
De oortjes gaan beter met de paracetamol. Ga je nog wel naar de dokter vandaag?
@Kimbo
Ook al ijverig aan de slag.
@ marion ennn… hoe is het met jou?? maak me een beetje zorgen… weet dat je hier niet alles neerzet maar denk aan je :kus:
@ roanna… in babydoll :redface: hahahaa…
pas maar op… strax krijg je iets anders aan je broek dan een bannn
nou ja, weet niet of ik zo’n goeie werkneemster ben geweest, maar feit is wel dat ik wegga en toch 4 jr in dienst ben geweest
Goeiemorgen!!!
Nou Askim heeft een teken van leven gegeven… Hij heeft me twee keer gebeld, maar nu staat zijn telefoon weer uit!! Nou ja zijn telefoon zal wel stuk zijn ofzo!! Weet niet…
Marion; de vriend van mijn vriendin is inderdaad een vriend van mijn askim… Maar hij zit in het leger nu… dus is niet te bereiken!!!
Nou morgen ga ik een proef-rit maken in de Punto… En als hij bevalt koop ik hem! :lol: En dan zwarte :nod::biggrin:
Ga nu even wat drinken… Heb dorst :drugged:
@ cyn, gelukkig, askim heeft je gebeld!! opluchting! heb je hem ook daadwerkelijk gesproken of was het een seintje??
mijn pfoon gaat de afgelopen dagen ook ‘zomaar’ ineens uit, dus wie weet…
Ik heb hem niet gesproken… Ik was in de sportschool toen hij belde… En nu staat zijn foon weer uit… Maar ja hij leeft nog ![]()
Cyn,gelukkig heb je hem ook gesproken of heeft hij alleen gebeld? Altijd leuk een proefritje maken,wat voor auto heb je nu dan?
@Bloem
Je kent me beter dan ik dacht, vertel idd niet alles, niet omdat jullie het niet mogen weten maar iedereen kan het lezen. Dus daarom alleen in grote lijnen.
Maar het gaat goed met me hoor. Heb alles weer op een rijtje. Geen zorgen maken dus dat is niet nodig. Jij mag alleen nog maar genieten :kus:.
Marion ik kijk het even aan, gaat wel goed hoor met mijn oor…en de molletjes helpen goed…
Marion al een beetje van de schrik bekomen…meis…knuffel voor jou
Cyn hij heeft toch aan je gedacht…dus toch apen en beren voor niets…gelukkig maar