Ikke ben er ffies…
Zo ff met hubbie tv kijken
Ikke ben er ffies…
Zo ff met hubbie tv kijken
@TRL: Ik geef je groot gelijk. Jij en je familie zullen weten welke band jij had met je oma. Ik zou precies hetzelfde als jou gedaan hebben. Gewoon niet gegaan zijn! Maargoed, dat is mijn mening.
Ik zeg ook weleens tegen mijn omgeving, dat ik geen bloemen hoef op mijn kist, want ik krijg ze liever nu en niet als ik al dood ben. Zie ik toch niets van. Maarja, ik heb zoiezo hele andere wensen dan de meesten, maar laten we vrolijk blijven vanavond, want het is een beetje Bloems feestje.
Nou Bloem, dat heb je ook weer gehad. Nu de zondag nog en dan kan de reis beginnen.:wereld:
@bep
Gaat wel lekker hè met dat inloggen.
@TRL: Je moet dat doen wat voor jou het beste is…maar bedenk wel dat je het NOOIT over kan doen, dus spijt is jammer de bammer…niet meer in te halen. Wat je ook doet, sterkte met de gevoelens die er toch in de familie zijn
:kus:
@ roanna, doe niet zo gek!!
mn oma zei dat ook altijd, geen bloemen, de rest van de familie heeft dat dus niet gedaan, mn ma wel, met een broer en onze namen erop… iedereen jaloers, waarom niet onze namen erbij… prachtige krans met oma’;s favo bloemen, stond hardstikke mooi!!
enneuhm mn crematie moet echt 1 groot feest worden!! hahaha, turkse muziek, buikdanseres, waterpijp, hapjes, drankjes, ballonnen en nog meer muziek!!
Nou Bloem, mijn ouders wilden beslist ook geen bloemen en wij hebben dat gerespecteerd. Oke, er lag een leuk bloemstukje op de kist van ons, maar meer ook niet. Maargoed, ieder zijn ding. Van mij gaat alles in stilte. Stttt.
…:paranoid:…fluisterstemmetje…waarom???
Roanna,tis net of ik me moeder hoor die zegt ook altijd dat ze geen bloemen wil ,dat ze die nu maar moeten geven en ze wil ook alles in stilte…
Bloem,das een mooie vertrek tijd hoef je niet de hele dag te wachten tot je eindelijk kan vertrekken
Ik kreeg net een sms van Linda en ik moest jullie allemaal de groeten doen, dus bij deze.
MK,groeten terug.Heeft ze het naar der zin daar al lekkere grieken tegen gekomen :unibrow:![]()
@ kisten en bloemen enzo… wat is er mis met bloemen dan?? staat toch mooi? hebbie gezien hoe groot en kaal zo’n kist is als er nix op ligt…
ja ik weet het niet hoor?? vraag het maar, zoveel begrafenissen heb ik gelukkig nog niet gehad…
@trl
Daar heb ik niets over gehoord.
Bloem,helemaal mee eens hoor is zeker kaal,maar me moeder zegt altijd 1 bloemstuk is genoeg ik zie het toch niet meer,ik heb ze liever nu.Ach ja zo heeft iedereen zijn eigen wensen…
Mk,die verhalen bewaart Linda vast voor ze terug is anders heeft ze hier niks meer te vertellen :slywink:
Good evening ladies!
Ben ook weer bij … kapsels, kadootjes, de awards, begrafenissen en lekkere grieken ![]()
@Beps
Weer in gevecht met wachtwoorden en ook deze strijd weer gewonnen ![]()
@Viva
Een echte Vivauitdrukking … billy turf op eendepoten ![]()
@Basch
Poweryoga. Heb ook een keer zoiets gedaan maar dat was maar eenmalig, grote blijdschap bij de instructeur. Kan er echt niet serieus bij blijven en moet zo’n moeite doen om niet in lachen uit te barsten. Doodse stilte, met zijn allen op een rijtje voor de spiegel, minutenlang balancerend op 1 been, het andere been ergens in de hoogte. En daar sta je dan boom te spelen
. Verveel me rot en ga van ellende maar bekkentrekken naar vriendin in de spiegel. Net zolang totdat ze kijkt en we uiteindelijk allebei de slappe lach krijgen. Sorry voor degene die er plezier in hebben maar het is niets voor mij. Ben meer van de actie zeg maar.
@Bloem
Leuk zeg al die kadootjes!
@TRL
Moeilijke beslissing, ga ik kijken of niet. Je moet doen wat jou gevoel je ingeeft, niemand kan die keuze voor jou maken.
ppffff…sorry hoor
maar lag ie er bij jullie ook weer uit… nu heb ik nog maar een heel klein reageer schermpje…wat is er de laatste tijd toch allemaal weer aan de hand??
trouwens, ketel is weer flink aan het fluiten ivm de stooooommmmm arch!! nog 1x reageren of maar laten waaien??? zen zennnn
Lekker laten waaien Bloem,en mijn reageer scherm is ook klein
nou lekker is dat…
weet niet hoe jullie reageren, maar doe altijd via snel reageren en dit kleine schermpje is niet makkelijk voor mijn mega-posten… misschien ook maar overschakelen in 1 regel posts??
Zo, ben ik weer. Ik was net even de kluts kwijt, maar ik heb ’ m weer gevonden.
Ik was er ook even uit, maar verder is er hier niks veranderd, dat ik zo kan zien.
O ja, nu zie ik het ook, maar ik kwam hier eerder nooit.
heee!!
Nou wat is Hyves moeilijk zeg hahaha
Ikke snap er niks van!
maar goed!
Ik heb iemand geaccepteerd als vriend zeg maar, maar het staat niet in me vriendenlijst die blijft op 0 staan, nou ja misschien dat hier iemand verstand heeft van Hyves… maar ikke niet! hahah