TTT deel 43

@Jill: Moet je even wachten tot Viva weer terug is. Die weet het vast te vertellen en anders gaat ze voor je op zoek op het internet. Ha, ha. :lol: Je weet hoe ze is. Dat zoekt zij wel even voor je op! :teeth:

Zo, ook buikje weer vol.

@Bloem: Oh, gezelli dan weer he, zo’n iemand weer te treffen op MSN.

maar you = Happy!!!.. door het engelse meisje!!!;):wink:

ja nou ja, niet direct door haar, maar wel ff weer wat dingen in perspectief gekregen en wat wil ik nou helemaal…? nix! dus is het allemaal niet zo erg

okey zit weer abracadabra te praten voor sommigen, maar laten we het er maar op houden dat ik blij ben en alles wel goed komt…ahum!

net ff zitten tellen
heb nog een paar euro’s in de knip, dus daar krijgen we geen pizza voor thuis…
denk denk… omelet met kk en tomaat?? pleghh geen zin an… weer crackers met appelstroop… nog meer blegh… helemaal geen zin an!

zal ik een frietje gaan halen?? vind de friet niet zo lekker bij de frietboeren hiero in de straat… maar jha, heb ook geen zin om verder weg te gaan… gets wat een dilemma’s :smiley:

@Brenniej: Dat is niet zo’n leuk bericht dan van die tijden. Met met wie vlieg je als ik vragen mag? Of had je dat aleens verteld? :paranoid: :confused:

misschien heel domme vraag… maar is newcastle officieel schotland? of gewoon engeland??

owh duh!!
lang leve wikipedia!! (engeland, randje met schotland…!!)

Ikke vlieg met Onur air…

Maar ja hoorde dat dat wel vaker gebeurde hehe…
Tis pas 8 november… het veranderde nu makkelijk, dus kan toch wel weer anders worden!.. Misschien vlieg ik wel gewoon nooit meer terug!!!
;););):D:D:D:D

gaat er vanaf die datum gewoon geen vlucht meer naar NL… hee wat rot!:wink:

@ Bloem: oohhwww haha wat herkenbaar met eten, zo zat ik ook bijna elke avond!..hehe!

gewoon geen zin om ook maar iets te doen!!

@ brenniej, denk dat ze dat express doen, eerst hele gunstige tijden neerzetten en ze dan later veranderen… weet niet, had het ook toen ik vorig jaar naar istanbul vloog in april… eerst aankomst 10 uur ofzo, en later werd het vliegen om 21.00 uur ofzo…

ach… en wat is nou zo’n half dagje op 6 weken!!

heb trouwens ook geen honger, dus dat scheelt… kijk wel wat ik doe vanaaf

@ BLoem: jaa zou wel kunnen indd… maar ja goed… Ikke wil helemaal niet aan die terugreis denken… acch… en misschien is het wel beter…anders zitten we weer een hele dag te wachten totdat het zover is… Nu is t maar gelijk voorbij!.. zit ook weer wat in geloof ik…

@ Bloem: en iets van een tosti ofzo…? offee indd een frietje,… of wentelteefjes;)…

ja d’rom, wakker worden en gaan met die banaan!!
en idd gewoon niet aandenken! 6 weken is lang hoor, lekker van genieten, samen vrij, dingetjes regelen en gewoon genieten!!

ik vlieg het liefste vroeg heen en laat terug, off course, maar als het niet perfect kan, dan graag laat heen en laat terug!!

@ brenniej, daarom moest ik eigenlijk boodschappie doen… heb geen brood meer in huis…

echt jan steen hiero… kan ook niet te groots uitpakken, anders moet ik eerst afwassen en als ik ergens GEEN zin in heb…

is het afwassen!,… Bij mij was dat ook zo erg… soms was het zo erg,… dan werd ik eigenlijk gewoon gedwongen om het te doen,… omdat het echt de spuigaten uitliep! hahaha…

afwassen… I hate it!!!:wink:

In januari wil ik toch mijn verrassingsactie doorzetten,
maar ik zit egt ff uit te zoeken hoe ik nou bij zijn huis kom!..

hoe kom ik daar nou achter,… tis ook niet op internet te vinden…

dan wordt het toch egt vliegen naar Antalya… of misschien Konya maar dat zal toch echt te duur zijn, Hmmm vanaf Antalya met de bus naar Konya is te doen! vanaf Konya naar Aksehir… maar dan??? haha

@ brenniej… tja… denk je niet dat als je in ahsehir komt, dat je het herkent?? en ik zou het niet op eigen houtje doen, dan zet je zn familie zo voor het blok, omdat hij daar woont en alles…
kun je niet zn ouders of zus erin betrekken? of een neef ofzo, dat die je ophaalt in konya ofzo??

owh en heb je google earth??
kun je makkelijk downloaden en vaak kun je van de kleinste dorpjes vanaf bovenaf alle straatjes zien enz…