TTT deel 43

Ja kan ik me voorstellen,het ding was nog geen jaar oud maar mijn man zegt dat het van het stof is wat erin zit.
Maar goed die dingen zijn tegenwoordig zo duur niet meer dus ik ga niet terug naar de winkel,dat gezeur.

Ja lijkt me niet gemakkelijk zo een verre liefde!

Ja precies,… Me moeder heeft nu egt een goeie voor 14.99 geloof ik… Nou jaa…daarvoor kan er weer een steekvlam uitkomen!:wink:

Zo even eten maken tot straks!!!
@Brenniej,probeer het gewoon even,lekker muziekje op de achtergrond en alle mooie herinneringen bovenhalen.

Nee is het ook niet:(

Ik wil hem gewoon eventjes zien, even aanraken, even knuffelen, even een kusje geven;), even met hem praten, (LIVE) gewoon eventjes… maar helaas… HET KAN NIET!..

maar jaa zijn weer momenten, straks voel ik me wel weer beter…hoop ik!

@ Jill: kookse en voor straks eet smakelijk!!!

GRRRRRRRRRRRRRRRRRR…krijg net een mailtje van k*mFly…dat me terug vlucht op 8 November… van 17.00 naar 5.20 is verplaatst!!!:(:(:(:(:(:frowning:

zo wat baal ik hiervan zeg!..

ten eerste wil ik niet nu aan de terugvlucht herhinnerd worden en ten tweede is het veeeeeeeeeeeeeeel te vroeg!!!:(:(:(:(:frowning:

@ brenniej!! hey bah wat vervelend!! dat sucks echt big time!!

Zo iedereen is weer gevoederd!!

Brenniej dat is balen zeg pfffffffffffffff hopelijk veranderd het gunstiger voor die tijd.

O ja voor ik het weer vergeet,weet iemand of er in alanya een wasserette is waar je je was kan brengen om te wassen en te strijken?

ik hoop het ook…:frowning:

@ jill, vast wel!!

Denk het ook wel,… Ikke ben daar nog noooit geweest…

@ brenniej, alleen nog maar in marmaris geweest he??

zucht… ben om half 3 mn bed uitgerolt, ontbijtje gemaakt en laptop open en heb tot nu toe nog geen fuck gedaan…
heel de tijd op msn met een engels meisje die me wat interessante dingen heeft weten te vertellen :smiley:

me= more happy again!!

@ Bloem: ikke ben in Kusadasi geweest, MARMARIS natuurlijk:) Ikke ben Ankara, Istanbul, Konya, Aksehir, en nog meer van die kleine plaatsjes:D

oohhww en nog 3 dagen in Antalya geweest…

ja okey!! hahahaa
okey okey, say no more!!

hahah! :D:D:D