TTT deel 43

Cyn,jij ook prettig weekend verder!!!:dag:

Vandaag me vriend gesproken het hotel waar hij werkt,blijft niet open in de winter,helaas voor hem.Dus misschien wil hij nu wel voor langer hierheen komen:biggrin:

Roanna,klopt helemaal de heideweek.Was de laatste jaren wat ingekakt,maar ze willen er dit jaar weer een feest van maken,dus ben benieuwd.Gister is de opening geweest met Jan Smit.

@ cyn, prettig weeknd :dag:
@ trl, owh aan de ene kant goed nieuws en aan de andere kant minder, want hij wilde graag daar werken he?
@ roanna, denk je dat je er iets mee kunt??

@Bloem: Ja zekers wel! :slywink: Ach, wij zijn zoiezo s,avonds bijna nooit op de kamer, dus zullen veel wandelen en terrasjes gaan zitten. :biggrin: Ik denk dat we dan alles wel zo’n beetje tegen zullen komen, wat jullie hier vertellen.

Oh, heb er al zo zin in he! :zon02:

Ja klopt Bloem,maar ja misschien gaat hij nu op zoek naar wat anders voor de winter.Hij zal al als ik in Nederland kan werken blijf ik langer :unibrow:,maar dat is natuurlijk niet mogelijk :wink:

Nou ik moet ervandoor,vriend is huissleutel vergeten,en de rest zit nog bij de voetbalclub,dus ga ff reservesleutel bij vriendin thuis ophalen.

Fijne avond allemaal :dag:

Zo ben ik weer maar heel even maar ik moet zo aan het eten beginnen;
Bloem en Cyn hebben zo te lezen al heel wat meegemaakt,gezellig!!!

Doegiiiiiiii … Jij ook goed weekend TKL :dag:

@Roanna ,gaat het een beetje?

@ roanna, ja cker, gewoon lekker een beetje rond wandelen, dan komt het allemaal wel goed!

@ trl, succes met de sleutels!

TKL en Cyn goed weekend meiden!!!

Voor iedereen natuurlijk!!!

@Jill: Ja ik ook. Mijn manneke heeft net de filetjes al gebakken, dus ga ik zo even aardappeltjes bakken en de sla mengen.

Iedereen voor zo… eet smakelijk :dag:

@ jill, en de fohn in huis??

@ roanna, smakelijk!!

Wij zitten ook nooit op de kamer,alleen om te slapen,voor de rest met de auto rondtoeren,lekker aan het strand of het zwembad.
Even naar de kamer om te douchen en dan lekker de stad in lekker eten en terrasje,oooooooooo ik kan niet wachten!!!

Ja hoor Jill. Hier gaat alles gewoon weer zijn gangetje. Bedankt! :wink:

Dat bedoel ik Bloem. Gaat helemaal goed komen daar! :stuck_out_tongue:

@Roanna,smakelijk!!!
@Bloem,yep gelukkig ik stond van de week mijn haren te föhnen en opeens een steekvlam eruit,ik heb hem gelijk op de grond laten vallen .
Gelukkig zijn mijn haren niet verbrand het zou nogal een gezicht zijn.

ikkkkkee kan niet slapen…:(:(:frowning:

Jeetje het gaat hard hier,maar ja ons record van 2 dagen voor een deel dat zal wel niet snel te verbeteren zijn,zeker nu er zoveel weg zijn.

@ Jill: Zooo dat had me moeder van de week ook, kwam er ook een stekkvlam uit… en kapot!!.. nu is die halve fohn zwart haha… dus heeft ze ook maar gelijk een nieuwe gekocht, maar ze schrok zich rot!..

Haha Brenniej,je tante spookt zeker door je hoofd!

Njaaa dat nog niet eens zo erg…jaa beetje ergens achter!:wink:

maar ik mis Askim gewoon zo erg vandaag… ik weet niet… Ik mis hem…Baaah…rotgevoel is dat…:frowning: