TTT deel 43

@ roanna, nee ff serieus… als je het hotel uitgaat, heb je ertegen over het saray zetas ocakbasi… goed, lekker, betaalbaar turks eten!
als je links gaat (als je het hotel uitkomt) en je loopt het straatje link sin )plaj sokak) en einde van het straatje ga je naar rechts, kom je in ‘mijn’ straat… gewoon doorlopen, kom je vanzelf bij smileys, roxy en cornerbar… vooral engelse funpubs, maar je moet er een x geweest zijn

in cornerbar zitten de meeste van mn vrienden, ernaast zit een travelagency tu-tur, heb ik gewerkt. daar moet je echt een boottocht boeken… allicht als je zegt dat je vrienden met mij bent, krijg je korting, i dunno
naast roxy’s aan de linkerkant, (naast schoenen en zonnebrillenzaak) zit een kebabshop, weet niet hoe het heet, maar daar haal ik altijd mn broodjes kebab enzo
als je dan verder loopt de straat af, kom je vanzelf bij de windmill op de rotonde.

daar zit bombay cottage… erg goed indian food buffet… geweldig…
tegenover de windmill zit barstreet, links als je van die kant barstreet inloopt, zit papa’s ook heerlijk doner en kebab, maar ietsje duurder enzo…
nou ja…,. das zo;n beetje mijn gumbet dan!

@ cyn, brbr die griezel?? vond em maar nix, arrogante lul!!

arrogant wel… maar oh zo lekker!! :so: hihi laat askim het maar niet horen!! Dan wordt ie gek!

hahahaa is de vriendschap snel over!!

dat denk ik ook ja!! Maar die arrogante moest ik wel te vriend houden… Hij werkte in de bar van Rexene… en anders krijg ik geen drankjes meer… Nu werd ik meteen geholpen…niks wachten… Gewoon in het turks bestellen, verstaan die toeristen toch niet hahahahah

Maar OH wat was hij lekker hahahaha Sorry hoor:lol:

@ cyn, hahaha beter dan!!

@ cyn hahahaaa niet mijn ding, maar gelukkig: smaken verschillen!! hahaha

Roanna, ik heb er niks meer aan toe te voegen!!

En als je geld wilt wisselen:

Als je het hotel uitloopt naar links… dan zit er op de hoek een supermarkt met een heel lief vrouwtje… Zij spreekt heel goed engels, en ze wil je altijd helpen!

x

Ja!! Want anders was mijn askim nu onze askim haha:lol:

Mjin vriendin gaat dinsdag naar Bodrum… en dan ziet zij mijn askim ook gewoon :drugged::(:thumbsdown:

ja, dat vrouwtje is lieffff!! hahahaha

@ cyn, nee nee… moet er niet aandenken! hou jij je askim maar lekker voor jezelf, dan kwijl ik wel op andere mannen!!

:thumbsup: haha ja dat vrouwtje komen wij al jaren… en we nemen ook altijd een kadootje voor haar mee!

Dag dames!!!

Een nieuw deel alweer,dat is snel gegaan.

Filiz,leuk te lezen dat je een super tijd heb gehad,jammer dat je mams je vriend niet mag en je vriend je mams niet,hadden ze elkaar nog nooit ontmoet dan? En in december vergoed daarheen of is dat een tussendoor tripje?

Bloem en Cyn,zie jullie al helemaal voor me daar samen in Gumbet.X-bar gingen wij ook wel eens heen,maar meestal central bar.

Brenniej,niks van je tante aantrekken hoor,lekker gaan.

Jill,gelijk heb je dat je ff naar de dokter gaat zo vlak voor je vakantie.

Bloem,heb 1 vriend gesproken en ze hebben het goed gehad in Tsjechie,zijn ook naar auswitsch geweest en vonden dat erg indrukwekkend,polen vonden ze ook mooi.Vriendin van mij had soms wat moeite is niet gewend in een tent te bivakkeren.De rest hoor ik vanavond denk ik wel en gelijk foto’s kijken.

Hier komen net wat wagens van de optocht voorbij is vanavond en bij mij in de straat moeten ze opstellen dus kan alles al zien,we hebben deze week hier de jaarlijkse 'feestweek’altijd laatste volle week van augustus.Dus zullen vanavond ook nog wel ff gaan stappen

@ TRL klinkt goed!!

@ cyn das lieffff

owh ja, en vind central bar ook wel okey, maar ja, x-bar is toch echt meer de place 2 be!

JOEPIE!!! Ik ga afsluiten!!!

Iedereen een fijne zondag! En een fijne zaterdagavond!!!

LaterS!!!

:slapen:

Vriendin van mij had toen een lover in central bar dus gingen we vaker daarheen :slywink:

ja dat verklaard een hoop!! hahaha

@TKL: Is dat niet het heidefeest wat nu bij julie aan de gang is?

Wij gingen voor jaren terug altijd naar “Fleurig” omdat ik vaak vrijkaartjes kon krijgen. Maar sinds ze in Haarzuilens ofziets zitten, zijn we er nooit meer geweest.

Nou dames, ik hoor het alweer. Klinkt allemaal goed! :thumbsup: Zal zeker even bij het vrouwtje in de supermarkt langs gaan.

:dag:Dag Cynthia. Jij ook een heel goed weekend. :wink: