TTT deel 43

@ brenniej, als de video camera thuis laat!! hahahaha wanneer gaan we?

Ik geloof dat ik nog even ga proberen een uurtje te slapen!..
Hopen dat het lukt… maar ben nu een beetje moe… dus als ik het nu niet probeer… kan ik voor de rest van de dag wel vergeten!..

tot later!!.. XXX

slaap lekker!!!

@ cyn en die engelse dames dan, waarvan we vanaf bovenaf een uitzicht hadden tot aan hun navels!! :smiley: en jouw askim dan, met die leuke vriend aan het dansen!! hahaha

@ brenniej, truste, gewoon je oogies dichtdoen en lekker wegdromen!

wat een wilde verhalen!;););):wink:

Haha ja mijn askim spoort niet… die denkt soms echt dat hij een neger is zo danst hij haha… en ze vriend… haha die was wel echt lief!! Hoop dat ik hem weer ga zien! Zit hier nu echt met een glimlach terug te denken!!!

@ brenniej, viel wel mee, heb me netjes gedragen, je had erbij moeten zijn!! hahaha

Brenniej, je wil niet weten hoe wild :wink:

En bloem die om half 4 honger heeft, en een andere straat in gaat om Döner te eten… maar het toch niet doet :lol:

@ cyn, hahahaa, jouw vriend n niggah!! hahhahaa… nee tis gewoon een askimmetje!
en tja. die vriend… als je hem nogmaals ziet, moet je maar alsnog mn excusses overbrengen… wat was ik eigenlijk gemeeeennn :smiley:

@ cyn, jawel… heb toen wel een broodje doner gehaald… of bedoel jij nu een andere keer/??

zal ik doen :wink:

's nachts om half 4 ofzo… dacht dat je toen niks had gegeten… maar toch wel??? :lol::chin:

Zo hee. Poeh zeg. Ben er even niet en… ja hoor, volgende deel alweer. Jullie kunnen er wat van hoor! :unibrow:

@MK116: Bedankt. :wink:

Jullie moeten mij voor vetrek wel even zeggen waar ik in Gumbet zoal moet zijn he? :stuck_out_tongue: Ja, ik ga naar Gumbet… weet je wel? Oke, eind volgende maand pas, maar toch!

**Verder wil ik alle lieve mensen hier op het forum ff bedanken voor de bemoedigende woordjes aan mij gericht. Doet mij goed! **

Roanna… OVERAL!!! :slywink: Alles in Gümbet is leuk!!

@ roanna, tja hebbie ff?? hahahaha

@ cyn, ja volgens mij had ik die nacht nog wel ff een broodje gehaald hoor… maar goed, maakt niet uit
heb nooit zin om te slapen na zo’n heftige avond… moet altijd ff een soort van cooling down doen enzo…

Haha ik heb mijn cooling down altijd nog met Askim… Moet altijd een pokke-end terug lopen naar het hotel… En dan daar nog ff kletsen… met askim zijn dronken vrienden die dan geen eens meer turks kunnen zo haha

Je weet wel die ene die dronken was… lange jongen, lichte ogen… Ik vond hem echt te lekker!!!

mm er liep net echt een mjammie jammie meneer langs :retard: poeh! Heb het er warm van hahahaha:p

Ik heb geen zin meer :retard::finger::disgust: