TTT deel 43

Dat is waar… maar hij werkt toch in WOW… dus had hem meteen kunnen zien!!!

Enne die onderdelen zijn ook saai!! Vooral verzekeringen… zitten zoveel haken en ogen aan… :finger:

Pizza hadden wij donderdag op het werk… maar ze hadden 1 verkeerde geleverd, en die hebben we lekker niet terugegeven… dus we hadden er lekker 3 haha!:unibrow:

Ikke net ook gelijk even gekeken,… maar mijn vlucht staat ook nog steeds om 21.00… pffff…maar jaaaa moet die dag ook nog me verjaardag vieren!! whahah

@ cyn oefff buikje weer rond dus!

en idd, was ff vergeten dat je naar ‘zijn’ hotel gaat, hahaha en tell me about it: verzekeringen zijn saaaaiiii!! nog 2 weken voor mij!! woupwoupdiedoup!!

dus heb dan ook wel genoeg afleiding… alhoewel ik dan niet eens zal weten wie er dan wel of niet zijn haha…zit dan al met me hoofd in de wolken:D

@ brenniej, ja idd, dan hebben je familie en vrienden nog wat aan je die dag en 1 half dagje of 6 weken… overleef je ook nog wel, toch :wink:

Heb je jezelf een mooi verjaardagskado gegeven!!!

Ik ben bij askim als we “officieel” 2 jaar een relatie hebben… Kende hem toen al wel 6 maanden!!

@ brenniej, ik ken dat, dat je gewoon ff lekker alleen maar met jezelf bezig bent en alles en iedereen om je heen vergeet!!

Jawel moet wel he!!!:slight_smile:

maar ikkkke wil nuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

@ cyn, woh… das wel speciaal dan! goed uitgekiend zeg!!
owh ik weet het, ikke ga op wereldreis, maar had graag een maandje later gegaan om toch nog ff laatste 2 weken van sept mee te pikken in gumbet met jullie allemaal!! hahahaa

@ Bloem: jaaa…hahah dat heb ik de laaste tijd eigenlijk best vaak…zit ik bij vrienden…of pauze op me werk…en dan heeft iedereen zoiets…Brennnnn…je zit hier…!!! halloooo…contaccct!!! hehehe

:greece: Linda: 24 augustus - Kreta :greece:
:turkey: Jill: 29 augustus - Alanya :turkey:

:turkey: Jacqueline: 29 augustus - Alanya
:turkey: Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris

filiz: december - Side 4 evahhh!!

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz

ja maar dat komt volgend jaar wel goed!!! Al zit askim in dienst dan kom ik toch gewoon ff een paar daagjes invliegen!!! ff x-barren!!! Gaan we samen naar Marm… of Brenniej ff te pesten… en dan vlieg ik weer terug :stuck_out_tongue:

@ brenniej, klinkt bekend idd!! pfff…

@ cyn, okey herstel, laatste 2 weken van sept en vooruit, 1e week oktober!! hahahaha… wat een feest zou dat zijn geweest met zn allen!

hahaha!!.. jaa hooor!!.. Ik vind alles best!!!

@ cyn, klinkt als een heeeel strak plan!!
zucht… ff x-barren… beetje dansen, beetje drinken, beetje flirten, nog meer dansen!! zucht, heb wel weer zin in een avondje funfunfun!!

Had super geweest… Maar denk je in!! Dan zit je ergens veel verder weg… en misschien is dat nog wel veel mooier en leuker!!!

Moppie gaan gewoon lekker genieten van je trip, Gümbet loopt echt niet weg!!!

Ikke heb ook echt zin in een avondje fun!..

gewoon…PARTYTIME!!!:wink:

Echt had zoveel lol met jou in die x-bar… Ook om die homo die zich beneden gigantisch stond uit te sloven!!! :wub:

owh ja die!! die zo heerlijk wegwijzerig stond te dansen!! LOL
zucht ja, was erg leuk ja, ff gewoon weer lekker dansen tot je voeten eraf vallen!!