Brenniej, je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan niet hebt gedaan!
Jill, weet hij ook al waar naartoe??
x
@ Cyn: zeker weten, maar weetje ikke ga er van uit dat ik er helemaal geen spijt van krijg!!! en dat het gewoon een geweldige super tijd wordt… en dan ik uiteindelijk misschien alleen naar hier kom op “vakantie” !![]()
@ jill het heeft er dus altijd al ingezeten?? wat heb je met toeristen gedaan dan?
@ cyn, moet er toch uit om geld te pinnen dan, heb nooit contant op zak
@ brenniej, ja jammie lekkel!!
Dat is mooi gezegt Cyn!!!
Meiden tot straks,ik ben even weg!
En nu niet stiekem dit deel volkletsen he!!
Ja lekker toch!! Er gewoon voor gaan meid!!!
Jullie merken wel… heb het rustig!! Heb niks te doen meer!!! Nou ja nog een uurtje, en dan ga ik lekker naar huis!!! Lekker leren!!!
Heb maandag over een week al examen :mad:
:biggrin:Jill, we beloven niks
@ brenniej, klinkt goed he?
2x per jaar 2 weekjes ofzo???
ikke ff naar de doccie’s en medicijntjes halen, beetje socializen met pa en ma…als ik maar genoeg kan verdienen is er nix aan de hand denk ik!!
Hij wil graag op een cruiseschip gaan werken,of naar Griekenland in een hotel.
Wij hebben een vakantiepark gehad Bloem.
@ cyn, examen van wat??
@ brenniej ikke zou ook dolgraag eens een keer zo’n 3mnd cursus in turkije willen doen! ideetje voor jou ook misschien?
Jaaa Bloem 2 keer per jaar ofzo…! ff iedereen gedag zeggen, en dan snel weer terug! hahaha…
@ jill, wow das heftig!! das ook een droom voor velen hoor! allicht niet in het buitenland, maar een hele onderneming!
@ Bloem: ik heb daar ook wel is over na zitten denken indd!!!..
@ brenniej, mijn idee!! ![]()
Jill, gaaf zeg!!! Mooie plannen :hihi:
Bloem, examen voor mijn werk… Moet examen gaan doen in verzekering, vervoer en verblijf… :tear: Enne ik ga mee voor die cursus haha
@ brenniej, had me al bijna een x ingeschreven… moet nu maar ff wachten tot najaar 2008 ofzo?
@ cyn, owh jee, klinkt saaaiiiii!! kun je beter een paar leuke boekingen hebben als werk ![]()
enneuhm… is goed, in izmir… 3 mnd turks leren bij tomer en verblijven bij een gastgezin… turkser kun je het niet krijgen denk ik (ze hebben ook 4 wk hoor!!)
Ja vet toch zo’n cursus!!! Gaan dan wel bij mijn schoonfamilie in het gastgezin haha!!!
Ik heb even gekeken naar mijn vluchttijden, maar staat nog steeds op 18.20 heen @!#&@$^!@$
@ cyn, ach je gaat 2 weken en als je er maar komt!! dan is askim ook meteen klaar met werken en hoef je niet heel de dag te wachten
owh!!! heb ff in de glazenbol van toos gekeken en ik zag mezelf vanavond zitten met een grote pizza op schoot!! :biggrin: