TTT deel 43

@Cyn het is je aan te zien je ziet er gelijk wat minder benauwd uit!!

Geen idee ik weet niet hoe dat werkt met die sterren

@ brenniej, zo is het!!
@ jill, zo is het! luisteren!!
@ cyn, bij je 5.000e volgens mij…

recordje zou zijn… 1 deel in 1 dag?? :unibrow:

in 1 dag Wooowwiiee… zouden we dan voor elkaar krijgen??

Mm ik denk niet in het weekend!!

Jill, haha ja he!! Kijkt niet meer zo zuur nu:zon02:

@ brenniej… ik weet het niet… komen we vanzelf achter!! hahaha…
misschien als we met velen zijn…

Weet je Brenniej ik ben nog van de ‘brave’ generatie en heb altijd naar mijn ouders geluisterd.
DOM DOM DOM want ik wou vroeger reisleidster worden en dat zagen ze helemaal niet zitten.
Ik heb er dus altijd spijt van gehad dat ik toen mijn zin niet heb gedaan.

En dan is de liefde nog anders,gewoon je hart volgen meis,je kunt wel aanhoren wat je omgeving zegt en er misschien hier en daar iets nuttigs uitpikken.
Maar jij moet je hart volgen!!!

goed idee… een online afscheidsfeessie van moi!! :smiley:

mm nog 440 dus… Zal mijn best maar even gaan doen!!!

x

@ jill, ja vroeger was alles anders!! jammer hoor dat je het niet gedaan hebt! maar ja… wat dan he?

En wat gaan jullie eten vanavond??

@ cyn en dan na te gaan dat ik op een gegeven moment je nog moest inhalen!! hahaaa, was ergens eind mei nog!

Hamburgers!

@ cyn, owh jee daar vraag je me wat! daarom moet ik nog de deur uit… shit…

owh hamburgers das lekker ja… maar laatst ookal op… :tssk:

ikke heb wel zin in een ,lekker kebabje!! hahaha

zoals altijd eigenlijK!! :smiley: :smiley:

@ Bloem: we kunneh et natuurlijk altijd proberen!

@ Jill: Jaa maar dat doe ik ook echt wel, er zijn meer mensen die me zulke verhalen hebben verteld…! mensen die dingen niet hebben gedaan voor andere…en altijd spijt van hebben gehad!..

Maar ikke ga echt me hartje volgen!!.. en dat is paar 1000 km verderop!..in een prachtig land…vol met lieve mensen…! waar ik me altijd thuis voel…! en waar mijn “grote” liefde woont!;);):wink:

Bloem, je kan ook wat bestellen en laten brengen!! Kun je lekker binnenblijven!!

Mijn moeder eet vanavond geloof ik hazelnoottaart haha… Die is echt verslaafd… Altijd als ze in IJmuiden komt moet ze hazelnoottaart halen… en waar was ze vandaag?? JUIST!!!

Ik eet Köfta (griekse variant) en mijn pa Mousaka… en mijn moeder dus taart :lol: haha nee hoor… die eet denk ik ook gewoon Mousaka… al weet je met die gek maar nooit!

ikke weet nog niet wat ik ga eten!,…

maar Bloem nu je over kebab begint!.. heb ik daar ook wel trek in!!..

Ik heb nu ook een heel leuk leven hoor,en ik heb toch min of meer met toeristen gewerkt dus ik klaag niet.
Maar ik heb wel onze kinderen alle vrijheid gegeven en de jongste van 17 die gaat na zijn laatste schooljaar ook uitkijken om naar het buitenland te gaan,ik zal hem voor 200 % steunen.