TTT deel 43

heb maar 2 glazen en 5 borden ofzo, dus als die vuil zijn, was ik er ff 1-tje af ofzo… maar ja, staat nu allemaal op het aanrecht ipv in de kastjes!
geen zin geen zin
zou zo weer ff kunnen slapen, maar laat ik dat maar niet doen!! hihi

jaa misschien een neef, die woont in Konya… maar ja dan moet ik even ze telefoon nummer weten te krijgen…

zusje is 10 dus gaat moeilijk!:wink:

Hmmm kan askim misschien ook bellen ofzo als ik het vliegtuig in ga… ofzoeits!..

ja… of als je er strax in oktober bent… dan wilden jullie toch naar konya gaan?
en die oom met dat huisje en alles? kan die je niet helpen??

Jaa precies, ik moet het maar even uitzoeken, tis zoo lastig komen daar…

vind het ook een beetje eng moet ik zeggen om in me eentje door die kleine bergdopjes te reizen!:S:S

mensen zijn daar toch weer heel anders…

@ brenniej, doe het dan niet!!
de verrassing en blijdschap dat je komt is er heus niet minder om hoor!! vertel het hem gewoon in okt… kijk wat hij zegt, wat makkelijk is…
en vertrouw een beetje op hem, tuurlijk verrassen is leuk, maar in dit geval zoooo omslachtig!!

en tja… uhm… aan de andere kant… als je toch al in mrt wilt gaan… kun je dan misschien niet beter je vakantiedagen en geld dan gebruiken?? ik snap dat van nov. tot mrt nog heeeel lang is, en na nieuwjaar daar ff naartoe hardstikke leuk enzo… maar een seizoen daar zijn en langer is al moeilijk genoeg…
weet niet hou jouw financiele situatie is, maar vrees dat jullie elke € kunnen gebruiken als je er eenmaal heen gaat…

maar das gewoon mijn ervaring en mening

Jaa maar vanaf november tot maart Bloem…zijn bijna 5 maanden… ik ga dat niet redden, en met de euro’s kan er egt een retourtje vanaf…

Ik zie het allemaal wel… zucht… ikke weet het ook ff niet… Mis hem gewoon zo ontzettend…:(:(…

@Cyn en TKL: Fijn weekend.
@Jill: Hoop dat je toch snel weer opknapt
@Feliz: Vervelend dat je moeder en askim elkaar niet mogen. Draait misschien wel bij. Hele beslissing om daar naar toe te gaan, maar volg je hart.
@Bloem: Dacht dat je in mijn glazen bol jezelf met pizza had gezien

ikke heb vandaag gewoon vreselijke baaldag:(

Ik zat vanmiddag beetje te rommelen in een laadje, wat dingetjes uit te zoeken… kom ik ineens een echo tegen van toen… Bah…allles komt naar boven… Ik weet het gewoon even niet… alles gaat door me hoofd als een sneltrein…

dit en dat…en dit… ik wil alles tegelijk… of juist niks…

sorryyy…

@Roanna: Aan de haven en boulevard van Bodrum zijn leuke terrasjes, leuke winkelstraatjes en op dinsdag markt. Op zaterdag heeft Turgutreis een grote markt en is ook heeeeeeellllllllllllll gezellig

@Bloem heb je nu al iets gegeten?
@Brenniej,hoe is konya?wij willen er vanuit alanya met de auto heen voor een dag of 2.
Is er iets te zien of is het meer een industriestad?

@Brenniej: Zal toch moeten slijten en dat kost even tijd. Als je denkt dat je er overheen bent, krijg je toch weer zo’n sh*tdag.

@ brenniej, ja dat zijn ff pijnlijke momenten en dan wil je gewoon bij je askim zijn, snap het helemaal!! absoluut… ikke zit hier mezelf ook een beetje gek te maken…

als het kan ga dan gewoon ff lekker in jan. op en neer, maar vertel het je askim wel! tis al genoeg spanning om daar weer heen te gaan, dan kun je al die extra vlieg/ bus/ zoek stress niet gebruiken!!

@ toos, ja de glazenbol zag dat wel, maar mn portemonnaie doet ff niet mee…
ga ff naar beneden, kijken of ze iets lekkers hebben!

het is gewoon,…
Ik heb nooit met hem erover kunnen praten… face 2 face…
Ik heb alles alleen moeten doen:(
me ouders waren er wel, en vrienden… maar juist degene die ikke het hards nodig had/heb is er gewoon niet… ik kan gewoon tegen dat gevoel…van onmacht, en hopeloosheid…dat je zo graag wilt maar niks kan…

@Brenniej je hebt het goed zitten he,kun je je askim niet even bellen dan ben je misschien wat rustiger.

@ jill, konya is erg turks en erg islamitisch! echt een mega stad en ja veel industrie…
maak kijk maar eens op google picture search, tik konya in en je krijgt erg mooie dingen te zien… mooie park en moskee, maar volgens mij is er verder nix te zien

met de bus deden we er ongeveer 2,5 tot 3 uur over van konya naar alanya… de weg door de bergen was wel erg mooi hoor!!

@ Jill: Konya,… ja op zich hele gezelige stad vind ik… veel leuke winkeltjes enzo… maar tis daar wel heel turks zeg maar… hehe…heeeeel gelovig… Vrouwen lopen er bijna allemaal gesluierd… maar op zich wel leuke stad… maar ik persoonlijk vind het niet echt een aanrader… maar dat is mijn mening!

@ brenniej, ja dat is het… je hebt hem niet meer gezien he? wacht het maar ff af tot in sept… cker weten dat jullie er samen om kunnen huilen en lachen over kunnen praten en zwijgen… tis allemaal wat he?? :kus:

@ Jill: ik had hem net aan de telefoon,… denk dat het daardoor juist erger is geworden…
wordt er soms gewoon zo moe van…
meestal kan ik me er goed doorheen worstelen, en volhouden… maar soms…stort ik ineens in… en heb ik ff helemaal gehad, en kan ik er ff niet meer tegen!
en wat doe ik… ga ik askim ze lievelingsliedjes zitten luisteren, briefjes lezen die ik van hem heb, foto;s kijken…waardoor het allemaal erger wordt…! maar ja… even lekker huilen is ook wel lekker!:slight_smile: