TTT deel 43

@Toos:Nou die dindagmarkt missen we waarschijnlijk dan ivm met aankomst en vertrekdag op dinsdag, maar dat van die grote markt in Turgutreis op zaterdag had ik al over gelezen. Dus dat zal het zeker wel worden, als de verbinding er naar toe goed is. Dat vogelen we daar wel ff uit! Misschien ook de ultieme plek voor een minimeeting? :nod: Nou, we houden elkaar voor die tijd nog wel even op de hoogte toch?

@Brenniej: Ja, dat zul je toch zo af en toe wel houden. Probeer je er tegen te verzetten en zoek ff afleiding. Maakt het niet minder makkelijk, maar wel draagbaarder, denk ik.

@ Bloem: jaa ik ben in NL aangekomen… en toen 2 weken daarna kwam ik erachter dat ik zwanger was… dus we hebben er zooo moeilijk over kunnen praten… en het loopt ff allemaal over… maar komt wel weer goed…

Zal ook wel eventjes zwaar worden als ik hem zie…zullen veel emoties loskomen…zeker van mij kant denk ik!.. maar ja dan is hij er om me op te vangen!:slight_smile: en daar verlang ik gewoon zo naar!

Ja meid gewoon even aan toegeven denk ik dat lucht misschien een beetje op.
Wanneer heb je hem voor het laatst gezien?

maar wat Toos al zei… denk ik er een beetje mee om te kunnen gaan! komt er ineens weer iets… en dan lijkt het alsof je weer bij af bent!:S:S

@ Jill: 20 juni ben ik terug gekomen… 2 maanden geleden… valt nog wel mee… maar toch Te lang!:slight_smile:

Ik ben aan de ene kant ook zo bang, dat als ik hem zie hem op een 1 of andere manier niet in ze ogen durf te kijken… of dat ik spijt krijg van de beslissing die ik heb genomen…

sorry dat ik zo doordraaf hoor… maar het moet er even uit ofzo…

Ooo sorry Brenniej van je zwangerschap wist ik niet misschien dat sommige van mijn postings dan een beetje raar zijn overgekomen.

@ Jill: nee hoor geeft niet!.. :kus:

Brenniej niks sorry meid is goed als je er even kunt over praten,als je alles voor jezelf opkropt wordt het waarschijnlijk alleen maar erger.
We hebben hier allemaal weleens ons hart gelucht,en dat kan zo goed doen neem maar van me aan dat we je helemaal geen doordraver vinden.

Weet je wat kan opluchten?
Als dingen mij weleens teveel worden ga ik naar buiten engeef me een schreeuw,heerlijk wat lucht dat op.
Gelukkig woon ik wel erg rustig dus niemand die er last van heeft.

Ik weet het ook wel!:slight_smile:

weet gewoon ff niet waar ik mezelf moet laten nu!.. hehe
wat ik met mezelf aan moet!
Maar ja… ik snap ook gewoon niet hoe ik nou zwanger geraakt ben!.. ja klinkt misschien allemaal heeel prive…
maar ik begrijp het gewoon niet…:(:frowning:
het had helemaal niet moeten kunnen!..

Altijd denk ik… ik heb het goed gedaan…ikke wil nog zoveel doen… met een kind kan dat gewoon niet!
maar dan komt toch weer dat stukje gevoel op spelen dat het wel wilde…
Dat als ik een foto van mij en askim zie… dan denk ik… :(:frowning: we hadden over paar maanden een gezin kunnen zijn…

weetje allemaal zo tegenstrijdige gevoelens… die dan naar boven komen en even alles overhoop gooien!..

Zo is dat Jill

@ brenniej, juist goed dat je het ff van je af praat, anders krop je alles alleen maar op enzo… maar laat je je er niet te veel in meeslepen meis! pffff je leventjes is zo rijk en mooi en het komt allemaal wel goed!! probeer te denken aan wat je wel hebt en niet alleen aan wat je mist!!

en tja, dat van in de ogen kijken, ik zou het niet weten, ik denk persoonlijk dat je de juiste beslissing hebt genomen en wat ik begreep staat hij achter je… je moet het nu nog ff samen verwerken

Weet je, het is een ingreep die je niet zomaar voor de lol doet. Dat moet je verwerken en dat kost tijd.

Het zal nog een hele tijd duren voor je dat verwerkt hebt,gun jezelf de tijd en jij kan je askim gerust in de ogen kijken al zullen jullie nog heel wat emotionele momenten hebben.
Het zal je zeker helpen als jullie er een samen echt over kunnen praten.
Samen komen jullie er wel uit!!!

Hij staat ook achter me… Maar toch…

Ergens voelt het NOG niet goed,… omdat we het er nooit echt goed over kunnen hebben , en ik denk dat dat voor mij het hele probleem is!..
We hadden alleen de telefoon… Hij heeft ook 1000 keer gezegt dat hij achter mijn keuze staat…

maar toch ben ik er een beetje bang voor…

@ roanna, verbinding naar turgutreis… je neemt de dolmus richting bodrum, en stapt uit op het kruispunt buiten gumbet (of je blijft zitten totaan bodrum en stapt daar over) dan steek je de weg over, daar wacht je op de dolmus naar turgutreis… op zaterdag zit ie altijd bomvol!! maar goed…

of je boekt een boottrip en dan krijg je de markettour er vaak met korting ofzo bij, ga je met de ge-organiseerde trip heen, en meldt je je ff af, dat je niet mee terug gaat (tenzij je langs alle leershops enzo wilt) kun je lekker martken en meeten en daarna aan het einde van de dag of wanneer je zelf wilt, weer terug richting bodrum en gumbet

maar goed…
Het komt allemaal wel op ze plekje terecht!

Ooit wordt ik wel mama!:smiley:
als ik er klaar voor ben!!

Als je met de dolmus gaat, die stopt voor de markt in Turgutreis.

@ brenniej :thumbsup: