TTT deel 43

@Marion jammer van die oefenwedstrijd maar het klinkt cliche maar als ze maar plezier hebben natuurlijk.
Het zou natuurlijk leuker zijn als ze de andere ploeg zouden inmaken!!

@Filiz,het zal echt wel een paar dagen duren om weer eenbeetje je draai te vinden,is ook heel normaal he.
Maar je hebt alweer iets om naar uit te kijken en je weet eigenlijk al zeker dat er een toekomst voor jou in Turkije ligt,dus aftellen maar.

Jeetje het is me wat,je zal maar lekker in je bed in een hotel in Turkije liggen komt de deurwaarder het bed onder je kont vandaan halen.
Ik heb dat vaak dat ik naar bv een hotel of een appartementencomplex kijk en dan de muren weg denk,kun je je een beetje voorstellen wat achter die gevels gebeurd?
Haha de een zit in bad,de andere ligt te maffen en weer andere proberen de vering van het bed uit,hahaha,ik kan het me altijd levendig voorstellen.

@Bloem jammer ik ben ook pas om kwart voor 5 naar bed gegaan,ik had de pc uitgezet,stom he hadden we nog wat kunnen kleppen.
Verveend he als je zo slecht slaapt,dat heb ik nu al 4 jaar,dus ik weet er alles van,pfffffff niet leuk.

hahhaaa

@ brenniej, owh ja, ikke vind die ozan ook een beetje te slick, maar ik weet niet, die blik… doet me aan iemand denken, en ja… dan wordt ik hiero achter mn laptoppie wel een beetje verlegen van… krijg het ook zo warm…!! :biggrin:

Ik denk dat we geluk hebben,one vriienden komen vandaag barbequen dus het moet wel droog blijven.
Ik kom dus zo nu en dan even binnenspringen maar moet natuurlijk vanalles klaarmaken.

@ jill, behoorlijk, mn dagritme schuift zo op dan!!
werd wakker gebeld door mn mamsie, ze komt om half 4, moet dus dan wel zorgen dat ik klaar ben… kan dus niet tot 3 uur slapen…

maar goed, voor het luie zondag-gevoel… ikke ben nog niet uit bed :wink:

O jee bloem val niet weer van je stoel he!!!

jullie kunnen me toch niet zien :wink:

hoop dat het droog blijft voor de BBQ!!

nee jill, lig/ zit/ hang nog in bed!!

@bloem…ohh haha…tja…niet alles gelezen dus alleen een beetje opgevangen…een mail aders hebben is ook al iets…wie wat wat er uit voort komt!!

@marion…een drukke dag voor jou dus gister…wat vervelend voor de moeder van je vriendin…hoop dat alles goed komt…

@jill…veel plezier met de bbq…

@ filiz, maar waarom mag je mammie je vriend dan niet?? is er iets voorgevallen ofzo??

@Filiz wat een vervelende situatie,dat maakt het voor jou natuurlijk ook alleen maar moeilijker.

lijkt me ook!!

ppffff wat een ellende!!

ikke ga maar eens wat doen… douchen, eten, afwassen, kleren pakken, uitruimen hier…
zucht… geen zin! geen zin!!

@Jill
Muren wegdenken! Leuk idee, geloof maar dat je van alles te zien zal krijgen dan :wink:
Veel plezier met BBQ-en. Gaat vast goed komen met het weer.

@Bloem
Veel plezier bij jou ouders. En … je hebt nog ff tot 15.30 uur. Alles lekker op je gemakkie.

@ marion, ja das waar… eens kijken of ik uit bed kan komen… das al een 1e stap he?

jullie vandaag nog wat leuks op de planning??

Wilde eigenlijk lekker lui buiten lezen in de zon, maar hubs wil eruit. Moeten ook nog steeds naar de verjaardag van een neefje dus denk dat het dat gaat worden.

@bloem&jill…
tja ik weet niet zo goed hoe ik het kan vertellen…het was nogal raar. het klikte gewoon niet…zij was niet vriendelijk tegen hem en hij niet tegen haar…hoezo weet ik niet…en daarbij leek het alsof ze aan het uitzoeken waren van wie ik het meest houd…hele rare situatie…ik kan het niet goed omschrijven…naja ik houd natuurlijk van alle2 even veel, maar anders…ik ga hoe dan ook naar turkije…al is mn moeder het er niet zo mee eens.

hmm…hoop dat het een beetje duidelijk overkomt?

@Filiz
Pfffffff wat een nare situatie. En jij zit er tussenin, moeilijk hoor!

@ filiz, nee snap er geen zak van en jij ook niet!! opppfff heb je geprobeert erover te praten??
wat zegt je moeder? wat zei je vriend toen je moeder weg was… hoezo tussen 2 vuren zeg!! :paranoid: