een berichtje uit het zonnige Estland. Hoe ik hier ben gekomen is een lang verhaal, it includes een nacht niet slapen.
Anyhow, nog maar een dag of 3 en dan ga ik mijn vriend van het vliegveld halen. In Tallinn.
Jill,ja was weer vroeg wakker en er toen maar uitgegaan.
Heyy Cris,leuk van je te horen.Geen ticket kunnen krijgen dan?In ieder geval ben je goed aangekomen,nog een paar daagjes en dan lekker je vriend bij je
Goeiemorgen,
Jullie hebben er op los geklept gisteravond/vannacht, haast een deel vol. Met dit tempo halen we dat vandaag wel @Bloem: Het is te hopen dat de uitgever er wat in ziet om je stukjes te laten schrijven. Leuke bron van inkomsten toch. @Brenniej: Slaap lekker. Lekker rondgecrockt vannacht?
Wat een uitdrukking vind het geweldig, nieuw woord voor de dikke van dale. @Jill: Als je het niet vertrouwd morgen naar de dokter hoor. Brenniej’s moeder nog terug gezwaait?
Lees net in de krant dat hotel Bitez Han en een hotel in gumbet door deurwaarders leeggehaald zijn omdat ze failliet zijn. Wat een drama voor degene die daar zijn
@Toos: Nou, 2 zielen, 1 gedachte. Ik heb net dat stuk ook zitten lezen in de zondagskrant van de Telegr***. Wat een drama weer he? Je zal er toch maar zitten.
En de geruchten over die vliegmaatschappij…Zou het dan toch?
Trouwens… hij gaat hier weer als een speer he? :biggrin:
Maarja, dat was eigenlijk al oud nieuws. Maargoed, we zien het wel. Ze (mijn reisorganisatie) zullen ons toch moeten vervoeren, als het zo is. Maar laten we maar ff afwachten. Het zijn ook maar geruchten dus…:retard:
@cyn&bloem…ik ga in december gewoon 2 weekjes naar turkije…en als ik klaar ben met school in juni…is het de bedoeling dat ik voorgoed ga…dat zijn dus nog 10 maanden…maar ik hoop tussen januari en juni ook nog te kunnen gaan…
wie van ons gaat nog voorgoed naar turkije…omdat ik de 2e ben…?
wat zijn jullie plannen voor de zondag? dadelijk komt een vriendin langs…die heb ik nog niet gezien en om 4 uur moet ik weer gewoon werken…absoluut geen zin in…bah…
als ik wakker wordt is het eerste waar ik aan denk askim en turkije…door de dag nergens zin in…zit het liefst hele dag op de bank niks te doen…en voordat ik ga slapen denk ik weer aan niks anders…hoe noemen ze dat? heimwee? :(ik wil zoo graag terug…
iig wel wat verplichtingen gehad…verjaardag, dansen, vriendinnen…en als je dan bezig bent gaat het wel…en dinsdag begint school weer…het voetballen weer…en ach dan zal het wel weer allemaal wennen…
sorry als ik als een zeurkous overkom…
GOEDE MORGEN STELLETJE KLEPDOZEN :eek:
Bijna een dagtaak om hier bij te lezen.
Mijn dagje gisteren. Voetbal! Die mannen hadden te lang liggen kletsen 's avonds dus hij deed het niet zo geweldig. Af en toe een leuke actie maar verder … hij schoot nog net geen wortel in het veld. Daar is alles wel mee gezegd. By the way, dik verloren. Eerste helft met 1-0 voor, tweede helft flink verprutst. Eindstand 1-7. Jammer had niet gehoeven maar was gelukkig een oefenwedstrijd.
's Middags bezoek van zus en mams, 's avonds met J. naar het zwemmen en daarna kwam vriendin nog op bezoek. Haar moeder moet maandag met spoed aan de nierdialyse, ze hebben het een jaar uit kunnen stellen maar nu is er geen ontkomen meer aan. Ook weer spannend voor ze, is toch een ingrijpend iets. Onder het kletsen mijn ketting afgemaakt, die lag er nog van vorig jaar. Hij is best leuk geworden. Ze hebben me met z’n allen goed bezig gehouden dus.
@Roanna
Das schrikken, het vreselijke bericht van je broer. Gaan spannende weken worden voor jullie met al die onderzoeken en uitslagen. Wens jou en je familie veel sterkte voor de komende tijd.
@Filiz
Vervelend zeg dat je moeder en askim elkaar niet zo liggen. Je verwacht eigenlijk altijd dat de personen waarom jij veel geeft elkaar automatisch ook leuk vinden. Vreemd als dat dan niet het geval blijkt te zijn. En mss heeft het gewoon wat tijd nodig tussen die twee en gaat het over even vanzelf beter.
@Cris
Leuk van je te horen! Ben benieuwd hoe je uiteindelijk op de plaats van bestemming bent gekomen :frown:
@de rest
Jullie zijn heel lief maar tis gewoon te veel
@ marion, owhhh een oefenwedstrijdje?! beter dat ze nu dik verliezen dan strax
@ filiz, ga het strax meteen aanpassen!! en nee, heb geen uitgever gevonden!! heb er 1 gevonden om een mailtje gestuurd of er heel misschien mogelijkheden zijn… niet doordraven!!
@ cris, terug gepb-t
@ toos, lekker is ie he? rondgecrockt… ik vind em goed!
@ roanna, bitezhan is toch een bekende bij veel reisorg… pfff… hij gaat echt lekker de laatste tijd! of zit de media er meer bovenop?
@ brenniej… lekker in dromenland… mooi. ik heb ze nu allemaal van ozan… heb speciaal topics geopend met music!!
@ jill, ja dacht misschien komt ze nog wel ff langs, maar helaaaas…
@ trl, schreeuw ze vandaag…
@ linda, veel plezier met rennen
Linda: 24 augustus - Kreta Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya Jac: 31 augustus - Turgutreis
:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenneij: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi